فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2579 روز پیش
بازدید 645 بدون دیدگاه

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب ها جایی هستند برای نمود پیدا کردن شخصیت و رشد افراد. یک اتاق خواب دخترانه مناسب، رنگ، نقوش و امکاناتی را در خود جای داده که می تواند بیانگر سطح فکری و روحیات و حتی تاثیر گذار در انتخاب های شخص باشد. اما انتخاب و ست کردن وسیله ها با هم برای یک اتاق خواب دخترانه تاثیرگذار ممکن است کمی سخت باشد. برای حل این مشکل در این مقاله چندین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه که از سراسر جهان با سلیقه های مختلف طراحی شده است را جمع آوری کرده ایم تا از بین آنها بهترین را انتخاب کنید.محصولات چوبی خود را در ایران میز میتوانید خریداری کنید محصولاتی مانند سرویس خواب , تخت خواب , میز ناهار خوری , میز تلویزیون و … در ایران میز به راحتی میتوانید خریداری کنید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

سبز رنگ مناسبی برای آفرینش است! رنگی که ایده های جدید ر امی تواند در مخیله شما ایجاد کند! یک اتاق خواب دخترانه برای نوزاد هایی که می خواهید با طبیعت اخت بگیرند! درخت روی دیوار و فرش می تواند تصویر ماندگاری برای نوزاد شما خلق کند. تختخواب هماهنگ با تم سبز اتاق خواب می تواند به شما کمک شایانی بکند و یا می توانید از تختخواب چوبی – فلزی استفاده کنید تا نقش بی اثر فلز فضایتان را بزرگتر جلوه بدهد.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

زرد رنگی است که می تواند هوش کودکان شما را زیاد کند. البته اگر کودکی بیش فعال دارید از این رنگ کمتر استفاده کنید. روتختی زیبا و زرد رنگ به عنوان یک کالای تعیین کننده می تواند در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه تان به رنگ زرد یک گام شما را به جلو هل بدهد. اگر علاقمند به استفاده از رنگ سفید هستید و در عین حال می خواهید اتاقی شاد برای کودکان درست کنید، دکوراسیون با ترکیب رنگ های سفید و صورتی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

یک سیندرلای کوچک! اگر می خواهید دخترتان را با لباس های پرنسسی بزرگ کنید و هر شب قصه سیندرلا را برایش بخوانید، چنین اتاق خوابی انتخاب مناسبی است. رویاهای که کودکتان در این تخت خواهد دید، یک تجربه بی نظیر برایش خواهد بود. استفاده از سرویس خواب دخترانه و با رنگ غالب صورتی می تواند بهترین گزینه برای پرنسس زیبای شما باشد.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

رنگ گرم کف به همراه صورتی دیوار تعادل مناسبی را در اتاق ایجاد کرده. در چنین فضایی، تختخواب می تواند یک صندلی راحتی هم باشد، برای زمانی که می خواهید در کنار دختر خود بنشینید و برایش کتاب بخوانید. سرویس خواب کیتی انتخاب دختران کوچک و مادران زیادی برای تزئین اتاق خواب دخترانه است. یک ورودی به شکل کیتی در اتاق، میز بزرگی برای پذیرایی از دوستان دختران می تواند یک اتاق خواب بی نظیر را شکل بدهد. به ترکیب رنگ آبی، چوب کف و صورتی دیوارها نگاه کنید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

شاید دو دختر داشته باشید! اصلا نگران تزئین اتاق آن ها نباشید. ترکیب رنگی سبز که میزان درخشندگی آن کم است در کنار صورتی چرک و یاسی می تواند ترکیب جالبی باشد. در هر دو رنگ استفاده شده در این اتاق، مقداری سیاه قاطی شده تا درخشندگی آن کم شود و در دراز مدت دید را خسته نکند. انتخاب مناسب ترین آباژور برای این فضا، ممکن است برای مادرها کمی کار را سخت کند اما بی شک بخشی خواهد بود برای ایجاد آرامش و حس زیباشناختی کودکانتان.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

آبی نیز رنگی است که باعث آفرینش و ایده های جدید رد ذهن می شود در عین آرامش لازم را ایجاد می کند. اگر به دنبال فضایی هستید تا کودکتان در آن آرام بگیرد و رشد ذهنی مناسبی داشته باشد این دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ایده شما را عملی خواهد کرد. یک اتاق خواب دخترانه با دیوارهای صورتی چرک و گل هایی که در نیمه بالایی دیوار نقاشی شده اند، با فرش سفید کف ترکیب خوبی را ایجاد کرده است. چرا که سفید با تن های مختلف صورتی ترکیب خوبی است. استفاده از مبلمان کودک می تواند فضای اتاق خواب را به طرز شگفت انگیزی تغییر دهد و این تغییر زیبایی و حس خاص بودن را برای فضا به ارمغان خواهد آورد. کتابخانه به عنوان یک عضو کارآمد توانایی تغییر فضای اتاق خواب را دارد؛ اگر سبک دکوراسیون انتخابی تان مدرن است بهتر است از کتابخانه ی مدرن استفاده کنید و بلعکس. در کنار این نوع دکوراسیون میتوانید از چیدمان یک اتاق نشیمن لوکس استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

ممکن است شما از طرفداران اتاق خواب دخترانه صورتی باشید، اما استفاده از آن به مقدار زیاد را دوست نداشته باشید. در این اتاق از رنگ زمینه یعنی خاکستری که مقداری آبی در خود دارد؛ استفاده شده و از صورتی در وسیله ها استفاده شده است. یک ترکیب آرام و بدون حاشیه که کاملا متناسب با فضای اتاق خواب کودک است و فرزند دلبندتان می تواند خوابی آرام را در آن تجربه کند.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

خیلی از دخترها در سن های زیر پانزده سال از داشتن فرم های دخترانه مانند قلب در اتاق خواب خود لذت می برند. انتخاب دکوراسیون اتاق خواب، بیش از هر چیز بستگی به روحیات دختر شما دارد و ممکن است همین اتاق برای بسیاری دیگر از دخترها که کمی روحیه ماجراجویانه دارند اصلا اتاق دلخواه و مناسبی نباشد. پنجره های بزرگ، صندلی های چوبی کلاسیک و دیگر اجزای دکوراسیون به طور هماهنگ در حال اجرای سلایق و نظرات شما هستند. اگر به تصاویر دقت کرده باشید متوجه می شوید که پرده های بلند همیشه راهکار مناسبی است برای طراحی های اشرافی و کلاسیک.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

برای اتاق های کوچک یکی از راه حل ها این است که از خطوط عمودی استفاده کنیم. خطوط عمودی دیوار این اتاق به همراه رنگ سفید غالب راه کاری است برای کوچک بودن اتاق خواب، مرکزیت این اتاق تخت خواب است که طراح بیشترین مقدار رنگ را در این قسمت استفاده کرده است. بنفش و یاسی می تواند نور اتاق را کم کند، اما اگر یک منبع نور طبیعی و نورهای موضعی به اندازه کافی در اتاق خواب دخترانه ای که در حال طراحی آن هستید استفاده کنید، نور رفته جبران میشود.

شما همچنین می توانید بهترین و با کیفیت ترین وسایل چوبی و فلزی دکوراسیون تان را در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید، با دیگر کالاها مقایسه کنید و در نهایت کالای مورد نظرتان را با شرایطی چون ارسال رایگان به سراسر کشور، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید و همکاران ما در بخش های فروش و خدمات پس از فروش پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

به روز ترین و کارآمد ترین مقالات دکوراسیون و طراحی داخلی و خارجی فضای مورد نظرتان را از ما بخواهید و مقالات تخصصی تیم تحریریه ایران میز را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز