فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2673 روز پیش
بازدید 532 بدون دیدگاه

اتاق خوابی آرام تر و زیباتر

بالش های مناسب

چیدمان اتاق خواب

اتاق خوابی آرام تر و زیباتربه طور میانگین یک سوم از شبانه روز هر انسان صرف خوابیدن و استراحت کردن می شود و بعد از این تایم است که یک شخص قادر به انجام فعالیت های روزمره اش خواهد بود. اگر خوابی با مدت زمان کافی و یا با کیفیتی مطلوب نداشته باشید قطعا بازدهی تان برای انجام هرگونه فعالیت دیگری کاهش محسوسی خواهد داشت. از این رو بهتر است از جنبه ی اهمیت خواب و استراحت کافی و مفید به اتاق خواب و فضای استراحت خود نگاهی بیندازید و با خود فکر کنید که آیا از کیفیت خوابتان راضی هستید و یا مانند بیشتر افراد جامعه از مشکلات کم خوابی و بدخواب بودن رنج می برید؟ شاید شما از آن دسته افرادی باشید که زمانبندی مناسبی برای خوابیدنشان دارند اما بعد از بیدار شدن رنج ها و درد های مختلفی را احساس می کنند که از جمله ی آن ها می توان به کمر درد، گردن درد و درد های ستون فقرات و یا درد های عضلانی اشاره کرد. اگر جزو دسته ی افرادی هستید که در بالا نام برده شدند و یا حتی اگر هیچ مشکلی با این موضوع ندارید و فقط می خواهید بیشتر و بهتر استراحت کنید و یا می خواهید دکوراسیون اتاق خواب تان را متحول کنید؛ به شما پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا با روش های تایید شده و مدرن دکوراسیون شما را به درستی راهنمایی کنیم. اگر در اتاق خواب خود از تلویزیون استفاده میکنید حتما میز تلویزیون مناسب را انتخاب کنید.

بالش های مناسب

بسیاری از مشکلات و درد هایی که بعد از زمان استراحت بوجود می آیند ناشی از ارتفاع، جنس و زاویه بالشی هستند که زیر سر شما قرار می گیرد. به نوعی می توان غالب مشکلات ناراحتی های زمان خواب و استراحت و همینطور بعد از آن را به بالش نامناسب ربط داد؛ از خروپف کردن تا درد های گردن، همه و همه تحت تاثیر این وسیله ی کوچک اما مهم هستند. پس بهتر است به روشی جدید به مساله ی انتخاب بالش داشته باشید. در ضمن بهتر است بدانید که پس از بالش مناسب، پتو و روتختی غیر آلرژیک نیز می تواند از بروز مشکلات و آلرژی های تنفسی جلوگیری کند و تجربه ی خوابی دلنشین را برای شما فراهم کند.

فضای خواب

فضای خواب

این گزینه که غالبا نادیده گرفته می شود، پیش از اینکه تاثیرات جسمانی داشته باشد، تاثیرات مثبت و یا منفی روحی و عاطفی را به همراه خود خواهد داشت. بیشتر افراد به فضایی که در آن به استراحت می پردازند توجه می کنند و سعی می کنند آن را تمیز، مرتب و زیبا نگه دارند اما گاها این موضوع صرفا به تمیز و مرتب بودن ختم می شود و یا فضای خوابیدن و استراحت کردن به یک فضای دلگیر، خسته کننده و تکراری تبدیل می شود. برای اینکه از این روند جلوگیری کنید بهتر است چند ترفند ساده و مناسب را دنبال کنید تا فضایی شاد و دلنشین در اختیار داشته باشید و خوابی کم نظیر را در آن تجربه کنید. از جمله مواردی که می توانید برای اتاق خواب تان انجام دهید تا ظاهری خاص و غیرتکراری داشته باشد می توان به نصب تابلوها، انواع استیکر روبروی تختخواب اشاره کرد؛ چرا که این تغییرات می توانند فضای شما را به طرزی باور نکردنی تغییر دهند و شما را شگفت زده کنند. البته موضوع به همینجا ختم نمی شود،بلکه این تغییرات می تواند بزرگتر و وسیع تر صورت بگیرد. به عنوان مثال می توانید تختخواب تان را مقابل یک پنجره ی بزرگ از اتاق تان قرار دهید و یا اجزای سرویس خواب تان را طوری قرار دهید که نما و دید مناسبی را نسبت به فضای بیرون و نور طبیعی داشته باشید.

رمانتیک و خواستنی

رمانتیک و خواستنی

فضای اتاق خواب تان را رمانتیک و خواستنی تر از رویایتان دکور کنید. برای این کار می توانید از هر وسیله ای که به آن علاقه دارید برای دکور کردن فضای اتاق خواب تان بهره ببرید و هنگامی که این تغییرات تماما بر حسب سلیقه ی شما باشند، احساس آرامش و اعتماد به نفس بهتری خواهید داشت و داشتن این حس، تجربه ی یک خواب به یاد ماندنی و سراسر آرامش را در اختیار شما قرار خواهد داد. در کنار سلیقه و علایق تان، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از یک مدل و سبک دکوراسیون مناسب برای فضایتان نیز بهره ببرید، چرا که این مدل و سبک دکوراسیون تان می تواند به شما کمک کند تا موفقیت بیشتری در چیدمان فضایتان داشته باشید و نتیجه ی کلی تان را متفاوت تر نشان دهد. برای مثال اگر می خواهید به همراه دکور کردن و زیباتر کردن فضایتان، یک مورد و یا مشکل دیگر اتاق تان را نیز برطرف کنید، می توانید از آباژور و لوستر در کنار مبل تختخوابشو یا صندلی راحتی تان استفاده کنید، چرا که این گزینه ها می توانند به طور همزمان دو نیاز فضا را تامین کنند، نیاز به نور و روشنایی کافی و مناسب؛ و نیاز به زیبایی که در هر فضایی و هر اتاقی احساس می شود.

سادگی

سادگی

ابتدایی ترین اصل دکوراسیون، برای غالب فضاها را می توان رعایت سادگی دانست اما نباید این سادگی به گونه ای باشد که برخی از وسایل مورد نیاز در آن چیدمان جایی نداشته باشند. در حقیقت هر کاری باید به ساده ترین شکل ممکن صورت بگیرد اما نه چیزی کمتر از آن! این جمله بسیار فراگیر و عمومی است و خوشبختانه شامل دکوراسیون هم می شود؛ چرا که یک دکوراسیون باید به ساده ترین شکل ممکن انجام شود اما در همین حد و هر مرحله ای کمتر و یا پایین تر از آن فقط و فقط به عنوان ضعف شناخته خواهد شد. در دکوراسیون مدرن یک اتاق خواب و برای تغییر شاد آن، بهتر است این کار به گونه ای صورت بگیرد که شما به تمامی وسایل مورد نیازتان به راحتی هر چه بیشتر دسترسی داشته باشید، از میز تحریر گرفته تا میز کامپیوتر، کمد، دراور و حتی صندلی راحتی تان، همه و همه در دسترس تان باشند و چیدمان به گونه ای نباشد که وسایل مختلف مانع استفاده ی یکدیگر شوند.

 

معجزه ی رنگ ها

معجزه ی رنگ ها

چیزی که اغلب بسیاری از افراد را شگفت زده می کند و باعث می شود که به طور خاص به یک موضوع توجه داشته باشند، نوع و زیبایی رنگ آن جسم و یا روش قرار گیری آن در میان رنگ های دیگر است. تاثیر رنگ ها به قدری زیاد است که نمی توان اولویت قرار دادن آن را برای دکوراسیون فضاها به مقداری ناچیز تغییر داد و اهمیت آن را کاهش داد. این ویژگی می تواند فضای اتاق خاب تان را تا حد بسیار زیادی تغییر دهد و شما را برای ادامه ی دکور کردن فضای اتاق خواب و خانه تان به خوبی همراهی کند. اگر می خواهید تغییراتی چشمگیر و اساسی در فضایتان داشته باشید و دکوراسیون اتاق خواب تان را دوباره طراحی کنید به شما پیشنهاد می کنیم از پارکت های قهوه ای رنگ به همراه رنگ های غالب پایه مانند خاکستری، سفید و کرم استفاده کنید؛ چرا که این رنگ ها و این ترکیب جزو پرطرفدار ترین و محبوب ترین ترکیب های بکار برده شده در دکوراسیون های خانگی است. در کنار این رنگ ها می توانید همین ترکیب را با طیف های متنوع ادامه دهید اما این بار با وسایلی متفاوت. برای مثال یک کمد با رنگ قهوه ای می تواند گرینه ای مناسب و کاربردی باشد اما بهتر است رنگ آن مقداری روشن تر و یا مقداری تیره تر از رنگ پارکت و یا رنگ غالب فضایتان باشد.

 

علایق

علایق

هر فرد به طور معمول از وسایلی که در فضایش قرار می دهد، دست کم به چندمورد از آنها علاقه بیشتری دارد و یا بودن آن وسایل احساسی به مراتب خوشایند تر برایش ایجاد می کنند. این وسیله ی جذاب می تواند یک میز تحریر، میز کامپیوتر،صندلی ارگونومیک و یا حتی کتابخانه باشد. در ضمن گفتنی است که وجود یک کتابخانه می تواند تا حد زیادی وسایل و کتاب های شما را زیباتر نشان دهد و این موضوع در دکوراسیون مدرن اهمیت فراوانی دارد. از آنجایی که در دکوراسیون مدرن، جایی برای کتابخانه های کلیشه ای و قدیمی وجود ندارد، بهتر است یک کتابخانه ی مدرن و دوبعدی انتخاب کنید و به غیر از کتاب وسایلی دیگر مانند مجسمه ها و وسایل تزیینی تان را نیز در آن قرار دهید. این کار همزمان به زیباتر و همینطور منظم تر شدن فضای اتاق خواب شما کمک می کند و یک گام بزرگ به سوی دکوراسیونی بی نظیر به حساب می آید. با توجه به اهمیت وجود کتابخانه در دکوراسیون مدرن، می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوالی برای دکوراسیون تان، جواب صحیح آن را از ما بخواهید.

دیوارها

دیوارها

یک بخش اساسی که بایستی تناسب آن با فضای اطرافش همیشه رعایت شود، دیوار و رنگ و طرح آن است. به گونه ای که تاثیر آن در هر فضایی اعم از خانگی، اداری، تجاریف عمومی و … دیدنی است. برای بهبود فضای اتاق خواب تان می توانید از کاغذ دیواری، رنگ آمیزی و یا استیکر های مدرن استفاده کنید و این موضوع تماما به سلیقه ی شما و مدل دکوراسیونی که دنبال می کنید بستگی دارد. در این میان یک ویژگی می تواند به سادگی به شما کمک کرده و باعث شود که از فضایتان به نحوی استفاده کنید که جذابیت و زیبایی آن به بیشترین حد ممکن برسد و حد این زیبایی محدود به حد خلاقیت و توانایی شما در دکور کردن یک اتاق مربوط خواهد بود. گفتنی است که ساده ترین راهکار برای تغییر فضای اتاق خواب و خصوصا خانه ها و اتاق خواب های کوچک، استفاده از مبلمان تختخوابشو است؛ چرا که علاوه بر داشتن کاراییی و زیبا بودن به عنوان مبلمان، می توانند به عنوان تختخواب تان نیز برایتان ایفای نقش کنند و خوابی راحت و نشیمنگاهی استاندارد برای تان فراهم کند. اگر د فصل سرد سال هستید فرشی برای فصل سرد سال تهیه کنید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز