فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2857 روز پیش
بازدید 1125 بدون دیدگاه

۹ گام برای دکوراسیون فضاهای خاکستری

ایجاد فضایی آرام و راحت

فضاهای خاکستری

خاکستری یکی از بهترین رنگ ها برای استفاده در فضای خانه هاست اما باید توجه کرد که چطور میتوان دیگر وسایل فضا را با آن هماهنگ کرد. با ما همراه باشید تا روش های استفاده از رنگ خاکستزی و نوک مدادی در فضای خانه تان را به شما آموزش دهیم. به روش های زیر دقتکنید و با توجه سلیقه تان انتخاب کنید که با کدام روش میخواهید فضایتان را دکور کنید.میز ناهار خوری برای فضای خاکستری خود را در ایران میز خریداری کنید.

ایجاد فضایی آرام و راحت

برای اتاق های با رنگ خاکستری میتوانید از خرید مبل و وسایل سفید رنگ استفاده کنید چرا که این دو رنگ براحتی با یکدیگر هماهنگ میشوند. برای مثال میتوانید از فرش های طیف خاکستری روشن تا تیره بهمراه گرانیت یا کفپوش چوبی تیره برای کف اتاق استفاده کنید. این حجم از هماهنگی به فضایتان روح و شخصیتی خاصی می بخشد.

استفاده از رنگ مورد علاقه تان

استفاده از رنگ مورد علاقه تان

رنگ خاکستری علاوه بر اینکه برای انتخاب وسایلتان برای شما محدودیت ایجاد نمیکند، بلکه طیف وسیعی از رنگ ها را در فهرست انتخابتان قرار می دهد. برای مثال از وسایل زرد رنگ و حتی زرد خردلی میتوانید استفاده کنید که در صورت ترکیب شدن با تکه های چوبی تیره رنگ یکی از بهترین حالت های دکوراسیون و تضاد رنگی را بوجود می آورد.

استفاده از گوشه ها و کنج های فضا

استفاده از گوشه ها و کنج های فضا

اگر از پنجره ی اتاقتان برای تامین نور طبیعی فضا استفاده کنید میتوانید بسادگی باعث زیباتر شدن تاثیر رنگ خاکستری بر خانه تان شوید. استفاده از مبل راحتی تیره و تقریبا هماهنگ با رنگ اتاق، فضایی دراماتیک و پر از آرامش را برای شما فراهم میکند. اما اگر از مبلمانی با رنگ تیره استفاده می کنید بهتر است کف اتاق را با کفپوش های روشن بپوشانید و از کوسن های با طرح های زیبا استفاده کنید.

نور طبیعی، معجزه ی فضا

نور طبیعی، معجزه ی فضا

یکی از نکاتی که هنگام دکور کردن فضایتان با رنگ خاکستری باید به آن توجه کنید نور مناسب است. اما بهتر است بجای نور لامپ و نور پردازی ها، از نور طبیعی استفاده کنید.دیوار های ساده و استفاده از چوب در هر چه بهتر بنظر رسیدن این ترکیب بسیار موثر است. همچنین استفاده از این ترکیب باعث بزرگ تر بنظر رسیدن فضایتان میشود.

سبک مدرن

سبک مدرن

برای فضاهای خاکستری، بهتر است از نظم و مرتب بودن فضا بیشترین بهره را ببرید، چرا که منظم بودن نوع چینش مبلمان و یا حتی خود مبلمان بسیار زیباتر و دقیق تر جزییات این رنگ زیبا را نشان میدهند.

مبلمان گرم ونرم

مبلمان گرم ونرم

رنگ خاکستری یکی از گرم ترین رنگ های ممکن برای استفاده در فضای خانه است و قطعا هر بیننده ای را به خود جذب میکند. اگر از رنگ خاکستری تیره یا نوک مدادی برای کف یا دیوارها استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم از مبلمان کرم و قهوه ای روشن برای دکورتان استفاده کنید چرا که بیشترین هماهنگی و در عین حال تضاد رنگی را باهم دارند.

استفاده در فضاهای اداری و صنعتی

استفاده در فضاهای اداری و صنعتی

همه ی افراد دارای فضاهای زیبا و شیک نیستند و ممکن است در پوشاندن کف خیلی از خانه ها از بتن و یا سرامیک استفاده شده باشد اما این دلیل مناسبی برای استفاده نکردن از این روش نیست. حتی در فضاهای صنعتی و یا در کارگاه ها هم میتوان از این روش استفاده کرد و بیشترین بازدهی را انتطار داشت. استفاده از مبل راحتی مدرن را به شما پیشنهاد میکنیم چرا که دارای هماهنگی و یکپارپگی زیبایی با این نوع فضاها هستند.

استفاده از تزیینات فلزی

استفاده از تزیینات فلزی

استفاده از تزیینات و وسایل، آباژور و مجسمه های فلزی برای این نوع فضاها بسیار مناسب است و اگر با کوسن های ساتن و زیبا همراه شود، قطعا یکی از بهترین حالت های موجود را خلق می کند. در ضمن نور پردازی مناسب هم باید مد نظرتان باشد تا بیشترین نتیجه را از این فضا بگیرید.

الگو ها و نقش ها

الگو ها و نقش ها

استفاده از رنگ خاکستری به تنهایی معجزه نمی کند و این معجزه وقتی رخ می دهد که از وسایل هماهنگ به همراه آن استفاده کنید. برای مثال از کوسن ها و جلوپایی های جذاب گرفته تا فرش های خوش رنگ و زیبا و میزهای عسلی جدید و مدرن همه و همه به همراه یکدیگر باعث زیبا تر شدن تاثیر این روش میشوند.

روش های دکور کردن تلویزیون را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز