فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 2103 روز پیش
بازدید 835 بدون دیدگاه

سرویس خواب عروس

خرید و انتخاب سرویس خواب مناسب برای جهیزیه عروس و همچنین داشتن طرح، رنگ و ابعاد مناسب همواره گزینه های بسیار مهمی بوده اند و در این مقاله می خواهیم نحوه انتخاب مناسب ترین، مقرون به صرفه ترین و زیباترین سرویس خواب عروس را به شما آموزش بدهیم. بهتر است توجه داشته باشید که سرویس خواب زیبا و با کیفیت می تواند نظر شما را درباره تمامی بخش های جهیزیه تغییر دهد.

مدل های سرویس خواب

مشخصه های سرویس خواب عروس

سرویس خواب از جمله وسایلی است که سال های زیادی قرار است در یک فضا و دکوراسیون باقی بماند از این رو بایستی به خوبی به کیفیت، رنگ، طرح و دیگر مشخصه های آن دقت لازم را مبذول داشت تا بتوانید سالهای طولانی از آن استفاده کنید. سرویس خواب از جمله وسایلی است که به راحتی تعویض نمی شود و عمدتا وسایل اطراف آن را تغییر می دهند  و چیدمان را دستخوش تغییر می کنند. اگر قصد دارید وسایل جانبی بیشتری در کنار سرویس خواب خریداری کنید و سرویس خواب تان را با کیفیت معمول انتخاب کنید بهتر است وسایل جانبی را کنار گذاشته و تختخواب تان را با کیفیت بهتری خریداری کنید و وسایل جانبی را کنار بگذارید. پیشنهاد می کنیم بجای انتخاب و خرید وسایل مختلف در کنار سرویس خواب عروس، از یک ست روتختی زیبا و جذاب و همینطور با کیفیت استفاده کنید.

 

سرویس خواب

رنگ مناسب برای سرویس خواب عروس

مسلما یکی از زیباترین رنگ هایی که می توان به عنوان سرویس خواب عروس در نظر گرفت؛ رنگ سفید و رنگ کرمی است چرا که رنگ روشن بیشتر اثرگذاری مثبت را بر روی ذهن افراد خواهد داشت. علاوه بر آن رنگ روشن و خصوصا رنگ سفید برای سرویس خواب و روتختی می تواند فضا را به خوبی برای همراه کردن با رنگ های آبی، سبز و…  آماده کند. سرویس خواب ارزان و شیک نوعی سرویس خواب است که همگان به دنبالش هستند.

 

محل قرار گیری سرویس خواب

علاوه بر مدل سرویس خواب عروس که انتخاب می کنید بایستی دقت داشته باشید که اجزای آن را در محل صحیح قرار دهید، به عنوان مثال تختخواب دونفره تان را بهتر است به گونه ای چیدمان کنید که حتی در نور طبیعی روز هم بتوان میزان نور دریافتی را تغییر داد و فضایی تاریک را بوجود آورد تا بتوان در آن فضا به خوبی استراحت کرد. بعد از نوع چیدمان ، نوع تشک تختخواب دونفره و کیفیت آن نیز بسیار حائز اهمیت بوده و بهتر است در هنگام خرید تشک تختخواب تان جنبه مالی را رها کرده و فقط راحتی و دوام را مدنظر داشته باشید. ترفند تغیر چیدمان اتاق خواب از جمله ویژگی هایی است که باعث بهبود چیدمان اتاق خواب شما میشود. همچنین در این مقاله مطالبی در باره یک اتاق خواب دو نفره بزرگ میتوانید کسب کنید.

 

بهترین سرویس خواب

نور پردازی و تزیینات جانبی

همانطور که بهتر است میزان نور محیط را به خوبی کنترل کنید، بایستی بتوانید در مواقع لزوم به خصوص در زمان شب نور کافی را چه از جهت دما، رنگ و میزان روشنایی تامین کنید و این نورپردازی بهتر است با استفاده  وسایل متفاوت و مختلف صورت بپذیرد برای مثال آباژور، لوستر و مدل های متفاوت لامپ های حبابی فانتزی می توانند گزینه های مناسب و زیبایی برای اتاق خواب عروس باشند. در کنار نورپردازی زیبا بهتر است از تعداد زیادی آینه در فضایتان استفاده کنید تا علاوه بر داشتن فضاهای متعدد برای انجام کارهای روزمره تان مانند آرایش کردن یا حتی مرتب کردن موهایتان، این آینه باعث انعکاس های فوق العاده و زیبایی  بشوند و تاثیر نورپردازی تان را چندین برابر کنند. در کنار دیگر محصولات برای نو عروسان , انتخاب یک میز ناهار خوری مناسب شما در اولویت قرار دارد.

زیبا ترین سرویس خواب ها

کاربرد رنگ آبی در سرویس خواب عروس

یکی از رنگ هایی که می تواند به خوبی زیبایی و جذابیت را با خود همراه داشته باشد، رنگ آبی تیره می باشد. این رنگ زیبا می تواند به سادگی با رنگ هایی همچون زرد، خاکستری، قهوه ای تیره و حتی قهوه ای روشن نیز همراه شود تا زیبایی مثال زدنی و کم نظیری را برای فضای اتاق خواب و سرویس خواب عروس خلق کند. یکی از ویژگی های این رنگ آسمانی، آرمش بخش بودن و روشن تر کردن فضای اتاق است که با توجه به این ویژگی ها می توانید رنگ کاغذ دیواری راهروها و حتی سرویس بهداشتی را با این چیدمان هماهنگ کنید. از جمله مزایای مهم رنگ آبی در مقایسه با رنگ سفید کمتر نشان دادن کثیفی هاست. رنگ سفید به سرعت چرک تاب بودن را نمایش می دهد و این ویژگی ممکن است برایتان دردسرساز باشد و باعث شود که گاها هرهفته روکش تختخواب و حتی روتختی تان را بشویید. ضمنا رنگ سفید ممکن است در نگاه اول و در کوتاه مدت جذاب بنظر برسد اما در مدتی کوتاه می تواند جذابیت خود را از دست داده و حتی خسته کننده نیز دیده شود.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز