فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2622 روز پیش
بازدید 366 بدون دیدگاه

سال نو، اتاق نشیمن نو!!!

مبل

انوا اتاق نشیمن

با توجه به نزدیک شدن سال جدید و همینطور آغاز موج گسترده ای از تغییرات دکوراسیون در فضاهای خانگی، نیاز به تغییر برخی وسایل به خوبی احساس می شود، برای مثال ممکن است بخواهید سرویس خواب خود و یا فرزندانتان را بروز کرده و یک مدل زیباتر و مناسب را انتخاب کنید و یا با خرید یک تلویزیون جدید و بزرگتر، به یک میز تلویزیون مدرن و جدید نیاز داشته باشید و یا یک ست جدید مبلمان و صندلی راحتی به فضای نشیمن تان اضافه کنید، بهرحال تیم دکوراسیون ایران میز با سری مقالات ” سال نو، دکوراسیون نو “ همراه شما خواهد بود تا انتخابی کاملا هوشمندانه و درست داشته باشید. اگر می خواهید دکوراسیون نوروزی و بهاری متفاوت تری داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم با تیم تخصصی دکوراسیون ایران میز همراه باشید تا بتوانیم شما را با توجه به روش های مدرن و به روز و همینطور در کمترین زمان ممکن، راهنمایی کنیم. ایران میز مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی را دارا میباشد.

مبل

رنگ فضا

با توجه به اهمیت رنگ ها و همینطور تاثیر آنها بر زیباتر شدن فضا، در اینجا شما را با روش ۲ – ۲ – ۱ آشنا خواهیم کرد. این روش که امروزه به لیست ۱۰ روش برتر دکوراسیون پیوسته است، به تازگی و در کمتر از شش ماه گذشته محبوب شده است. طریقه ی استفاده از این روش به این گونه است که بایستی دو شی یا کالای شبیه به هم را به صورت قرینه قرار داد و سپس همین کار را با دو شی یا کالای دیگر تکرار کنید و در میانه ی این هماهنگی ها از یک تضاد استفاده کنید که این تضاد باید کاملا محسوس باشد؛ برای مثال می توانید دو عدد صندلی هم رنگ و هم شکل را با یکدیگر ست کرده ( ۲ ) و پس از آن با قرار دادن دو میز عسلی زیبا و یکسان در کناره ی هر کدام از این صندلی ها ( ۲ ) و پس از آن قرار دادن یک گلدان با رنگ تند و جذاب ( ۱ ) گرمی را به فضایتان بیاورید.

مبل

سبک فضا

سبک دکوراسیون یکی از مهم ترین مواردی است که غالب افراد آن را فراموش می کنند و یا اصلا ایده ای درباره ی آن ندارند. انتخاب درست و اصولی سبک دکوراسیون برای هر فضا، مانند فضای اتاق خواب، اتاق نشیمن و حتی فضاهای اداری؛ می تواند بزرگترین و مهم ترین انتخاب برای دکوراسیون و چیدمان آن فضا باشد. به طور کلی تقسیم بندی سبک های دکوراسیون فضای اتاق نشیمن به سه دسته محدود میشود که عبارتند از مدرن، نیمه مدرن و کلاسیک؛ که در هر فضایی می توان با توجه به امکانات موجود و از همه مهمتر سلیقه ی افراد، یکی از این سه سبک را اجرا کرد و یا ترکیبی از هرکدام را در قسمت های مجزای هر بخش بکار گرفت. برای مثال در فضای اتاق نشیمن می توان از مبلمان تختخوابشو استفاده کرد که تداعی کننده ی سبک مدرن بوده و در کنار آن می توان از میز تلویزیون مدرن، آباژور مدرن و زیبا و همینطور میز عسلی و جلومبلی مدرن و شیک نیز استفاده کرد تا فضای اتاق نشیمن به طور چشمگیری تغییر کند.

مبل

از همراهی شما با سری مقالات ” سال نو، دکوراسیون نو ” سپاسگذاریم. شما همچنین می توانید کالاهای دکوراسیون تان را از وبسایت فروشگاه اینترنتی ایران میز با بهترین و مناسب ترین قیمت و کیفیتی فراتر از تصورتان به راحتی و به طریق ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید و حتی پس از آن از خدمات پس از فروش کالایتان توسط فروشگاه اینترنتی ایران میز برخوردار شوید. در سال نو, اتاق خواب نو داشته باشید.

مبل

تیم تخصصی دکوراسیون و طراحی داخلی ایران میز صمیمانه منتظر پیشنهاد، انتقاد و نظرات شما عزیزان بوده و در اسرع وقت به آنها رسیدگی خواهد کرد. همچنین می توانید مقاله ی درخواستی خود را سفارش بدهید تا تیم ما آن را برایتان تهیه، تدوین و منتشر کند.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز