فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1863 روز پیش
بازدید 2973 بدون دیدگاه

صندلی های اتاق غذاخوری: انتخاب شما چیست؟

قسمت اول مقاله قبلی سبک های کلی مبلمان را با استفاده از صندلی های ناهار خوری چوبی به عنوان نمونه ای از هر سبک توصیف کرد. این پست، قسمت ۲، بیشتر درباره تفاوت های عملی در میان برخی از صندلی های چوبی ما صحبت می کند: اندازه، جزئیات ساخت و ساز، احساس، و غیره

و این وبلاگ را برای اشاره به برخی از ویژگی های خاص که شما می توانید در هنگام انتخاب صندلی مناسب برای اتاق ناهار خوری مدرن و یا آشپزخانه خود را نگاه کنید.

صندلی ناهار خوری Bayhill (بالا) دارای یک سربرگ بزرگ با دسته های بلند است. این به نظر می رسد چیزی شبیه به یک صندلی کتابخانه مدرسه قدیمی است، به ویژه هنگامیکه از چوب بلوط برای ساخت آن استفاده می شود.

صندلی کتابخانه از لحاظ تاریخی خیلی راحت بوده و البته برای مدت طولانی برای نشستن برای مطالعه طراحی شده است. اندازه صندلی تقریبا مربع (۱۸ ½ * ۱۷ ½)است. و در طول فعالیت های میزها مانند مطالعه،  انجام پازل ها و یا سرو غذا های خانوادگی، به راحتی می توان با جابجا کردن از آن استفاده کرد.

مدل Fresno یک صندلی سبک کلاسیک نیمکتی با ظرافت ظریف به همراه راحتی آن تولید می شود.

 

۳ نکات برای انتخاب چوب مناسب برای میز شما

هنگام انتخاب چوب برای میز سفارشی خود، ساده ترین بخش فرآیند تصمیم گیری، انتخاب رنگ چوب است. اکنون که این تصمیم را از دست داده اید، وقت آن است که چند عامل مهم دیگر را بررسی کنید. تا بتوانید بهترین تصمیم را برای میز های خود انتخاب کنید. سه عامل اصلی در خرید بالای میز مناسب عبارتند از: دوام، جنس و هزینه.

میز ناهار خوری

استحکام کششی در سختی چوب از طریق آزمون سختی Janka و اندازه گیری مقاومت یک نمونه از چوب با denting انجام می شود.این رقم در مقیاس بالاتر است. چوب سخت تر و با دوام تر است. دتکه های چوب ترکیبی از الیاف چوب هستند،که نشان دهنده بافت چوب است. منافذ چوبی که در صورت باز یا بسته شدن دانه مشخص می شود. (منافذ بزرگتر دانه باز می شود و برای چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. منافذ کوچکتر یک دانه بسته را ایجاد می کنند.)

با توجه به هزینه برای میز و یا میز جدید خود، مهم است که در نظر داشته باشید که چوب استفاده شده چوب خشک است. چوب های قدیمی به صورت آگاهانه از شیوه هایی برای جلوگیری از جنگل زدایی استفاده می کنند. هزینه هر یک از میزهای دستی ساخته شده در ساخت و کیفیت هر میز منعکس شده و نشان دهنده طول عمر میز است.

 

راهنمای خرید میز ناهارخوری: چگونه بهترین میز را پیدا کنید

مسلما مهم ترین بخش مبلمان (مخصوصا در فصل تعطیلات) میز ناهار خوری است. این که آیا آن را به جلو و مرکز در یک آشپزخانه باز و یا در وسط یک اتاق ناهار خوری طبیعی قرار دهید بسیار مهم است. میز ناهار خوری کمجا و با کیفیت یک نقطه جمع آوری و نقطه کانونی است.

اما فراتر از آن که یک قطعه مبلمان ثابت باشد، میز ناهار خوری باید به عنوان یک سنگ محکم می باشد. به راحتی جا به جا شود، و در برخی موارد، حتی انعطاف پذیر در شکل و اندازه نیز دارد. گفتیم، در اینجا ضروری است که شما باید بدانید هنگام خرید یک میز ناهار خوری جدید به چه نکاتی باید دقت نمایید.

مواد را در نظر بگیرید.

اگر میخواهید یک میز ناهار خوری چوب داشته باشید. به جای چوب کامپوزیت همیشه چوب جنگلی مانند چوب ماهون، گردو، افرا، بلوط یا چوب را انتخاب کنید که شامل تخته سه لا، چوب سخت و MDF (فیبر متوسط تراکم) می باشد. و در حالی که چوب هایی مانند MDF – که مخلوطی از بیت های چوب سخت و نرم است. که به صورت فشرده شده هستند- با دوام هستند، آنها به اندازه چوب سخت و مقاوم نیستند.

 یک واقعیت کلیدی که باید در نظر داشته باشید این است که میزها با پاهای قابل جابجایی اغلب از تخته های پلی اتیلن ساخته می شوند. که از چوب های فشرده ساخته شده اند. این یک گزینه خوب برای طولانی مدت نیست، اما اگر از میز فقط گاهی استفاده می کنید (یا اگر به طور مرتب حرکت می کنید)، پس از آن می توانید با استفاده از فیبر نوری، آن را کامل کنید.

میز ناهار خوری مدرن

برای کسانی که به دنبال چیزی فراتر از چوب سخت سنتی هستند، ما فلز گالوانیزه، سنگ مرمر دانه ای و یا پلاستیک قالب را پیشنهاد می کنیم. مواد در فضای باز را در نظر بگیرید. هنگام تهیه یک تراس در فضای باز یا پاسیو با یک میز ناهار خوری، باید به طور طبیعی از مواد مقاوم در برابر آب و هوا استفاده کنید.

شایع ترین گونه های طبیعی چوب ساج هستند که در طول زمان از پدیده هوا و نور خورشید و پودر پوشش داده شده است که به باران و زنگ عایق است. همچنین، ساج طبیعی و فولاد پوشش داده شده با پودر در توضیحات محصول تبلیغ می شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که آنها را بخوانید – تعداد زیادی از تقلید کننده ها نیز در بازار وجود دارد.

هنگامی که به مبلمان می آید، چوب یکی از مواد رایج ترین استفاده می شود. تقریبا هر نوع چوب برای این منظور می تواند مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، تمام مواد ایجاد نمی شود به همان اندازه؛ چند نوع از چوب وجود دارد که به خاطر دوام، زیبایی و قابلیت انعطاف پذیری آنها احترام می گذارد.

در این راهنما، شما در مورد انواع مختلف و ویژگی های چوب یاد بگیرند.

 اما قبل از اینکه به جزئیات برسیم، بیایید نگاهی به برخی از آخرین و مناسب ترین آمارها ببریم. چوب در طول قرن ها، نقش بنیادی در صنعت ساخت و ساز داشته است. با این حال، چوب نمی تواند به سادگی از جنگل خارج شود و از آن استفاده شود. ابتدا باید یک مرحله تبدیل به عنوان پردازش چوب شناخته شود. مفهوم پردازش چوب گام های متعددی برای تبدیل چوب خام به مواد قابل استفاده است.

میز ناهار خوری چوبی

هنگامی که درختان انتخاب شده در ناحیه تعیین شده جنگل بریده شده یا بریده می شوند، آنها به یک کارخانه چوب که در آن پردازش چوب آغاز می شود، حمل می شود.

مراحل مختلف در پردازش چوب اغلب باقی می ماند.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز