فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2863 روز پیش
بازدید 975 بدون دیدگاه

راهنمای انتخاب صندلی راحتی وصندلی میزبان

انتخاب صحیح و هوشمندانه ی پارچه

انتخاب صندلی راحتی

با رعایت نکات زیر براحتی آب خوردن صندلی یا صندلی های راحتی تان را انتخاب کنید و از خریدتان لذت ببرید

هیچ چیزی بهتر از لم دادن روی صندلی راحتی تان نیست، آن هم بعد از یک روز سخت کاری. فرقی نمیکند طرفدار سبک مدرن هستید یا قدیمی و آنتیک، چون یک صندلی راحتی مناسب میتواند با هردوی این سبک ها هماهنگ شود. بهتر است قبل از خرید یک صندلی راحتی به موارد زیر دقت کنید. شما متوانید صندلی راحتی اتاق خواب خود را با تخت خواب یک نفره خود ست کتید.

انتخاب صحیح و هوشمندانه ی پارچه

اگر از صندلی راحتی تان به خوبی مراقبت کنید میتوانید چندین سال از آن استفاده کنید اما جنس پارچه ی صندلی تاثیر زیادی بر دوام و استحکام آن دارد.

اگر حیوان خانگی دارید بهتر است از جنس مخمل و پارپه های پرزدار استفاده نکنید و اگر بچه ی کوچک دارید بهتر است از کاور های زیبا و کمی گشاد برای صندلی ها و مبلمانتان استفاده کنید. فراموش نکنید که نوع پارچه ی مبلمانتان میتواند بطور چشم گیری باعث زیباتر دیده شدن اتاقتان شود.

هماهنگ سازی زیبا

هماهنگ سازی زیبا

هنگامی که صندلی راحتی و یا صندلی انتظار اتاقتان را انتخاب میکنید بهتر است توجه کنید که دارای یک الگوی زیبا باشد. مثلا میتوانید رنگ و طرح صندلی میزبان و کوسن مبلمانتان را طوری انتخاب کنید که با پرده ی اتاق و یا حتی شومینه تان هماهنگ باشد و ترکیب زیبایی را به این روش خلق کنید.

ترکیب خارق العاده ی دو صندلی

ترکیب خارق العاده ی دو صندلی

برای بهتر دیده شدن صندلی تان میتوانید از دو صندلی در کنار یکدیگر استفاده کنید. همچنین اگر در انتخاب رنگ صندلی ها دقت کنید میتوانید فضای اتاقتان را با همین انتخاب بطور کلی متحول کنید. برای مثال میتوانید از صندلی های کرم رنگ در اتاقی با دیوار های خاکستری استفاده کنید که هماهنگی بسیار زیبایی بوجود می آورند.

صندلی چرم آن هم از نوع کلاسیک و قدیمی!

صندلی چرم آن هم از نوع کلاسیک و قدیمی!

یک صندلی نرم از جنس چرم براق میتواند بهترین گزینه برای لم دادن و استراحت کردن باشد و یا حتی جایی برای خواندن کتاب مورد علاقه تان. نکته ی زیبای صندلی چرم این است که هرچه بیشتر از آن استفاده کنید و کهنه تر شود، زیباتر بنظرمی آید. اگر چه خرید مبل و صندلی های چرم گران هستند و باید پول بیشتری برای خرید آنها بپردازید، اما بهتر است توجه کنید که دوام بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارند و مدت زمان بیشتری میتوانید ازآنها استفاده کنید.

انتخاب رنگ مناسب

انتخاب رنگ مناسب

امروزه طیف وسیعی از رنگ ها برای صندلی ها وجود دارد و شما میتوانید بدون محدودیت صندلی دلخواهتان را انتخاب کنید. برای اینکار بهتر است فضای داخل و فضای بیرون از اتاقتان را در نظر بگیرید و با توجه به آنها نوع و رنگ صندلی تان را انتخاب کنید. حتی اگر در مورد رنگ صندلی تان به اطمینان بیشتری نیاز دارید میتوانید یک تکه از پارچه ی صندلی تان را بعنوان نمونه به فضایتان بیاورید ودر نور و رنگ اتاقتان آنرا بررسی کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

تعادل فضایتان را حفظ کنید!

تعادل فضایتان را حفظ کنید!

هنگام انتخاب صندلی راحتی تان بهتر است به شکل و رنگ آن بطور جدی توجه کنید تا تعادل فضایتان را برهم نزند. صندلی های راحتی لزوما نباید دارای شکل رسمی و رنگ های تیره باشند. شما میتوانید حتی از صندلی های راحتی فلزی در فضای اتاقتان استفاده کنید و توجه داشته باشید که هرچقدر صندلی تان دارای رنگ شادتری باشد میتواند فضایتان را روشن تر و گرم تر نشان دهد و صمیمیت فضایتان را چند برابر کند.

ترکیب و هماهنگی

ترکیب و هماهنگی

فکر نکنید که اگر میخواهید دو عدد صندلی راحتی داشته باشید لزوما باید یکسان و یک شکل باشند، نه. حتی اگر بهترین ها را در فضایتان گلچین نکرده اید باز هم استفاده از صندلی راحتی را به شما پیشنهاد میکنیم چرا که صندلی های راحتی به سادگی با وسایل و دیگر اجزای اتاقتان هماهنگ میشوند و جایگاه مناسب خود را پیدا میکنند. حتی دو عدد صندلی راحتی متفاوت اما زیبا را براحتی میتوانید با همدیگر هماهنگ کنید و اگر آنها را با فاصله ی مناسب از هم قرار دهید میتوانید فضای کوچکتان را بزرگتر نشان دهید.

تقارن،معجزه ی دکوراسیون!

تقارن،معجزه ی دکوراسیون!

شما براحتی میتوانید با قرار دادن مبل های یکسان مقابل یکدیگر و همچنین قرار دادن صندلی های راحتی در بین آنها، تقارن زیبایی بوجود بیاورید که هم زیباست و هم حس آرامش را به شما القا میکند. برای مثال شما میتوانید از صندلی های راحتی با پشتی های کوتاه و مرتب بهمراه چراغ هایی با رنگ قهوه ای تیره استفاده کنید که به زیبایی با فضا هماهنگ شده اند.

ایجاد یک فضای متفاوت و دلخواه

ایجاد یک فضای متفاوت و دلخواه

برای تاثیر گذاری بر فضای اتاقتان بهتر است از یک صندلی راحتی با طرح و رنگ متفاوت استفاده کنید. برای نمونه میتوانید از یک صندلی با مدل خاص و رنگ تند و شاد استفاده کنید تا به فضای اتاقتان روح تازه ای بدهید. لازم است بدانید که در صورت انتخاب صندلی راحتی تان صرفا بر اساس سلیقه تان، رضایت و خشنودی بیشتری خواهید داشت تا اینکه بر اساس مد روز انتخاب کنید.

استفاده از انواع وسایل دکوراسیون

استفاده از انواع وسایل دکوراسیون

بهتر است از انتخاب صندلی راحتی بعنوان اولین گزینه ی خرید مبلمان تان صرف نظر کنید. چرا که اگر دیگر وسایل را انتخاب کنید، میتوانید محدوده ی وسیع تری برای انتخاب صندلی راحتی تان داشته باشید. برای مثال شما با انتخاب مبلمان نیمه مدرن میتوانید از صندلی های متفاوتی برای فضایتان استفاده کنید و همینطور میتوانید از میز جلو مبل عسلی مدرن و شفاف هم استفاده کنید به همراه یک میز چوبی شکیل و زیبا که باعث میشود هیچ چیزی در فضایتان ناهماهنگ بنظر نرسد. راهکار هایی برای افزایش نور فضا را در این مقاله مطالعه کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز