فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2584 روز پیش
بازدید 665 بدون دیدگاه

دکوراسیون کافی شاپ

کافی شاپ

فضا های مختلف کافی شاپ

فضای کافی شاپ باید پر از ایده باشد! چرا که مخاطبان کافی شاپ معمولا افراد جوانی هستند که به دنبال مکانی شیک و جذابند تا در آن بنشینند و ساعاتی متفاوت را رقم بزنند. انگیزه کسانی که به کافی شاپ می روند ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد اما این نیاز که کافی شاپ باید دکوراسیون متفاوت و خلاقانه ای برای جذب افراد داشته باشد؛ در تمامی آنها یکی است. به راستی خلاقیت در دکوراسیون کافی شاپ چه معنی دارد؟ چگونه می توان این خلاقیت را در جنبه ای کاربردی به فضا اضافه کرد؟ دکوراسیون کافی شاپ چه ویژگی باید داشته باشد تا در ذهن بماند و افراد پس از یک بار حضور آنجا را فراموش نکنند؟ اگر به دنبال یافتن پاسخ این سوالات هستید بهتراست با ما همراه باشید تا دکوراسیون بهترین کافی شاپ ها را مورد ببرسی قرار دهیم و ببینیم چه در خود دارند که آنها را تبدیل به بهترین کرده است. میز ناهار خوری و یا میز تلویزیون کافی شاپ خودرا در ایران میز خریداری کنید.

کافی شاپ

بازی با رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ بسیار رایج بوده بطوریکه همین زیبایی باعث جذب مشتری های جدید و ایجاد میل در مشتری های قدیمی می شود تا هرچه بیشتر در این فضا قرار بگیرند و از زیبایی های آن لذت ببرند. خط های نامنظم می توانند به عنوان یکی از جذاب ترین بخش های هر وسیله ای از میز و صندلی گرفته تا رنگ غالب دیوار تلقی شوند. در دکوراسیون پر از خط، طراح به طور مداوم مخاطبان خود را به دیدن چیزهایی که دیده نمی شود دعوت می کند.

کافی شاپ

اگر به عکس بالا و دیگر عکس های این مقاله دقت داشته اشید در می یابید که تنها رنگ به کار رفته در دکوراسیون کافی شاپ خط نارنجی است که زمین، صندلی ها، پنجره و دیوارها را در گرفته، انگار که یک کودک بازیگوش مداد را در دست گرفته باشد و تمام کافی شاپ را به همراه میز و صندلی ها و آباژور هایش نقاشی کرده باشد. خطوط سیاه و سفید که در سرتاسر دکوراسیون و چیدمان می بینید، بی شک با مفهوم خاصی و برای رساندن حرف مشخصی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند درست مانند صفحه نمایشی از ذهن طراح که با خطوط مداوم قطع می شود و در هم می شکند تا زیبایی را بیشتر و بیشتر نشان بدهد و چشمان هر بیننده ای را به خود خیره نگه دارد.

کافی شاپ

ممکن است با خود فکر کنید این خطوط بدون هیچ قانون خاصی و حتی ایده خاصی در هم رفته اند. بی شک اینگونه نیست و قطعا طراح و دکوراتور با صرف وقت بسیار زیادی رابطه ای ذهنی و خیالی بین خطوط آن بوجود آورده است. بهتر است بدانید که هرگز در هم نشینی خطوط به چنین موردی برنخواهید کرد که خطی بدون دلیل هوشمندانه ای کشیده شده باشد. اگر اینگونه باشد به طور ناخودآگاه احساس کمبود چیزی در دکوراسیون احساس خواهد شد و شما دوباره به آن فضا باز نخواهید گشت!

کافی شاپ

راز یک معماری خوب در بازگشت دوباره مخاطب به آن محل و یا فراموش نکردن آنجاست! چرا که تحت تاثیر قرار دادن مخاطب می تواند در دفعات بعد آن شخص را به همراه افراد جدید به آن فضا بکشاند و این به عنوان اولین نقطه ی مثبت در کسب و کارهایی مانند هتل داری، رستوران و کافی شاپ است. در برخی دکوراسیون های عجیب حتی از صندلی اوپن، میز ناهارخوری های کوچک، انواع نیمکت استفاده می شود. در بیشتر کافی شاپ ها با دکوراسیون مدرن، از یک یا چند کتابخانه ی زیبا و هماهنگ با دیگر اجزای فضا استفاده می شود تا مخاطبان آن فضا با مطالب آموزنده، سرگرم کننده و مجله های روز بتوانند ساعات بیشتری را در آن فضا سپری کنند و از لحظاتشان لذت بیشتری ببرند. دکوراسیون اتاق خواب دخترانه تاثیر بسیاری در روحیه فرزند شما دارد.

کافی شاپ

هم چنین می توانید جدیدترین مقالات دکوراسیون، طراحی اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب، دکوراسیون اتاق نوزاد و کودک، دکوراسیون فضای اداری را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید و علاوه بر آن می توانید تمامی وسایل چوبی و فلزی دکوراسیون تان را از فروشگاه اینترنتی ایران میز با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید و با شرایطی چون ارسال رایگان به سراسر کشور و حمل طبقات و نصب رایگان کالای مورد نظرتان را تحویل بگیرید. هم چنین با عضویت در کانال تلگرام ایران میز می توانید از جشنواره ها و تخفیف های اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی صنایع چوبی و فلزی باخبر شده و محصول مورد نظرتان را با شرایط باورنکردنی تحویل بگیرید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز