فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2748 روز پیش
بازدید 523 بدون دیدگاه

روش های مفید و کارآمد برای تغییر فضایتان با رنگ آمیزی مناسب

میزناهارخوری

تغییر فضا

رنگ ها، بزرگترین و بیشترین تاثیر ممکن را بر نوع دکوراسیون، سبک دکوراسیون و تم فضایتان دارند و نقش آن را حتی لحظه ای نمی توان بر محیط اطرافتان انکار کرد. این موضوع به قدری مهم و حیاتی است که سالانه هزاران فضا اعم از فضاهای خانگی، اداری، صنعتی و… به دلیل عدم رعایت این تناسب و انکار این قانون با مشکلات جدی روبرو می شوند و در عوض تعداد بسیار زیادی از فضاها به دلیل رعایت تناسب و تضاد بین رنگ ها و بکارگیری رنگ های مناسب و زیبا موفق به ایجاد تغییرات مهم می شوند. از این رو بهتر است به نوع، تنوع و زیبایی رنگ آمیزی فضایتان و به ویژه خانه تان بیشترین دقت ممکن را داشته باشید تا بتوانید دکوراسیون تان را نسبت به آن هماهنگ کنید و از داشتن خانه تان لذت ببرید. میز تلویزیون و دیگر محصولات چوبی خود را برای بهتر شدن فضای خانه خود میتوانید تغییر دهید.

میزناهارخوری

در بسیاری از خانه های امروزی، به دلیل کمبود فضا و یا برای اینکه میز ناهارخوری را در معرض دید و در بخش مهمی از فضا قرار می دهند و میزناهارخوری را در اتاق نشیمن چیدمان می کنند تا زیبایی فضا چندین برابر شود. بهتر است طبق رنگ غالب فضایتان نسبت به انتخاب نوع و رنگ میزناهارخوری تان اقدام کنید.

آشپزخانه

آشپزخانه

یکی از روش های دکوراسیون آشپزخانه ها را می توان مدل آشپزخانه های جزیره ای دانست که اتفاقا بسیار محبوب بوده و بیشترین استفاده را در سال های اخیر داشته است. از این رو بهتر است رنگ دیوار هایتان را معمولا از رنگ های روشن و مات انتخاب کنید و کابینت هایتان با از رنگ های آرامش بخش مانند آبی و سبز رنگ آمیزی و انتخاب کنید و اگر آشپزخانه تان دارای اوپن است ، بهتر است با رعایت رنگ مناسب و و مدل متناسب با کابینت ها و فضای داخلی آشپزخانه تان، یک صندلی اوپن زیبا انتخاب کنید تا راحتی و آسایش بیشتری را در این بخش از خانه تان شاهد باشید.

مبلمان

مبلمان

اگر از رنگ های روشن و تقریبا بی اثر برای رنگ آمیزی دیوار هایتان استفاده می کنید و یا در گذشته دیوار هایتان را با این سبک از رنگ ها پوشش داده اید، بهتر است به دنبال انتخاب یک ست مبلمان خاکستری و یا قهوه ای انتخاب کنید و از میزعسلی مدرن نیز استفاده کنید تا تاثیر آن به حداکثر میزان خود برسد.

تختخواب

تختخواب

تختخواب، با توجه به نقش اساسی اش در فضای اتاق خواب، بهتر است تماما با رنگ غالب فضایتان هماهنگ باشد تا بیشترین اثر و همینطور زیباترین تاثیر ممکن را داشته باشد. معمولا در اتاق خواب ها از رنگ های کرمی، صورتی و آبی استفاده بسیاری می شود به دلیل اینکه تاثیر روانی و گرمای خاصی را به فضا می بخشند تا خود و یا فرزندانتان از اتاق شان لذت بیشتری ببرند.

کتابخانه

کتابخانه

کتابخانه های مفید و موثر بهتر است در هر خانه ای وجود داشته باشد به دلیل اینکه در هر خانه ای حداقل پنجاه جلد کتاب وجود دارد و قاعدتا این تعداد کتاب طی سال ها آینده بیشتر نیز خواهند شد. پس بهتر است از یک کتابخانه ی زیبا و شیک در فضایتان استفاده کنید. کتابخانه های مدرن را معمولا از رنگ های سفید و مشکی انتخاب می کنند تا برجستگی شان بیشتر نمایان بشود.

صندلی راحتی

صندلی راحتی

صندلی راحتی ونقش آن بسیار شناخته شده و مهم است به گونه ای که هر فرد علاقه دارد که یک صندلی راک، صندلی راحتی و یا حداقل یک پاف در اختیار داشته باشد تا بتواند بر روی آن به استراحت کردن بپردازد و یا به تماشای تلویزیون بگذراند اما بهتر است بدانید که هر مدلی از صندلی راحتی، صندلی راک و یا پاف را که در اختیار دارید بهتر است از نظر رنگ کاملا با رنگ غالب تان در تضاد باشند تا زیبایی خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کنند. روش های گسترش فضای اتاق خواب را در این مقاله مشاهده کنید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز