فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2183 روز پیش
بازدید 578 بدون دیدگاه

دکوراسیون بهاره

فصل بهار شروع یک سال جدید است که با رسیدن خورشید به نقطه اعتدال بهاری شروع می‌شود. شروع یک سال جدید را ایرانیان از دیرباز با مراسمی به نام نوروز جشن می‌گیرند. همانطور که با تغییر فصل، طبیعت ظاهری نو به خود می گیرد و فصلی جدید از زندگی آغاز می شود می تواند این تغییرات در دکوراسیون منزل نیز تاثیرگذاشته و  با تغییر فصول نمودی متفاوت در منزل ایجاد کند در واقع دکوراسیون بهاری یادآور دکوراسیونی پر از تنوع و رنگهای شاد همراه با گیاهان وگل های رنگارنگاست که با ایده های خلاقانه، ساده و دست سازه های هنری می توانید این تم را به منزل افزوده و فضا را شاد و پرانرژی نمایید این تغییرات به ظاهر کوچک و کم هزینه،  اما تاثیراتی بزرگ و باورنکردنی در فضا ایجاد خواهد کرد. رنگ‌های تاکیدی روشن برای دکوراسیون بهاری ایده آل هستند و جلوه خوبی در دکوراسیون تابستانه نیز ارائه می‌کنند. خلاص شدن از پرده های سنگین و درهم برهم، آوردن طرح‌های گلدار و رنگ‌های طبیعی ملایم به پالت رنگی منزل تان، ایده های دکوراسیون بهاره مناسبی هستند که در فصل تابستان هم جلوه خوبی دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید میز ناهار خوری زرد را با چه رنگی ست کنیم؟ در این مقاله اطلاعات آن را بیابید.

تمیز کردن فضا و تازه‌کردن رنگ های اتاق هم در دکوراسیون بهاره و هم تابستانه مفید است و جو اتاق را بهبود می‌بخشد. به علاوه با به کارگیری رنگ های روشن فضای اتاق ها بزرگ تر و روشن تر می‌گردند. رنگ های خنثی و تاکیدی های ملایم هرگز نمی‌توانند محیط یک فضا را تغییر خاصی بدهند. زمانی که در حال اقدام برای خرید لوازم دکوری جدید هستند در نظر داشته باشید که رنگ‌های روشن و ایده های دکوری سفید که با تم‌های دکوری بهاره و تابستانه ترکیب شده اند می‌توانند جلوه فضای منزل شما را پرطراوت تر، راحت تر و تماشایی‌تر کنند. استفاده از پارچه‌های نازک، رنگ‌های طبیعی و پاستلی ملایم، لوازم دکوری با تم بهار و تابستان جو پرروحی برای منزل شما فراهم می‌کنند و فضای داخل منزل شما را به طبیعت بیرون گره می‌زنند. پنبه، کتان یا ابریشم برای کاورهای کوسن‌ها و بالشت‌های دکوری برای دکوراسیون بهاری و تابستانی ایده آل هستند. پارچه های ساتنی و ست لوازم خواب نرم و لطیف، فرش های نازک و تشک سیزال تداعی گر روح لطیف بهاری در منزل تان هستند. میزهای کنسول، میزهای عسلی، قفسه ها، میزهای ناهارخوری و شلف های دیواری می‌توانند با شاخه ها و گل های تازه در گلدان یا بطری های شیشه ای تزئین شوند.تصاویر زمستانی را با آثار هنری قاب گرفته از گل های زیبا، درختان، چشم انداز بهاری و تابستانی، تصاویر پرندگان یا باغ های پرشکوفه جایگزین کنید. امروزه روکش های طلا و طلایی جلوه زیبایی به دکوراسین شما میدهد.

شما می‌توانید دکوراسیون بهاره یا تابستانه خود را با استفاده از تکنیک‌های وینتیج پیاده کنید. ساده ترین روش برای انجام این کار تزئین یک فضای کوچک  از اتاق تان با تاکیدی های روشن و لوازم دکوری بهاری و تابستانی می‌باشد. اضافه کردن پارچه ها، حوله ها، تشک‌ها، دستمال سفره، پرده‌ها و بالشت‌های دکوری روش جالبی برای دست یابی به دکوراسیون بهاره می‌باشند. گل های زیبا و طرح‌های گلدار، تصاویر پرندگان و الگوهای سبز برگ ها برای دکوراسیون تابستانه هم غنی و سرشار از جذابیت می‌باشند. می توانید با استفاده از اشیا قدیمی با ایجاد کمی تغییر برای دکوراسیون خانه تان استفاده کنید. می توانید از کاغذ دیواری های گلدار یا پروانه ای و هر طرح دیگری که متناسب با این فصل باشد نیز استفاده کنید. لازم نیست که تمام اتاق را کاغذ دیواری کنید فقط قسمتی که پشت تخت خواب شما یا دیواری که جلوی دیدتان هست استفاده کنید، این کار هم به صرفه هست و همچنین می توانید با تغییر فصل و کهنه شدن کاغذ دیواری جلوه ی تازه ای به اتاق خوابتان ببخشید.با نورپردازی مناسب و صحیح فضای داخلی خانه را به‌گونه‌ای طراحی کنید که در طول روز و شب به اندازه کافی از نور بهره‌مند شوید. فضای تاریک در طولانی مدت موجب پیدایش بی‌حوصلگی و افسردگی در افراد خانواده می‌شود. تنوع بافت‌های به کار رفته در اجزای دکوراسیون به زیباتر شدن خانه‌ کمک می‌کند. برای مثال استفاده از بافت‌های صاف در کنار بافت‌های ناهموار، بافت‌های درخشان درکنار بافت‌های تیره ولی بهتر است با آغاز فصل گرما از بافت‌های روشن، صاف و صیقلی استفاده کنید چرا که حس تعدیل دما را بیشتر می‌تواند به خانه منتقل کند.

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز