فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2707 روز پیش
بازدید 567 بدون دیدگاه

فرشی برای فصل های سرد

رنگ های پایه

انواع فرش

فرش ها و کفپوش ها توانایی این را دارند که تغییراتی متفاوت و بسیار زیبا را برای فضای شما به ارمغان بیاورند. از این رو بهتر است با توجه به دکوراسیون تان و فصلی که در آن قرار دارید، نسبت به انتخاب فرش برای فضایتان اقدام کنید. با توجه به آغاز فصل هزار رنگ و نزدیک شدن به فصل سرد و خاطره انگیز زمستان، می خواهیم شما را با نحوه ی انتخاب مناسب ترین فرش برای فضایتان آشنا کنیم. اگر قصد دارید با روش های مناسب فرش های فضایتان را انتخاب کنید و یا می خواهید تغییراتی در فضایتان ایجاد کنید با ما همراه باشید تا شما را برای انتخاب فرش مناسب راهنمایی کنیم. به شما توصیه می کنیم حتی در صورتی که قصد ایجاد تغییر ندارید و یا نمی خواهید دکوراسیون تان را مجددا خلق کنید نیز با ما همراه باشید چرا که تا انتهای این مقاله روش هایی بی نظیر برای انتخاب بهترین و مناسب ترین فرش پاییزی و زمستانی را برای شما توضیح خواهیم داد. میز ناهار خوری و دیگر محصولات چوبی برای فضای سرد خودرا از ایران میز خریداری کنید.

رنگ های پایه

شاید شما طرفدار رنگ های تند و یا جیغ نباشید و یا بخواهید از رنگ های پایه و بیس استفاده کنید، در اینصورت به شما پیشنهاد می کنیم که حداقل یک وسیله ی دیگر مانند مبلمان و یا صندلی راحتی تان را نیز با آن هماهنگ کنید. در ضمن اگر این رنگ را با رنگ غالب سفید همراه کنید می توانید به راحتی هرچه تمام تر چیدمان تان را خلق کنید و از آن تا مدت ها لذت ببرید.

تیره اما پرطرفدار

تیره اما پرطرفدار

رنگ های تیره و یا طیف قهوه ای را می توان به عنوان پرطرفدار ترین رنگ های خانگی محسوب کرد چرا که رنگ های طیف قهوه ای به مقدار بسیار زیاد در انواع فضاها به کار می روند، از فضاهای خانگی گرفته تا اداره ها و اتاق های جلسات؛ از سبک های معمولی گرفته تا فضاهای لوکس و مدرن، در بیشتر موارد از رنگ پرطرفدار قهوه ای استفاده ی زیادی می شود. از جمله اجزایی که می توان آن را به واسطه ی رنگ قهوه ای تغییر داد، پرده است و بعد از آن تختخواب، روتختی و یا سرویس خواب را می توان بترتیب با رنگ پرده هماهنگ کرد و از این ترکیب لذت برد.

روشن و جذاب

روشن و جذاب

فرش های با رنگ روشن می توانند میزان نور فضا و اتاقی که در آن قرار می گیرند را بسیار روشن تر جلوه بدهند و با این روش می توان با یک تیر دو نشان را هدف قرار داد. اگر در کنار فرش و یا قالیچه ی با رنگ روشن، از وسایلی با رنگ سفید و یا کرمی نیز استفاده کنید، به یکباره تغییر فضایتان چشمگیر خواهد شد و روشنایی آن شما را شگفت زده می کند. اگر این تغییرات را در اتاق کودک انجام می دهید بهتر است مبل کودک و سرویس خواب کودک تان را با رنگی بسیار نزدیک به رنگ زمینه ی فرش تان انتخاب کنید تا هماهنگی موجود میان اجزا به وضوح برای هر بیننده ای قابل مشاهده باشد.

ایرانی

ایرانی

جالب است بدانید از جمله وسایلی که در دکوراسیون کلاسیک و گاها مدرن در کشور های غربی بکار برده می شود، فرش و قالی ایرانی است. این فرش ها عمدتا از طرح های قدیمی و بسیار مشهور انتخاب می شوند و جالب است بدانید که تحقیقات نشان می دهند که این طرح ها علاوه بر اینکه تمدن ایرانی و فرش اصیل ایرانی را نشان می دهند؛ با کامل بودن تمام عیارشان باعث ایجاد حس آرامش و حسی دلنشین برای بیننده می شوند. توصیه ای که امروزه بسیار به کار می آید استفاده از مبلمان تختخوابشو است که این نوع از مبلمان می توانند علاوه بر تامین نیاز شما به مبلمان مناسب، بدون زحمت فراوان به تختخوابی نرم و طبی تبدیل شوند و از خوابیدن شما بر روی فرش و مبل و یا خوابیدن های طولانی مدت بر روی تختخواب تان جلوگیری کنند.

مدرن و کلاسیک!

مدرن و کلاسیک!

گاهی لازم است تا قوانین موجود و تفکراتی که درباره ی دو کالای متفاوت دارید را در هم بشکنید و از وسایل مدرن و کلاسیک در کنار یکدیگر استفاده کنید تا فضایی متضاد و در عین حال جذاب داشته باشید. برای مثال می توانید از یک آباژور با طرح کلاسیک و قدیمی را در کنار یک کتابخانه ی مدرن بر روی فرشی قدیمی استفاده کنید و یا از یک کتابخانه ی ساده و معمولی بر روی یک فرش کاملا مدرن استفاده کنید و با نورپردازی آنها توسط آباژور مدرن و جدید تان، دکوراسیونی خلاقانه و بسیار دیدنی ایجاد کنید.

فرش های خاص

فرش های خاص

همیشه در فروشگاه ها فرش هایی وجود دارند که شما آن ها را با تعجب نگاه می کنید و یا به سمت شان می روید و جنس آن ها را از نزدیک لمس می کنید، برای مثال فرش هایی با پرز های بلند و دراز و یا بخشی از فروشگاه که در آن انواع پوست های حیوانات وجود دارد که می توانند برای دکور شدن در کنار یک شومینه و یک صندلی راک به شما کمک کنند. اگر تا به حال این اتفاق برای شما افتاده است؛ پس چرا به دنبال آن نمی روید و یکی از زیباترین آن ها را خریداری نمی کنید؟ در صورتی که نمی خواهید یک نمونه از این نوع از فرش ها داشته باشید، به شما توصیه می کنیم آن ها را لمس کنید چرا که حسی خوشایند و بسیار زیبا را در درون شما پدید می آورند.

فرش با اشکال هندسی

فرش با اشکال هندسی

ممکن است به فضایی بزرگتر نیاز داشته باشید و از آشفتگی فضایتان حسابی کلافه شده باشید، در اینصورت به شما پیشنهاد می کنیم برای حل اساسی مقدار بسیار زیادی از این مشکل، بخشی از دیوار تان را قفسه بندی کنید و با رنگ های خاص و جذاب آن ها را رنگ کنید تا زیبایی فضایتان بسیار بیشتر باشد. اگر می خواهید بیشتر از این هماهنگی داشته باشید، استفاده از یک میز تلویزیون مدرن و با رنگ زیبا را به شما پیشنهاد می کنیم تا با قرار دادن این میز در کنار این قفسه ها، میزان هماهنگی میان اجزای فضایتان به بیشترین مقدار خود برسد. برای داشتن اتاق خوابی آرام تر این مقاله را بخوانید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز