فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2814 روز پیش
بازدید 668 بدون دیدگاه

چگونه بهترین فضای اتاق خواب را برای فرزندانمان ایجاد کنیم؟

سلیقه ی فرزندان

فضای اتاق خواب کودک

امروزه و در اکثر خانه ها با مشکل کمبود فضا و اتاق خواب برای فرزندان مواجه هستیم. برای حل این مشکل به شما بهترین و مدرن ترین روش های ممکن را آموزش می دهیم. با ما همراه باشید. تخت خواب یک نفره مناسب کودک خود را در ایران میز خریداری کنید.

سلیقه ی فرزندان

اگر در هنگام دکور کردن فضای اتاق فرزندانتان، سلیقه ی شان را در انتخاب مبلمان، تختخواب و فرش های اتاق دخالت دهید، علاوه بر تاثیر مثبت بر ذهن فرزندتان،باعث دلپذیر تر شدن فضای اتاق خواب میشوید و فرزندتان بیشتر از فضای اتاقش راضی خواهد بود.

وسایل شخصی

وسایل شخصی

یکی از بهترین حالت هایی که می توانید به وسیله ی آن فضای اتاق فرزندتان را در نظرش جذاب تر کنید، این است که به فرزندتان اجازه ی این را بدهید که وسایل شخصی و مورد علاقه اش را در این دکوراسیون جدید قرار بدهد. برای مثال فرزندتان ممکن است بخواهد یک قاب عکس دلخواهش را در کنار سرویس خواب اش قرار دهد.

 قوانین ساده

قوانین ساده

بهتر است برای آموزش احترام گذاشتن به حق یکدیگر، برای فرزندانتان برخی قوانین ساده وضع کنید تا بتوانید شادتر در کنار هم زندگی کنید. برای مثال می توانید این قانون را قرار دهید که فرزندانتان بدون اجازه ی یکدیگر از صندلی راحتی همدیگر استفاده نکنند.

سنین مختلف

سنین مختلف

اینکه تصور کنید قرار دادن سرویس خواب نوزاد یا فرزند کوچکتان در فضای اتاق خوابی که سرویس خواب فرزند بزرگتر یا نوجوانتان در آن قرار دارد باعث ایجاد مشکلاتی برای فرزندانتان می شود، بهتر است در این باره تجدید نظر کنید. چرا که این کار باعث تعامل بیشتر فرزندانتان می شود و حتی ممکن است فرزند بزرگتر در نگهداری از فرزند کوچکترتان به شما کمک کند.

نسبت مناسب

نسبت مناسب

در کنار اینکه بهتر است فرزندان کوچکتر و بزرگترتان را در یک اتاق قرار دهید تا بیشتر در کنار همدیگر باشند، باید توجه اشته باشید که به فرزند بزرگترتان جای بیشتری در مقایسه با فرزند کوچکترتان در فضای کمد و دراور اختصاص دهید، چرا که فرزند بزرگترتان وسایل شخصی بیشتری نسبت به فرزند کوچکترتان دارد.

خلاقیت

خلاقیت

ممکن است در اتاق خواب فرزندانتان برای قرار دادن دو تختخواب جای کافی نداشته باشید اما با کمی خلاقیت می توانید برای هردو فرزندتان جای مناسب و زیبا بوجود بیارید.استفاده از تختخواب های فلزی و دو طبقه فلزی بسیار برای اینگونه فضاها کاربردی است.

فضاهای مناسب

فضاهای مناسب

برای حفظ نظم و انضباط در فضای اتاق، بهتر است برای هر وسیله ای یک فضای خاص اختصاص دهید تا علاوه بر اینکه داشتن انواع وسایل، اتاق خوابی منظم و زیبا داشته باشید. برای مثال به تصویر بالا دقت کنید که چگونه با وجود انواع وسایل مانند میز تحریر، تلویزیون و ارابه ی چوبی، در عین حال هماهنگی و زیبایی خاصی در فضا دیده می شود.

فضاهای خاص

فضاهای خاص

ممکن است دیوار یا انحنای خاصی در فضای اتاق خواب فرزندتان وجود داشته باشد. برخی افراد با وجود اینگونه مشکلات در فضا، فکر می کنند که آن اتاق دیگر قابل استفاده نخواهد بود اما با صرف کمی خلاقیت می توانید همان اتاق را به زیبایی دکور کنید و با قرار دادن کمد های مناسب برای آن اتاق، فضا را برای فرزند دلبندتان فراهم کنید. برای انتخاب قفسه های مناسب و شیک این مقاله را بخوانید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز