فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2397 روز پیش
بازدید 640 بدون دیدگاه

ترفند تغییر چیدمان اتاق خواب

اتاق خواب

بر کسی پوشیده نیست که اتاق خواب معمولا آخرین مکان از خانه است که تزیین می شود. خصوصا اتاق خواب بزرگسالان که پس از اتاق کودک در رده آخر قرار می گیرد. از این رو نیاز به تغییر دکوراسیون اتاق خواب با کمترین هزینه موضوعی است که خیلی از خانه دارها با آن روبرو می شوند تا ظاهر یکنواخت اتاق خواب خود را حتی به مقدار اندکی هم که شده تغییر بدهند. در این قسمت به معرفی روش هایی بسیار تاثیر گذار و البته ساده خواهم پرداخت که به بهترین شکل دیزاین اتاق خواب را متحول می کنند. اتاق خواب درست به مثابه یک مکان مقدس است چرا که انسان در آن آرام گرفته و تجدید انرژی می کند. بنابراین باید وقت بیشتری بر روی دیزاین و زیباسازی آن گذاشته و ظاهری شیک مطابق با سلیقه خود ایجاد کنید. خب هر بازسازی دکوراسیونی هزینه ای هم در پی خواهد داشت، نکته در اینجا پیدا کردن کم هزینه ترین و ساده ترین روش برای تزیین است که در عین حال تاثیر گذار نیز باشد. برای اتاق خواب خود از مدل های مختلف سرویس خواب در ایران میز دیدن فرمایید.

اتاق خواب

در باره ی نحوه چیدمان اتاق خواب و سرویس خواب عروس نیز اظلاعاتی را میتوانید بیابید.  اولین روش تاثیر گذار مسلما رنگ آمیزی است اما رنگ آمیزی گاها هزینه زیادی در پی خواهد داشت. اما برای کاهش هزینه راه های بسیار زیادی وجود دارد. اولین راه استفاده از دیوار تاکیدی است. در این روش نیازی نیست تمام دیوارها را رنگ بزنید کافی است یک دیوار از اتاق را انتخاب کرده، مثلا دیواری که پنجره دارد یا بزرگترین یا کوچکترین دیوار اتاق، و سپس آنرا با رنگی متفاوت نسبت به سایر دیوارها رنگ آمیزی کنید. اگر دیوارهای اتاقتان سفید یا کرم است، تقریبا هر رنگی را می توانید استفاده کنید. در کنار دیوار، رنگ امیزی یک سری وسایل مانند فریم تختخواب، میز پاتختی یا آباژور و چراغ اتاق هم کم هزینه اما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. روش دیگر برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب با کمترین هزینه نصب سیستم روشنایی و نورپردازی جدید است. نورپردازی موردی بسیار مهم و حتی اساسی در دیزاین و طراحی هر فضایی است و اتاق خواب نیز از این قاعده مستثنی نیست. فرقی نمی کند اتاقتان بزرگ یا کوچک باشد، همیشه به دنبال سیستم هایی بروید که تمام فضای اتاق را به اندازه کافی روشن می کنند. در کنار لامپ مهتابی، بهتر است چراغ آویز یا لوستر سقفی هم در اتاق نصب کنید. اگر اهل مطالعه هستید حتما به فکر نصب یک لامپ مطالعه دیواری یا رومیزی شیک کنار تختخواب یا صندلی راحتی تان نیز باشید. در بعضی دکوراسیون ها ترکیب فرش و میز ناهارخوری جلوه زیبایی به دکوراسیون شما میدهد که در این مقاله اطلاعات لازم را میتوانید کسب کنید.

اتاق خواب

بسیاری از مواقع عوض کردن ست روتختی و مدل روبالشی تخت خواب می تواند تنها چیزی باشد که یک اتاق خواب برای تغییر دکوراسیون به آن نیاز دارد. اگر اتاق خوابتان بنظر خسته، یکنواخت و کسل کننده می رسد، مطمئن باشید عوض کردن ست روتختی و بالش و استفاده از مدلی جدید و خوش رنگ فضای کل اتاق خوبتان را متحول خواهد کرد. اگر در خیاطی سر رشته دارید که خودتان هم می توانید دست به کار شده و روتختی و روبالشی جدیدی ببافید. اگر هم حوصله اش را ندارید با توجه به بودجه تان مدلی ساده و شیک را خریداری کنید. یکی دیگر از روش های تاثیر گذار تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه عوض کردن پرده ها است. شاید وقت آن رسیده که پارچه ای جدید برای پرده انتخاب کنید خصوصا اینکه پرده ها عموما بعداز چندسال رنگ و روی اولیه خود را از دست می دهند. البته حتما نیازی نیست پرده پنجره را عوض کنید گاهی اوقات عوض کردن میل پرده و استفاده از مدل های جدید و جالب میل پرده هم تاثیر زیادی بر روی دیزاین پنجره اتاق خواب خواهد گذاشت. پنجره قسمت مهمی از اتاق خواب است که با تغییر یا اضافه کردن وسایل تزیینی دکور کل اتاق را متفاوت نشان می دهد.

اتاق خواب

تزیین دیوارها به وسیله تابلو نقاشی هنری یا هر وسیله دکوری دیگری بسیار خوب جواب می دهد. نیازی نیست حتما تابلوهای گران قیمت را خریداری کنید. به فکر ایده های خلاقانه باشید مثلا از راهنمای ساخت تابلوی سه بعدی برجسته کمک گرفته و خودتان تابلوی هنری خودتان را بسازید. به غیر از تابلو، آویزان کردن عکس های خاطره انگیزتان از روی یک سیم در دیوار اتاق یا حتی نصب یک نقشه ساده هم جلوه کل اتاق را تغییر خواهد داد. روش های دیگر مانند نصب گروهی آینه های کوچک و بزرگ روی دیوار، نصب شلف و قفسه دیواری مدرن و رنگارنگ، قرار دادن چند عدد گلدان شیک با گیاهان سرسبز و تعویض وسایل کوچک مثل میز پاتختی یا کمد و دراور، همگی تعدادی از بهترین و سودمند ترین روش ها برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب با کمترین هزینه هستند.

اتاق خواب

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز