فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2671 روز پیش
بازدید 733 بدون دیدگاه

دکوراسیون مدرن اتاق کودک

تختخواب کودک

 

اهمیت اتاق کودک

در دکوراسیون مدرن اتاق خواب همیشه مورد توجه ویژه دکوراتور قرار گرفته است و این توجه با توجه به شرایط موجود تغییر کرده است. در این میان اتاق خواب کودک همیشه توجه بیشتر و همینطور وسایل به روز تری را نیاز داشته است. این توجه باید در تمام جلوه های دکوراسیون آن لحاظ شود؛ از نوع و سبک دکوراسیون گرفته تا وسایل و حتی میزان خلاقیتی که در اتاق خواب کودک به کار می رود باید طبق اصول چیدمان مدرن و ساخت گرا انتخاب شود تا تاثیر مناسب را داشته باشد و بتواند تحولی خواستنی در فضای اتاق خواب ایجاد کند. با ما همراه باشید چند روش مدرن و تایید شده را که برای تغییر فضای اتاق خواب کودک مناسب هستند را برایتان توضیح بدهیم. این روش ها می توانند شما را به خوبی برای خلق اتاق خوابی مدرن راهنمایی کنند. میز ناهار خوری , سرویس خواب کودک و دیگر محصولات را در ایران میز میتوانید خریداری کنید.

تضاد محسوس

رنگ های تیره توانایی منحصر بفردی برای ایجاد شخصیت و حالتی متفاوت به فضای اتاق خواب دارند و این ویژگی برای اتاق خواب کودک قدرت بیشتری می گیرد به گونه ای که تنها با تغییر دادن چند وسیله و یا محل قرار گیری آنها نسبت به بخش های مختلف فضای اتاق، می توان تغییری زیبا بوجود آورد. برای مثال بهتر است تختخواب کودک و یا سرویس خواب کودک تان را در بخشی از فضا قرار دهید که رنگ غالب آن در تضاد و تقابل با رنگ این وسایل باشد و برای ایجاد جذابیت بیشتر و همینطور تامین نور مناسب و کافی از یک آباژور در کنار آن ها استفاده کنید. در ضمن بهتر است از روش های قدیمی که گاها هزینه و دردسرهای بسیاری را به شما تحمیل می کنند دوری کنید، منظور از این روش ها در اینجا رنگ آمیزی و ایجاد تغییر با رنگ آمیزی دیوار هاست که به جای آن می توانید از استیکر های مدرن و حتی دقیقا به اندازه ی دیوار مورد نظرتان استفاده کنید و نکته ی مهم این روش سریع بودن و گسترده بودن محدوده ی انتخاب شماست؛ که هر طرح و رنگی را بخواهید و انتخاب کنید را و آن را به سرعت در اتاق تان نصب کنید و از این تغییر زیبا شگفت زده شوید.

دراور

وسایل گوناگون و عجیب

یک باور غلط که عموما باعث عدم موفقیت افراد در دکور کردن فضای اتاق خواب کودکان می شود، تصور این موضوع است که اجزای یک سرویس خواب و یا حتی یک ست مبلمان بایستی دارای یک رنگ باشند و تفاوتی از نظر رنگ بین آنها وجود نداشته باشد؛ در حالی که دکوراسیون مدرن این باور را در بیش از نیمی از موارد رد خواهد کرد و به شما استفاده از یک جزء منحصر به فرد و خاص را توصیه می کند. برای مثال استفاده از یک مبل با رنگ کاملا متفاوت و یا یک دراور با رنگ متضاد و خاص، توانایی شما برای دکور کردن فضای اتاق خواب و یا اتاق نشیمن به طور چشمگیری افزایش می دهد. در ضمن خلاقیت شما می تواند یک مدل دکوراسیون ساده را به یک سبک خاص و جنجالی تبدیل کند و باعث محبوب شدن آن متد بشود و یا حتی در مواردی که از یک مدل بسیار معروف و محبوب استفاده می کنید، اگر خلاقیت کافی را به کارتان اضافه نکنید، خواهید دید که تاثیر این مدل بر فضایتان چندان دلچسب و جذاب نخواهد بود. برای مثال به تصویر بالا توجه کنید که چگونه یک قفسه ی مدرن فضا را جوان پسند و زیباتر نشان داده است.

سرویس خواب کودک

متفاوت عمل کنید

از اینکه متفاوت باشید و به طرزی شگفت انگیز بر خلاف باورهای رایج برای دکوراسیون اتاق منزل تان عمل کنید هراسی نداشته باشید. این تفاوت باعث تمایزی بسیار بزرگ برای شما خواهد شد. گفتنی است در دکوراسیون مدرن که امروزه به کار می رود، استفاده از رنگ های مختلف و غیر یکسان برای دیوار های یک اتاق بسیار پر کاربرد است و برای بهتر شدن رابطه و تناسب میان وسایل و فضای اتاق می تواند کمک شایانی به شخص دکوراتور بکند. اگر اتاق کودک تان را هوشمدانه چیدمان کنید، خواهید دید که فضایی بی نقص در اختیارتان قرار دارد تا از وسایل بیشتری برای دکور آن استفاده کنید. وسایلی مانند کاناپه و یا یک مبل راحتی شیک و زیبا می تواند از جمله ی وسایل مورد نیاز برای اتاق خواب کودک است، به ویژه در مواقعی که می خواهید کودک تان با صدای شما به خواب برود. اگر به دنبال راحتی هرچه تمام تر هستید به شما توصیه می کنیم از میزعسلی و جلو مبلی هم استفاده کنید تا آسایش بیشتری داشته باشید و از هر نقطه ی فضایتان نهایت لذت ممکن را ببرید.

کتابخانه و قفسه مدرن

شلوغ اما زیبا

ممکن است بخواهید فضایی پر از وسایل مختلف و کالاهای گوناگون داشته باشید اما از طرفی از شلوغ بودن و شلختگی هم بدتان بیاید؛ خب بیایید با هم نگاهی به این موضوع بندازیم. وسایل مختلف و زیاد در صورتی که به درستی و طبق مدل های صحیح دکوراسیون در فضای شما قرار نگیرند نه تنها کارایی خود را از دست خواهند داد، بلکه از زیبایی فضا می کاهند و بجای کمک کردن به شما برای بهتر انجام دادن کارهایتان، باعث ایجاد دردسر و مشکلاتی برای شما خواهند شد. اما چگونه می توان وسایلی مانند صندلی راک، دراور، کمد، تختخواب، آباژور، میز کامپیوتر و صندلی ارگونومیک آن و همینطور قفسه و کتابخانه را به گونه ای دکور کرد که بیشترین زیبایی ممکن را داشته باشند و باعث ایجاد شلختگی و به هم ریختگی در فضای اتاق خواب نشوند؟ ترفندی ساده وجود دارد و آن داشتن دیوار های با رنگ های متفاوت در یک اتاق است؛ به این طریق که یک دیوار را با توجه به سلیقه و مدل دکوراسیون تان رنگ آمیزی می کنید و یا با کاغذ های دیواری زیبا و یا استیکر های جذاب دکور می کنید و رنگ غالب آن دیوار را خلق می کنید سپس وسایل دلخواه تان را با توجه به رنگ غالب آن دیوار چیدمان کنید و از زیبایی دکوراسیون تان لذت ببرید.

آباژور

نور موضعی و متفاوت

نورپردازی به عنوان یکی از شاخص ترین ویژگی های هر فضایی اعم از خانگی، اداری، تجاری، عمومی و به طور کل در هر نوع فضایی همیشه به عنوان یک موضوع بسیار جدی مورد بحث قرار گرفته است که در این میان اتاق خواب استثناء نخواهد بود و اتاق خواب کودک حتی بیشتر از اتاق خواب نوجوانان و بزرگسالان مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع به چند دلیل است؛ نور کم باعث نارضایتی از فضایتان می شود و می تواند به چشمان شما آسیب وارد کند؛ از طرفی نور زیاد نیز آزار دهنده خواهد بود و می تواند چشمان شما را اذیت کند و کار کردن و انجام فعالیت هایتان را در آن فضا برایتان غیر ممکن سازد. از این رو بهتر است همیشه، چه در طول روز و استفاده از نور طبیعی خورشید و چه در مدت زمان شب و استفاده از نور لامپ ها، آباژور ها و لوستر هایتان، نور مناسب و کافی در اختیار داشته باشید تا انجام دادن هرکاری برایتان لذت بخش باشد. کارهایی مانند نوشتن، تماشا کردن تلویزیون و یا مطالعه را بایستی در زیر نور کافی و با رنگ مناسب باشند وگرنه آزار دهنده و خسته کننده خواهند بود. حتی اگر مشغول کار کردن با لپتاپ خود باشید و نور کافی در اختیار داشته باشید باز هم باید موارد بیشتری را رعایت کنید تا از خسته شدن زودهنگام تان جلوگیری کنید؛ برای مثال زاویه ی قرار گیری تان نسبت به لپتاپ تان و نوع نشستن تان و همینطور میز کامپیوتر و یا میز تحریری که حین انجام کارهایتان استفاده می کنید می توانند کارایی شما را افزایش و یا کاهش دهند. در کنار یک میز مناسب بایستی یک صندلی ارگونومیک مناسب نیز قارا داشته باشد تا زیبایی و همینطور کارایی وسایل تان به حداکثر میزان خود برسد. سبک چیدمان فضای خود را تغییر دهید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز