فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2882 روز پیش
بازدید 478 بدون دیدگاه

چگونه دیوارهای خانه تان را تغییردهید تا خانه تان متحول شود؟

لوکس اما قدیمی

تغییرات در دیوار خانه

اگر تا به حال به فضاهای لوکس و بسیار شیک توجه کرده باشید، حتما متوجه شده اید که دیوار هایی بسیار خاص و زیبا دارند. راز این دیوار های خاص در نوع دکوراسیون آنهاست. یکی از راه های تغییر دکوراسیون و ایجاد تغییرات چشمگیر، عوض کردن تزیینات دیوار ها و یا اضافه کردن بعضی وسایل تزیینی جدید به آنهاست. برای تغییرات در دکوراسیون نیز میتوانید از محصولات ایران میز مانند میز تلویزیون چوبی و دیگر محصولات را در ایران میز خریداری کنید.

لوکس اما قدیمی

با انتخاب درست و زیبای وسایل قدیمی و در عین حال لوکس، می توانید فضای اتاقتان را عوض کنید و این کار اگر به همراه اضافه کردن وسایل زیبا مانند گلدان یا آباژورهای هماهنگ از نظر رنگ و طرح باشد، ترکیبی زیبا را بوجود می آورد.

فرش و قالیچه

فرش و قالیچه

آویز کردن فرش ها و قالیچه های قدیمی، یکی از روش های مدرن دکوراسیون و طراحی است که اخیرا کاربرد وسیعی پیدا کرده است و میتواند فضایتان را بزرگتر نشان دهد.

استفاده ی زیاد از رنگ های تیره

استفاده ی زیاد از رنگ های تیره

رنگ های تیره مانند قهوه ای و مشکی به زیبایی می توانند فضای اتاق و مخصوصا اتاق خواب را عوض کنند و آنرا راحت تر، بزرگتر و زیباتر نشان دهند. اگر به این فضا تابلو فرشی با رنگ های روشن و شفاف اضافه کنید و از روتختی سفید رنگ و یا رنگ روشن استفاده کنید، تغییر آنرا به زیبایی هرچه بیشتر حس می کنید.

استفاده از وسایل مدرن !

استفاده از وسایل مدرن !

اگر وسایل قدیمی و آنتیک را با وسایل مدرن و زیبای امروزی همراه کنید، گرمی و نشاط خاصی را به فضا می بخشند. به عنوان مثال می توانید به عکس بالا توجه کنید که چگونه وسایل و تزیینات مدرن، فضا را متحول کرده اند.

تابلو فرش تان را قاب کنید

تابلو فرش تان را قاب کنید

قاب کردن تابلو فرش معمولا به دو دلیل انجام میشود، محافظت در برابر گرد و غبار و همچنین محافظت در برابر آسیب و پاره شدن. اگر تابلو فرشی دارید که میخواهید آنرا در فضایتان و در معرض دید قرار دهید، میتوانید برای ایجاد تنوع آنرا قاب کرده و سپس به دیوار متصل کنید.

لطافت در فضاهای خشن

لطافت در فضاهای خشن

حتی اگر اطرافتان پر از وسایل صنعتی و خشن است، باز هم استفاده از تابلو فرش را به شما توصیه می کنیم. اگر فضایتان با آجر یا سنگ آنتیک دکور شده باز هم به شما پیشنهاد می کنیم از این روش استفاده کنید چرا که یک گلیم یا قالیچه یا یک تابلو فرش فضا را بسیار آرام تر و ریباتر نشان می دهد.

ترکیب شاد برای کودکتان

ترکیب شاد برای کودکتان

اگر می خواهید یک تابلو فرش یا یک فرش به دیوار اتاق فرزندتان آویزان کنید، می توانید از طرح های شاد، ورزشی و یا ترکیبی استفاده کنید. برای مثال در تصویر بالا از یک نقشه ی بسیار زیبا با رنگ متفاوت استفاده شده که فضا را به شدت گرم تر و مناسب تر نشان می دهد.

طرح های رنگارنگ

طرح های رنگارنگ

اتاق نوجوانان به تنوع رنگ و طرح نیاز دارد و همینطور بهتر است از مدل های جدید و زیبا هم برای دکوراسیون آنها بکار برود. روتختی زیبا به همراه تابلو فرشی که به دیوار اتاق آویزان است یک ترکیب خارق العاده را بوجود آورده اند و کاربری فضا را کاملا برای یک نوجوان آماده می کنند.

اتاق نوزاد

اتاق نوزاد

ترکیب رنگ های مشکی و خاکستری یکی از زیباترین ترکیب های بوجود آمده هستند که تا به حال در دکوراسیون بکار رفته اند. این دو رنگ حتی برای اتاق نوزاد و ایجاد فضایی برای یک خواب راحت و آرام هم مناسب هستند. اما اگر نمی خواهید فضایی با رنگ سراسر تیره داشته باشید، میتوانید یک تابلو فرش زیبا و سفید رنگ به دیوار نصب کنید تا این تیرگی را از بین ببرید.

اضافه کردن یک وسیله ی قدیمی و عتیقه

اضافه کردن یک وسیله ی قدیمی و عتیقه

از قرار دادن دو وسیله با قدمت های متفاوت، ترسی نداشته باشید چرا که این تضاد باعث ایجاد هماهنگی خاص و عجیبی میشود. مثلا به این قالیچه ی دیواری که بسیار قدیمی است توجه کنید که چطور روی این دیوار مدرن و سفید رنگ زیبایی خود را نشان می دهد.

طرح خلاقانه

طرح خلاقانه

بیشتر فرش های موجود در بازار دارای طرح های تکراری و بی کیفیت هستند. بهتر است به دنبال طرح های به روز و خلاقانه تر بگردید. این طرح ها سال های بیشتری شما را راضی نگه می دارند. روش های ایجاد فضا در آشپزخانه را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز