فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2700 روز پیش
بازدید 535 بدون دیدگاه

اتاق نشیمن ایده آل !!!

آباژور

دکوراسیون اتاق نشیمن

دکوراسیون جنجال برانگیز اتاق نشیمن همیشه به عنوان یکی از مهم ترین بحث های دکوراسیون و چیدمان منزل محسوب شده است و هیچ وقت از اهمیت آن کاسته نشده است. با ما همراه باشید تا شما را برای انتخاب مهم ترین وسایل مورد نیاز برای فضای نشیمن تان راهنمایی کنیم چرا که در ادامه ی این مطلب از روش های به روز و محبوب سخن به میان آمده است که می تواند هر کسی را به راحتی برای دکور کردن ایده آل فضای اتاق نشیمن راهنمایی کند. چگونگی انتخاب وسایل مورد نیاز برای اتاق نشیمن و نحوه ی چیدمان آن ها به طور تخصصی و کامل مورد بحث قرار خواهد گرفت و این نکات به شما کمک می کنند که به تنهایی بتوانید فضایتان را تغییر بدهید و یا وسایل جدید به آن اضافه کنید. با ما همراه باشید با جدیدترین و به روز ترین روش های تغییر و خلق دکوراسیون مدرن اتاق نشیمن مورد علاقه تان؛ که خودتان می توانید آن را خلق کنید. میز تلویزیون دیواری و دیگر محصولات لازمه اتاق نشیمن را در ایران میز بیابید.

نور پردازی عالی

اولین موردی که برای فضاهای خانگی و درباره ی اتاق نشیمن احساس می شود میزان نور، نوع و رنگ نور های موجود در محیط است. این مساله به حدی مهم و تاثیر گذار است که گاها برای برخی فضاها از نور های رنگی و ترکیب نور های سرد و گرم استفاده می شود تا از ایجاد محیطی سرد و بی روح و یا محیطی به شدت گرم جلوگیری شود. برای این تغییر زیبا می توان از انواع آباژور استفاده کرد و برای تامین نور با رنگ دلخواه تان می توانید از شید های رنگی و با رنگ دلخواه تان استفاده کنید و همینطور می توانید رنگ آن را با رنگ غالب فضایتان و یا کتابخانه ی مدرن تان هماهنگ کنید و یا تضادی زیبا خلق کنید.

مبل تختخوابشو

تضاد مهم و زیبا

دکوراسیون فضاها چیزی فراتر از تغییر رنگ ها، ابعاد و سبک وسایل موجود در یک فضا نیست و این تغییر فقط زمانی می تواند بهترین تغییر موجود باشد که تناسب قابل قبول و اصولی بین این سه ویژگی برقرار شود، به این منظور که تمامی این ویژگی ها هرکدام به بهترین وضعیت ممکن خود رسیده باشند و این موضوع به این معنی است که نور پردازی به اندازه ی کافی مورد توجه قرار گرفته باشد و نور مناسب و کافی در فضا موجود باشد و در کنار ان از وسایل با رنگ های متناسب و یا متضاد استفاده شده باشد و ابعاد آن ها به درستی تعیین شده باشند و از همه مهم تر این که در مکان مناسب قرار گرفته باشند. برای مثال فقط اندازه و ابعاد یک مبل تختخوابشو و یا مبلمان معمولی تان نمیتواند باعث ایجاد تغییر زیبا در فضایتان بشود بلکه مکان قرار گیری آن و دیگر وسایلی که باید در فضا حضور داشته باشند تا دکوراسیون تان به بهترین حالت ممکن خود برسد.

میز عسلی و جلومبلی

وسایل خلاقانه

هر چه پیش تر برویم خواهید دانست که گزینه های متفاوت و زیباتری وجود خواهند داشت که می توانند فضای شما را به سادگی و به زیبایی تغییر دهند. از جمله ی این روش ها می توان به وسایلی که در کنار وسایل اصلی و ضروری تان استفاده می کنید. برای مثال میز عسلی و جلومبلی به عنوان یک گزینه ی بسیار مهم است و می تواند در زیباتر به نطر رسیدن فضای اتاق نشیمن تان شما را به خوبی همراهی کند. استفاده از میز عسلی و جلومبلی مدرن به عنوان یک اهرم زیبا و کاربردی می تواند فضای شما را به راحتی تغییر بدهد و زیبایی فضایتان را تا حدود بسیار زیادی تامین کند. گفتنی است که در کنار یک میز عسلی و جلومبلی زیبایتان بهتر است از یک صندلی راحتی و یا یک صندلی راک خوش استایل نیز استفاده کنید و هماهنگی و مدرنیته ی فضایتان را در هم بشکنید و یک تضاد در میان سبک هایتان ایجاد کنید و فضایتان را مهیج و شیک نمایش دهید.

میز تلویزیون

تمرکز و مزیت آن

نقاط تمرکز فراوانی می توانند در یک فضا وجود داشته باشند، از میز تلویزیون گرفته تا میز ناهارخوری و میز قهوه خوری که همگی کانون توجه و تمرکز نگاه های افراد هستند را بهتر است به خوبی و در نهایت ظرافت و دقت دکور کنید و به چیدمان شان توجه ویژه ای داشته باشید. برای مثال برای استفاده ی هوشمندانه از دکوراسیون میز تلویزیون تان بهتر است از یک میز تلویزیون با کیفیت استفاده کنید و درهنگام خرید، کیفیت را در مرحله ی اول انتخاب تان قرار دهید سپس در مراحل بعدی به دنبال زیبایی ظاهری بیشتر و ظرافت و شکل دلخواه تان باشید؛ چرا که کیفیت بیشتر از هر چیزی می تواند شما را برای داشتن فضایی همگون و اصیل همراهی کند. در اصل کیفیت را می توان هم از دور و هم از فاصله ی نزدیک به وضوح احساس کرد و این مزیت می تواند باعث ایجاد یک ذهنیت مثبت در نوع تفکر بیننده شود تا دیگر اجزای اتاق نشیمن و در مقیاس بزرگتر، خانه تان را با کیفیت بهتری ببیند و زیبایی فضایتان را بیشتر از هر آنچه که هست مشاهده کند.

کتابخانه

کفپوش و رنگ

رنگ غالب فضا اولین و تعیین کننده ترین جزء هر فضایی است و می تواند تاثیر مستقیم بر انتخاب دیگر وسایل اعم از مبلمان، صندلی راحتی، میز عسلی و جلومبلی، کتابخانه، کوسن ها و فرش هایتان داشته باشد. حتی در اتاق های دیگر مانند اتاق فرزندتان نیز، رنگ غالب می تواند در انتخاب میز کامپیوتر و میز تحریر و صندلی ارگونومیک آن ها بر تصمیم نهایی شما اثر منفی یا مثبت داشته باشد. در گام های بعدی، رنگ غالب حتی بر انتخاب رنگ و مدل روتختی و تختخواب تان نیز تاثیر گذار خواهد بود و اگر بخواهید هماهنگ تر از همیشه عمل کنید و فضایتان همگن ترین حالت ممکن را داشته باشد بایستی از یک سرویس خواب استفاده کنید و فراموش نکنید که بیش از هر چیزی کیفیت وسایل تان می تواند گویای زیبایی و به روز بودن فضایتان باشد. اگر میخواهید درباره دکوراسیون لوکس و مدرن اطلاعاتی کسب کنید این مقاله را بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز