فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2663 روز پیش
بازدید 783 بدون دیدگاه

راهنمای انتخاب تختخواب مناسب

تختخواب

مدل های مختلف تخت خواب

با توجه به اهمیت تختخواب در دکوراسیون و نقش آن بر حفظ سلامت روانی و جسمانی افراد و همینطور با توجه به زمان زیادی که بر بروی این وسیله ی مهم سپری می شود؛ لازم دانستیم تا مقاله ای روان و بسیار کارآمد راجع به نحوه انتخاب و خرید مناسب ترین تختخواب چوبی و فلزی برای فضاهای مختلف را در نظر بگیریم تا از این پس با دانش وآگاهی کافی نسبت به انخاب و خرید تختخواب چوبی و فلزی برای خود و یا فرزندان تان اقدام کنید. با تیم تخصصی دکوراسیون ایران میز همراه باشید تا نکاتی جدید و بسیار محبوب را برایتان توضیح دهیم که شما را به خوبی راهنمایی می کنند. تخت مناسب خود و میز تلویزیون مناسب خود را در ایران میز بیابید.

جنس تختخواب

نوع، شکل قرار گیری و از همه مهم تر مواد تشکیل دهنده ی اجزای تختخواب بر کیفیت و دوام آن تاثیر فوق العاده ای دارند و در یک کلام می توان بیان کرد که تفاوت تختخواب های لوکس و تختخواب های معمولی تنها در نوع مواد اولیه اجزای تشکیل دهنده ی آن ها و مدل قرار گیری آن اجزا در کنار یکدیگر است و دلیل دیگری وجود ندارد. البته نقش دکوراسیون و سبک چیدمان حاکم بر یک فضا را به هیچ وجه نمی توان انکار کرد، چرا که بدون داشتن یک مدل چیدمان مناسب، حتی اگر بهترین تختخواب چوبی-فلزی را هم در اختیار داشته باشید، قادر به خلق یک فضای بی نظیر نخواهید بود. از مشخصه های یک تختخواب خوب و با کیفیت می توان به جنس چوب و فلز بکار رفته در آن اشاره کرد. پس از آن مواردی مانند وسایل جانبی می توانند به شما در امر دکوراسیون فضای اتاق خواب کمک کنند؛ وسایلی مانند کمد می توانند به سادگی فضایتان را تا حد قابل قبولی زیباتر نشان دهند.

تختخواب

تشک و روتختی

بعد از جنس و مدل بدنه ی اصلی تختخواب، مهم ترین بخش تختخواب که اغلب به ساده ترین حالت ممکن انکار می شود، انتخاب تشک مناسب است. تشک مناسب به تشکی گفته می شود که ارتفاع، نرمی و اندازه ای متناسب با نیاز شما داشته باشد و همچنین سلامتی شما را به بهترین نحو ممکن حفظ کند. تشک های طبی و تشک ها طبی فنری عموما به عنوان مناسب ترین گزینه های ممکن برای بیشتر افراد به حساب می آیند اما باز هم سلیقه ی شما می تواند تعیین کننده باشد ولی در کل استفاده از تشک های صرفا فنری اصلا توصیه نمی شود چرا که آسایش و نرمی استاندارد و قابل قبولی نخواهند داشت و در دراز مدت باعث ایجاد ناراحتی های کمر و گردن میشود لذا سعی کنید از تشک های طبی – فنری برای تختخواب تان استفاده کنید تا از کیفیت جسمانی بیشتری در هنگام خواب بهره مند شوید.

تختخواب

پس از تشک، مهم ترین عضوی که بیشترین سطح را در برابر چشمان هر بیننده ای قرار می دهد، روتختی و پتوی مناسب است. ساده ترین روش انتخاب روتختی، انتخاب مدل هایی است که دارای تنوع رنگی بیشتری هستند و جذابیت رنگی شان بسیار زیاد است. ممکن است بگویید بنابر سن تان و رنگ غالب اتاق خواب تان نمی خواهید از این رنگ ها در مقادیر زیاد برای فضایتان استفاده کنید؛در اینجا ما به شما پیشنهاد می کنیم از طرح های زیبا و جدید و ترجیحا هندسی برای تختخواب و یا سرویس خواب تان استفاده کنید و سعی کنید روتختی تان طرحی نسبتا شلوغ داشته باشد تا جذابیت و گیرایی آن بیش تر باشد.

تختخواب

اگر قصد خرید روتختی مناسب برای فرزند نوجوان و یا جوان تان دارید، بهترا است این انتخاب را به خود او بسپارید چرا که ممکن است سلیقه و نوع نگرش تان نسبت به این موضوع کاملا با فرزندتان مغایرت داشته باشد و فراموش نکنید کسی که می خواهد در این فضا آرامش لازم و کافی را داشته باشد خود اوست. برای انتخاب روتختی اتاق نوجوانان و جوانان از طرح ها و رنگ های شلوغ استفاده ی بسیاری می شود از رنگ های بسیار شلخته تا طرح های مفهومی و یا طرح های کاملا متفاوت که شاید کسی به غیر از خود نوجوان و یا جوان قادر به درک مفهوم آن طرح و رنگ نباشد. گفتنی است برای زیباتر شدن نتیجه ی دکوراسیون تان می توانید از یک دراور زیبا و مدرن در کنار تختخواب چوبی – فلزی استفاده کنید و رنگ آن را با رنگ غالب و یا کمد مدرن تان هماهنگ کنید تا زیبایی فضایتان دو چندان شود. سعی کنید انتخاب هایتان را به نحوی انجام دهید که برای دیگر وسایل نوجوان تان نیز فضا باقی بماند، وسایلی از قبیل کتابخانه، قفسه ی مدرن و انواع آباژور، از جمله وسایلی هستند که نوجوانانو جوانان علاقه دارند در اتاق هایشان در اختیار داشته باشند.

تختخواب

مدل تختخواب

با توجه به فضاهای موجود و نیازهای متفاوت به مدل های بیشتر، چندین مدل تختخواب وجود دارد اعم از تختخواب های یک نفره، تختخواب های دو نفره، تختخواب های دو طبقه و جدیدترین مدل تختخواب یعنی مبل تختخوابشو که بسیار محبوب بوده و در فضاهای کوچک و جمع و جور طرفداران خاص و زیاد خود را دارد. تصور غالب افراد از مبل تختخوابشو، یک مبل یک نفره است که بایستی لایه های آن را از هم باز کرد تا شکلی مانند تختخواب به خود بگیرد و این در حالی است که این تختخواب از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و حتی جمع کردن آن و برگرداندن این تختخواب به حالت مبل سخت و وقت گیر است؛ اما این تصور بسیار زیاد با واقعیت تفاوت دارد و واقعیت مبلمان تختخوابشو شامل انواع مبلمان و در هر اندازه ای و هر تعدادی اعم از یک نفره، دو نفره و سه نفره است که به سادگی و در نهایت سرعت تبدیل به تختخواب می شوند و در کمال سادگی و با سرعتی شگفت انگیز به حالت اولیه ی خود باز خواهد گشت و حتی مدل هایی از مبل تختخوابشوی برقی وجود دارند که در آنها تمامی این مراحل به وسیله ی موتور های الکتریکی انجام می شود و شما با یک ریموت کنترل می توانید حتی زاویه و نحوه ی قرار گیری بخش های مختلف را تنظیم کنید و از زمان استراحت تان به خوبی لذت ببرید.

تختخواب

دسته ای دیگر از تختخواب ها، که به تختخواب دوطبقه مشهور هستند؛ در فضاهای موچک و آپارتمانی استفاده ی زیادی دارند و بسیاری از افراد از این سری تختخواب ها استفاده می کنند. اگر می خواهید برای فرزندانتان تختخوابی مناسب تهیه کنید و از طرفی مشکل کمبود فضا دارید، می توانید از این نوع از تختخواب ها استفاده کنید و با اشغال فضا تنها به اندازه ی یک تختخواب، فضایی به اندازه ی دو تختخواب زیبا در اختیار داشته باشید و مدیریت فضایتان موفق عمل کنید و فضایی شایسته برای فرزندانتان ایجاد کنید. در نظر داشته باشید که برای تختخواب های دو طبقه نیاز نیست از روتختی های یک شکل استفاده کنید بلکه با استفاده از تنوع می توانید فضایی جذاب تر و جوان پسند تر خلق کنید و از آن لذت ببرید. در ضمن با قرار دادن تختخواب دو طبقه می توانید فضای بیشتری برای وسایلی مانند میز کامپیوتر، میز تحریر، صندلی میز کامپیوتر و میز تحریر و همینطور صندلی راحتی و یا صندلی راک در اختیار داشته باشید و از فضایتان لذت کافی را ببرید. نکاتی برای خرید میز تلویزیون را بخوانید و بیشتر در این باره بدانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز