فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2181 روز پیش
بازدید 586 بدون دیدگاه

دکوراسیون بهاری و زیبا

دکوراسیون بهاری و زیبا

در دکوراسیون داخلی فضاها، رنگ ها به فضا هویت بخشیده و تغییرات عمده ای در فضا ایجاد می کنند و به همین سبب می توان با انتخاب رنگ ها احساسات متفاوتی در فضا ایجاد نمود. رنگ بژ با ایجاد ملایمت و لطافت تمی دوست داشتنی و شیک به فضا بخشیده و با ترکیب رنگ های پاستلی و روشن به خصوص طوسی و آبی می تواند ایده ای بسیار مناسب برای دکوراسیون نشیمنمحسوب شود. رنگ بژ در طیف های مختلف با متریال چوب همخوانی داشته و در فضا تعادل و هارمونی زیبایی ایجاد می کند به همین سبب رنگ چوب و تم قهوه ای نیز در ترکیب با دکوراسیون می تواند ظاهری جذاب ایجاد کند. در طراحی دکوراسیون داخلی بعضی خانه ها، فضای داخلی در عین ایجاد حس دعوت کنندگی، محیطی لوکس و مدرن را به نمایش می گذارد، در این نوع طراحی، رنگ کرم به عنوان پیش زمینه ای ملایم برای خودنمایی مبلمان و وسایل چوبی به کار می رود در حالی که ارتباط رنگی خود را با فضای داخلی حفظ کرده است. در این گونه فضاها، اضافه کردن تزیینات مسی یا طلایی رنگ، بُعد کلاسیک و لاکچری محیط را افزایش می دهد و جلوه ی متفاوتی از دکوراسیون داخلی را به نمایش می گذارد. توجه داشته باشید که به راحتی میتوانید در سایت ایران میز خرید اینترنتی تخت خواب را انجام دهید.

دکوراسیون داخلی خانه با استفاده از رنگ های گرم و مبلمان راحت، فضایی متفاوت و به اصطلاح دنج پدید می آورد. در چنین فضایی معمولا از رنگ های گرمی مثل قرمز، قهوه ای، کرم و متریال چوب استفاده می شود و ترکیب این رنگ ها با بافت های طبیعی و سنتی یا عناصری برگرفته از طبیعت مثل کنده ی چوبی، مجسمه های چوبی و المان های سنگی، فضای داخلی را با ظاهری آشنا و برگرفته از طبیعت طراحی می کند. رنگ های خنثی شامل کرم های کم رنگ و خاکستری ها می باشد که از جهان طبیعت گرفته شده اند. آن ها در بردارنده احساس آرامش و استواری اند. رنگ خاکی به عنوان غنی ترین رنگ طبیعی، اشتها را تحریک می کند و احساس گرما، سلامت و سرحال بودن را بر می انگیزد. خاکستری رنگ تعادل است؛ حواس را تحریک نمی کند و رنگ مناسبی برای زمینه است. افرادی که رنگ های خنثی را دوست دارند، تمایل به آرامش و ثبات دارند و از زندگی آرام لذت می برند. رنگ های خنثی تیره بیشتر حس اعتماد ایجاد می کنند و رنگ های مردانه به شمار می روند. رنگ های خنثی خوشایند هستند و اگر به خوبی استفاده شوند، احساس لطیفی ار وقار و آسایش ایحاد می کنند. آن ها می توانند در هر فضایی از خانه، از فضاهای جمعی تا فضاهای شخصی به کار روند. خانه ای که کاملا با استفاده از رنگ های طبیعی، طراحی شده است به کسانی که در استفاده از رنگ ها محتاط اند یا کسانی که می خواهند خانه شان برای اکثر مردم خوشایند باشد تا اینکه شخصیت آنها رابیان کند، پیشنهاد می شود. با توجه به فصل زیبای بهار , اهمیت دانستن دکوراسیون بهاره بسیار بالا میرود. انتخاب یک میز ناهار خوری مناسب شما میتواند در دکوراسیون شما تاثیر مثبتی بگذارد.

رنگ های خنثی آیتم های رنگی ملایمی اند که زمینه مناسبی ایجاد می کنند و در اتاق هایی  خوب عمل می کنند که بخواهید توجه را به سمت یک مبلمان خاص یا یک اثر هنری جلب کنید. طبق پژوهش ها و مطالعات رنگ ها بر جنبه های مختلف احساسی، ذهنی و جسمانی تاثیر گذار بوده و بررسی عکس العمل افراد در برابر رنگ ها، معماران را در درک جنبه های جسمانی و احساسی افراد برای به کار بردن متناسب رنگ ها و توجه به ابعاد سلامتی جسمی و روحی کاربران فضا یاری داده است. رنگ بنفش از رنگ های مجلل و سلطنتی به شمار می رود که نشان از وقار، اصالت، عزت نفس داشته و رنگی آرامش بخش و تسکین دهنده محسوب می شود که  استفاده بیش از حد در فضا سبب ایجاد احساس فراموش کاری ،عجله و سهل انگاری بوده و  نیز نوعی غرور را تداعی می کند. طیف رنگ بنفش به فعالیت تمام غدد بدن توازن بخشیده و عملکرد غده هیپوفیز را بهبود می بخشد، استفاده از این رنگ در اختلالات ذهنی و عصبی موثر و به بهبود کارایی چشم، گوش و بینی و به بیماری های خاص شش ها،کبد وکلیه ها کمک کرده و در بهبود سیاتیک و اختلالات عمومی عصبی با نتایج خوبی همراه است. طیف های روشن تر رنگ بنفش مانند رنگ یاسی که از ترکیب بنفش و سفید حاصل می شود به دلیل ملایمت و لطافت ممکن است رنگی کودکانه و یا دخترانه به نظر برسد اما با استفاده متناسب و رعایت معیارهای طراحی می تواند در فضاهای مختلفی استفاده شود این رنگ در فضاهای داخلی و دکوراسیون منزل از اتاق خواب، نشیمن، پذیرایی وسرویس ها بسته به سلیقه کاربرد داشته و به دلیل شادی و زیبایی طیف رنگی برای فضاهای آموزشی کودکان و همینطور فضاهای درمانی به دلایل بالا بسیار مناسب می باشد.

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز