فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
خانم آرانی 510 روز پیش
بازدید 1009 بدون دیدگاه

اجزای مختلف صندلی کارمندی- قسمت دوم

 

صندلی

چیدمان صندلی کارمندی

اگر قصد خرید صندلی کارمندی را دارید، لازم است که اجزا مختلف این صندلی ها را بشناسید. اگر تا به حال فکر می کرده اید که زیبایی و شکل ظاهری صندلی می تواند تمامی اهمیت آن را از نظر دکوراسیون داشته باشد، بهتر است این مقاله و سایر مقالات مربوط به چیدمان انواع صندلی اداری را بخوانید تا دانش تان راجع به انواع صندلی و نحوه چیدمان مناسب آن ها برای دکوراسیون داخلی مناسب محل کار  تغییر کند.
پس از مطالعه این مقاله و شناخت دقیق اجزای انواع صندلی، می توانید انواع مختلف صندلی اداری و خانگی را متناسب با چیدمان منزل و یا محل کار خود از سایت ایران میز تهیه کنید.

صندلی

به طور کلی صندلی اداری از سه قسمت تشکیل شده است:

  • نشیمن گاه
  • تکیه گاه
  • پایه ها
  • روکش

در قسمت قبل، به توضیح کامل نشیمن گاه پرداختیم و در این قسمت قصد داریم تا با بقیه اجزا صندلی های کارمندی آشنا شویم.

 

تکیه گاه

مهم ترین بخش پس از نشیمنگاه یک صندلی، تکیه گاه آن است که نحوه ی قرار گیری فرد را بر روی صندلی تعیین می کند. صندلی های مختلف، تکیه گاه های متفاوتی خواهند داشت و شما بایستی بر اساس نیاز و همینطور سبک دکوارسیون فضایتان نسبت به خرید سبک خاصی از صندلی اقدام کنید. برای مثال تکیه گاه های چوبی و یا پارچه ای و نرم در ساخت صندلی میز ناهارخوری، صندلی راک، صندلی کارمندی بکار گرفته می شوند در حالی که برای صندلی انتظار غالبا از جنس پلاستیک و یا ترکیبی از پلاستیک و فوم استفاده می شود تا احساس راحتی بیشتری را به فردی که از آن استفاده می کند القا کند.

صندلی

روکش صندلی کارمندی

برای برخی از صندلی ها از پوشش چرم مصنوعی و یا طبیعی استفاده می شود که غالبا چرم طبیعی بخاطر مراحل ساخت و آماده سازی و همینطور مواد اولیه ای که برای آن بکار می رود قیمت بسیار گران تری دارد و همینطور نیاز به نگهداری دقیق و استفاده از مواد مخصوص به خود را دارد. صندلی

برخی صندلی ها مانند صندلی مدیریتی، از پارچه، چرم و فلز در آن ها بصورت ترکیب های بسیار زیبا استفاده می شود و این صندلی ها عمدتا بیشترین ارگونومی موجود در بخش های کمر، نشیمنگاه و گردن را دارا هستند و به طور معمول قابلیت تنظیم زاویه تکیه گاه و نشیمنگاه را دارند و ارتفاعشان نیز توسط یک جک و یک دستگیره قابل تنظیم برای هر فردی است که می خواهد از آن استفاده کند.

صندلی

پایه های متنوع در صندلی کارمندی

پایه صندلی ها را از موادی مانند چوب، فلز، پلاستیک و یا ترکیبی از این مواد می سازند. بسته به نوع صندلی و فضایی که می خواهید این صندلی را در آن استفاده کنید، انتخاب های متفاوتی خواهید داشت. برای مثال در فضای اداری صندلی مورد استفاده تان بهتر است پایه ای فلزی و ترجیحا استیل داشته باشد چرا که دوام و استقامت بیشتری خواهد داشت. در فضای خانگی می توان از صندلی های با پایه ی پلاستیکی و چوبی نیز استفاده کرد و همچنین این وسایل دیگر مانند آباژور و میز کامپیوتر را به راحتی می توان با این صندلی ها هماهنگ کرد.

صندلی

برخی صندلی های مانند مدل هایی از صندلی اوپن آشپزخانه، دارای پایه های گرد و فلزی هستند که این سبک از پایه ها، باعث حفظ تعادل بیشتر شده و همینطور زیبایی بیشتری را در فضا و دکوراسیون به نمایش می گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله صندلی های مختلف و ویژگی های آنها را بخوانید.

شما همچنین می توانید بهترین و با کیفیت ترین محصولات چوبی و فلزی برای دکوراسیون تان را با قیمتی باورنکردنی و کیفیتی بی نظیر از فروشگاه اینترنتی محصولات چوبی و فلزی ایران میز تهیه کنید و وسایلتان را با حمل رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز