فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2838 روز پیش
بازدید 1611 بدون دیدگاه

چگونه از کوچکترین فضاها بیشترین استفاده را ببریم ؟

استفاده ی چند منظوره

استفاده از فضای های کوچک

نوع آپارتمان ها و اندازه ی آنها امروزه به گونه ای است که غالبا با کمبود فضا برای وسایل مان روبرو هستیم. اما با وجود کمبود فضا باز هم می توان از فضاهای موجود بیشترین استفاده ی ممکن را داشت. با ما همراه باشید تا برخی روش های جدید و بسیار مفید را به شما آموزش دهیم.

استفاده ی چند منظوره

بهتر است از بخش های مختلف خانه تان بیشترین استفاده ی ممکن را داشته باشید. برای مثال بهتر است از کابینتی که در وسط آشپزخانه تان قرار دارد به عنوان قفسه ی نگهداری وسایل هم استفاده کنید و از بخش رویی آن به عنوان یک میز ناهارخوری جمع و جور بهره ببرید. برای استفاده راحت از این کابینت ها می توانید یک صندلی اوپن مناسب و نرم هم در آشپزخانه تان داشته باشید.

رنگ های متنوع

رنگ های متنوع

زمینه ی تیره یک از بهترین رنگ های ممکن برای هر نوع خانه ای است و در این فضا می توان از مبلمان با رنگ روشن به همراه صندلی های چوبی با رنگ قهوه ای تیره استفاده کرد تا ترکیبی زیبا را بوجود آورد.

قاب های هنری

قاب های هنری

استفاده از قاب های عکس یا قاب های نقاشی زیبا در هر ابعادی برای هر فضایی مناسب است اگر کنار آن از مبلمان و میز عسلی با رنگ مناسب و هماهنگ بکار گرفته شود. برای مثال به رابطه ی زیبای بین بوم های نقاشی، مبلمان و رنگ دیوار های تصویر بالا دقت کنید که چگونه فضا را روشن و شفاف کرده اند بصورتی که هر کسی علاقه دارد تا زمانی را در این فضا بگذراند.

مبلمان تاشو

مبلمان تاشو

این نوع وسایل که به تازگی بسیار پر طرفدار و محبوب شده اند، برای استفاده در فضاهای کوچک بسیار مناسب اند. این نوع وسایل که از جمله ی آنها می توان به تختخواب و مبل هایی که به تختخواب تبدیل می شوند (مبل تختخوابشو) و… اشاره کرد در اتاق های نوجوانان و جوانان کاربرد بیشتری دارند چرا که این دسته از افراد وسایل بیشتری برای نگهداری در اتاق هایشان دارند و همینطور به بیشترین مقدار فضای ممکن نیاز دارند.

تختخواب مناسب

تختخواب مناسب

اگر اتاق خوابتان کوچک است و می خواهید تختخواب و دیگر وسایلتان را همه و همه با همدیگر داشته باشید، به شما استفاده از تختخواب های دوطبقه یا طبقاتی را توصیه می کنیم. این نوع تختخواب ها در فضاهای کوچک براحتی جا شده و مشکلی برای دیگر وسایل بوجود نمی آورند. به این ترتیب حتی در اتاق خواب کوچکتان هم از داشتن صندلی راحتی مورد علاقه تان محروم نمی شوید.

تقسیم بندی

تقسیم بندی

یکی از بهترین راه هایی که با آن می توان در عین داشتن فضای کوچک بیشترین مقدار وسایل را به همراه داشت، استفاده از قفسه و کمد های مناسب است. این روش به فضای شما بیشترین نظم را می بخشد و می توانید وسایل زیادی را در یک قفسه ی مدرن و زیبا جا دهید.

تقسیم بندی

مبلمان

نقش انتخاب مبلمان در هر فضایی تاثیر گذار و مهم است اما این موضوع اهمیت خود را در فضاهای کوچک بسیار بیشتر از قبل نشان می دهد. به گونه ای که مبلمان به سادگی باعث میشوند شما یک فضا را کوچکتر یا بزرگتر از اندازه ی واقعیش ببینید. پس بهتر است در هنگام انتخاب مبلمان برای فضایتان بیشترین دقت را داشته باشید.

وسایل عجیب

وسایل عجیب

اگر خانه ی درختی دارید یا کلبه ای زیبا در باغتان دارید می توانید با ترکیب کردن وسایل و مبلمان مدرن با وسایل طبیعی مانند تنه ی درخت و … ترکیب کنید. برای مثال می توانید از یک میز ناهار خوری جمع و جور در اینگونه فضاها استفاده کنید.

لوازم ضروری

لوازم ضروری

مشکلی که درباره ی فضاهای کوچک وجود دارد استفاده از وسایل کوچک و بزرگ و غیر ضروری در آنهاست. بهتر است تا حد ممکن از قرار دادن وسایل غیرضروری در فضایتان خودداری کنید. برای مثال می توانید از صندلی اوپن و خود اوپن آشپزخانه تان بعنوان میز ناهارخوری استفاده کنید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز