فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2702 روز پیش
بازدید 1000 بدون دیدگاه

سبک چیدمان فضای خودتان را خلق کنید!!!

میز تحریر

 

مدل های دکوراسیون

دکوراسیون خانه سبک ها و مدل های متفاوتی دارد و اگر می خواهید دکوراسیون خانه تان ا تغییر دهید بایستی مدل و سبک مورد نظر و مناسب فضایتان را هوشمندانه انتخاب کنید. بعد از انتخاب مدل مناسب برای دکور کردن فضایتان، نوبت به وسایل مورد نیاز و وسایل تزیینی شیک و زیبا می رسد که قرار دادن این وسایل نیز باید طبق مدل دکوراسیون تان صورت بگیرد. به شما پیشنهاد می کنیم برای بالا بردن دانش خود درباره ی دکوراسیون و چیدمان منزل با ما همراه باشید؛ چرا که تا انتهای این مطلب، نکات آموزنده ی زیادی را خواهید آموخت و این نکات را می توانید به راحتی در فضایتان اجرا کنید. در دکوراسیون خود از محصولات چوبی ایران میز مانند میز تلویزیون و دیگر محصولات ایران میز استفاده کنید.

شما و دیگر محصولات چوبیتان تاثیر بسیاری در دکوراسیون شما دارد.

خلاقیت

کلمه ی خلاقیت می تواند روش ها و ترفند های زیادی را به سوی ذهن شما سرازیر کند اما کلمه ی خلاقیت درباره ی دکوراسیون معنی مشخصی پیدا می کند و آن استفاده از یک روش خاص و یا یک ترفند هوشمندانه است که به سادگی و به سرعت می تواند با استفاده از وسایل یکسان، فضای شما را نسبت به حالت های عادی متحول کند و تغییری چشمگیر ایجاد کند. اگر به تصویر بالا دقت کنید خواهید دید که ترتیب قرار گیری تخته های گیره دار، که هر کدام یک تصویر زیبا را به همراه دارند، برجستگی میز تحریر، آباژور و صندلی میز تحریر را به خوبی از دیگر بخش های فضا متمایز کند. تناسب رنگی میان جامدادی رومیزی و تصویری که بالای آن قرار دارد ترکیبی چشم نواز را پدید آورده است؛ از طرفی تضاد رنگی میان گلدان و همچنین درخشندگی آن نسبت به دیگر اجزای فضا نقطه ی تمرکزی عجیب اما جالب را در یکی از طرفین میز ایجاد کرده است. شما همچنین می توانید گل مورد علاقه تان را در یک گلدان خاص و زیبا قرار دهید و آن را بر روی میز کامپیوتر تان قرار دهید تا توازن در بخش های مختلف اتاق تان ایجاد شود.

دراور

دکوراسیون تشبیهی

این سبک از دکوراسیون را به راحتی در هر نوع فضایی اعم از مدرن، نیمه مدرن و کلاسیک اجرا کنید و از زیبایی آن لذت ببرید؛ اما گفتنی است که این سبک از دکوراسیون بیشتر مناسب فضاهای کلاسیک است اما این محدودیتی برای شما ایجاد نمی کند که این سبک را در فضای مدرن و یا نیمه مدرن تان اجرا کنید. بهترین گزینه ها برای اجرای این سبک از دکوراسیون در بالای آنها در خانه های ایرانی، دراور و جاکفشی هستند. برای مثال می توانید در فضای ورودی خانه تان با نصب قاب عکس ها و یا کلکسیون تان آن هم در اندازه های متفاوت، فضایی جذاب خلق کنید که توجه هر کس را به خود جلب می کند. اگر می خواهید این مدل زیبا را در فضایتان اجرا کنید بایستی قاب ها و آثار هنری منتخب تان به هم شبیه باشند، برای مثال همگی تصویر پروانه داشته باشند اما لزوما نیاز نیست پروانه های یکسان در تصاویر باشند. این طرح را می توانید در کنار کتابخانه تان و در اتاق نشیمن انجام دهید و فضای اتاق نشیمن تان را تغییر دهید.

روتختی

ورودی ها

راهرو ها و ورودی اتاق ها اهمیت بسیار زیادی از نظر دکوراسیون خواهند داشت به طوری که این بخش ها می توانند نوع نگرش یک بیننده را نسبت به فضایتان تغییر دهند و خوشبختانه این تغییر تماما در حیطه ی اختیارات شماست و می توانید آن را به یک تغییر مثبت و یا منفی تبدیل کنید و از آن به نفع و یا به ضرر فضایتان بهره ببرید. اگر در راهروی منتهی به اتاق خواب تان از این تغییر استفاده می کنید بهتر است دیگر اجزای اتاق خواب را طوری انتخاب کنید که حداقل یک وجه مشابه رنگی مانند قاب ها و تابلو هایی که نصب کرده اید داشته باشند، برای مثال اگر از رنگ زرد و نارجی در تصاویر قاب هایتان استفاده شده است می توانید روتختی و صندلی راحتی تان را از این دو طیف گسترده ی رنگی انتخاب کنید و جالب است بدانید که اگر این رنگ های فضایتان شادتر باشند، تاثیر آن ها بر روحیات، عواطف و رفتارهای شما مثبت تر خواهد بود و در نتیجه رضایت شما از دکوراسیون تان بیشتر خواهد بود.

تختخواب

اندازه ی قاب ها

قانون تقارن؛ یکی از کاربردی ترین روش های دکوراسیون است که در هر فضایی بکار می رود. اهمیتی ندارد که شما از سبک دکوراسیون مدرن استفاده می کنید و سبکی کلاسیک و قدیمی را برای فضایتان انتخاب کرده اید و آن را در فضایتان اجرا کرده اید؛ بهرحال این قانون می تواند به نفع شما و به سمت تغییر فضایتان شما را همراهی کند و به کمک تان بیاید تا فضایی همگن و متناسب در اختیار داشته باشید. یک مثال ساده برای استفاده از این قانون را می توان در اتاق خواب بیان کرد. به گونه ای که قاب هایتان به صورت یک در میان و با اندازه های متفاوت در کنار یکدیگر قرار دهید و تم غالب آن ها را نسبتا نزدیک به همدیگر انتخاب کنید تا تشابه فضایتان بیشتر از هر حالتی باشد و مدل دکوراسیون تان به راحتی توانایی تغییر فضایتان را داشته باشد. اگر می خواهید هماهنگی میان اجزایتان بیشتر باشد می توانید از یک سرویس خواب به جای تختحواب و کمد در اتاق خواب تان استفاده کنید و دیگر اجزای فضایتان را برحسب آن چیدمان کنید.

مبل تختخوابشو

فشرده سازی

نظم می تواند یک مدل دکوراسیون را زیباتر نمایش بدهد در حالی که می تواند یک مدل دیگر دکوراسیون را به نحوی تغییر بدهد که زیبایی آن کمتر به چشم بیاید. برخی مدل های دکوراسیون وجود دارند که در آنها از شلختگی وسایل موجود در فضا به نفع دکور و چیدمان استفاده می شود. برخی متد ها و روش های مدرن از این دسته اند. برای مثال یک قاب عکس یا یک بوم نقاشی بزرگ را بالای کمدتان نصب کنید و یا یک گلدان بزرگ را در کنار مبل تختخوابشو تان قرار دهید و سپس این قاب بزرگ را نصب کنید. سعی کنید بدون قاعده عمل کنید؛ هر چه نا منظم تر بهتر؛ اما این نامنظم بودن بایستی طوری پیش برود که دکوراسیون تان عملا یک چیدمان بی اثر یا بدون روش تلقی نشود، بلکه شلوغ بودن فضا باعث ایجاد حسی مطلوب برای هر بیننده ای بشود.

میز ناهارخوری

اتاق نشیمن

تغییرات بزرگی را می توان با دکوراسیون مدرن در تمامی بخش های خانه انجام داد؛ برای مثال از اتاق نشیمن گرفته تا اتاق پذیرایی و راهروها و اتاق خواب؛ همگی را می توان بوسیله ی این سبک از دکوراسیون تغییر داد، حتی آشپزخانه هم می تواند با این سبک از دکوراسیون بزرگتر و زیباتر از قبل بنظر بیاید. اگر در فضای اتاق نشیمن تان می خواهید از دکوراسیون مدرن و روش قرار دادن قاب ها و تابلو های متفاوت استفاده کنید پیشنهاد می کنیم که حتما میزناهارخوری تان را در این تغییر سهیم کنید و با قرار دادن یک وسیله ی تزیینی مانند شمعدان های بلند و دارای رنگ هماهنگ با برخی از رنگ های آن قاب ها و آثار هنری، تناسبی محسوس در فضایتان بوجود بیاورید. میز ناهارخوری نیز به عنوان یک کالای مهم و تاثیر گذار می تواند در دکوراسیون مدرن همراه شما باشد. بسته به سلیقه تان می توانید از مدل های میزناهارخوری کلاسیک با صندلی های مخمل در فضایتان استفاده کنید و یا از یک میزناهارخوری مدرن با شکلی متفاوت و رنگی متضاد برای فضایتان بهره ببرید و فضایتان را متحول کنید.

جلومبلی

ست کردن اجزا

برای فضایی مانند فضای اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی، گزینه های فراوانی خواهید داشت. از مبلمان گرفته تا میزناهارخوری، صندلی راحتی و یا صندلی راک، جلومبلی و میز عسلی، آباژور و مبلمان تختخوابشو، همه و همه می توانند بهانه ای برای ایجاد تضاد و یا تناسب بین اجزای موجود در فضایتان باشند،که گاها به صورت تضادی شدید و گیرا و یا تناسبی گرم و چشم نواز و یا ترکیبی از این تضاد و تناسب در فضا نمود خواهد کرد. از جمله اجزایی که امروزه با بخش های مختلف هماهنگ می شود، میزعسلی و جلومبلی است که در مدل های مختلف میزعسلی و جلومبلی مدرن که با وسایل مدرن و خلاقانه ست می شوند و یا میز عسلی و جلومبلی کلاسیک که با وسایل قدیمی و یا نیمه مدرن هماهنگ می شوند و فضا را تغییر می دهند. انتخاب هر کدام از این مدل ها فقط به سلیقه و سبک دکوراسیون انتخابی شما بستگی دارد و می تواند حتی مدلی بین این دو سبک موجود باشد. با تغییر دکوراسیون اتاق خواب کودک خود نیز میتوانید تغییر سبک دکوراسیون دهید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز