فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2697 روز پیش
بازدید 639 بدون دیدگاه

چند روش فوق العاده برای تغییر فضای اتاق کارتان

قفسه بندی مناسب

روش های تغییر دکوراسیون اتاق

مرتب بودن فضای اتاق کار و خصوصا میز کار همیشه به عنوان یک موضوع مهم و اساسی در زمینه ی دکوراسیون مطرح بوده و هست. وجود نظم در فضای کاری باعث می شود که شما در کمترین وقت ممکن بتوانید وسایل تان را پیدا کنید و در نتیجه کارآیی تان افزایش یابد پس بهتر است دکوراسیون تان به گونه ای باشد که همواره بیشترین کارآیی را داشته باشید و بتوانید با بهترین روحیه و با انرژی مثبت کار هایتان را انجام دهید. اگر می خواهید فضایتان را به زیبایی تغییر دهید با ما همراه باشید تا چندین روش محبوب و تایید شده را به شما آموزش دهیم. میز ناهار خوری برای فضای خود را در ایران میز میتوانید مشاهده و خریداری کنید.

قفسه بندی مناسب

یکی از راه های افزایش فضا در اتاق کارتان، استفاده از قفسه های مناسب و هماهنگ با دکوراسیون تان است، این تاثیر به حدی است که می توانید وسایل بسیار زیادتان را تنها در یک اتاق کوچک و در قفسه ی مدرن و شیک تان قرار دهید. قفسه و کتابخانه ی مدرن یک راه اساسی برای حفظ فضا در اتاق های کوچک هستند و می توانند در عین حال فضایی مدرن را برایتان خلق کنند.

بخش های مجزا

بخش های مجزا

برای مرتب کردن کتاب ها، معمولا از کتابخانه استفاده می شود و برای وسایلی مانند ماژیک، برگه یادداشت، کارت ویزیت و… نیاز به یک اُرگنایزر دارید تا وسایل کوچک و مورد نیاز تان را در آن قرار دهید. پیشنهاد ما به شما استفاده از یک ارگنایزر شیک و هماهنگ با دکوراسیون تان است چرا که استفاده از این وسیله می تواند دکوراسیون تان تا حد زیادی تغییر داده و فضایی همگن تر و متناسب تر برایتان بوچود بیاورد.

میز مناسب

میز مناسب

یکی دیگر از انتخاب های مهم شما می تواند میز کار یا میز کامپیوتر اتاق تان باشد که به نوعی اصلی ترین انتخاب یک فضای کاری و اداری به حساب می آید پس بهتر است بیشترین دقت خود را نسبت به انتخاب آن داشته باشید. در ضمن در کنار یک میز با کیفیت و با دوام به یک صندلی ارگونومیک و شیک هم نیاز دارید تا با طراحی منحصر به فردش از خسته شدن بیش از اندازه ی شما جلوگیری کند و ساعات بیشتری را بتوانید برای کار مورد علاقه تان وقت صرف کنید.

نور کافی

نور کافی

احتمالا تا به حال با این صحنه مواجه شده اید که خودتان را در میان تاریکی و مشغول به کار پیدا می کنید و تنها روشنایی فضایتان صفحه کامپیوتر یا لپ تاپ تان است! اگر بخواهید یک نامه را امضا کنید و یا یک یادداشت بر روی یک برگه یادداشت بنویسید به نور بیشتری نیاز دارید و بهتر است یک آباژور رومیزی مناسب برای میز کار تان تهیه کنید تا زیبایی فضای کارتان بیش از پیش شود.

میز های متنوع

میز های متنوع

بهتر است در کنار هر میز کامپیوتر و یا میز کارتان، یک میز تحریر برای انجام دادن کارهایی از قبیل نامه نگاری، کشیدن طرح هایتان و یا امضا کردن گزارش های کاریتان از این میز استفاده کنید و در صورتی که این میز از نظر طرح و رنگ با بقیه ی اعضای فضایتان هماهنگ باشد می توانید زیبایی اتاق کارتان را بسیار بیش تر از آنچه که هست نشان دهید.

صندلی راحتی

صندلی راحتی

آیا تا بحال به قرار دادن یک صندلی راحتی در کنار صندلی میز کامپیوتر تان فکر کرده اید و یا فکر می کنید این کار می تواند نامناسب باشد و فضای اتاق کارتان را بر هم بریزد اما در حقیقت دقیقا بر عکس تصور شما، این نکته ی ظریف می تواند فضایی بسیار زیبا و خاص برایتان بوجود بیاورد اما در صورتی که این چیدمان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. چیدمان فضای کوچک و مدرن را در این مقابخی.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز