فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2645 روز پیش
بازدید 461 بدون دیدگاه

انتخاب و خرید روتختی مناسب

روتختی

انواع روتختی

دکوراسیون اتاق خواب، همواره به عنوان یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون یک فضای خانگی به حساب می آمده است و طراحان و متخصصین این عرصه سعی بر این داشته اند تا فضای اتاق خواب ها را به بهترین نحو ممکن چیدمان کنند و ایده ی دکوراسیون خود را خلق کنند. از جمله وسایل تاثیر گذار در فضای اتاق خواب می توان به تختخواب، روتختی و دیگر وسایل همراه آن اشاره کرد. در ادامه تیم تخصصی دکوراسیون ایران میز روش ها و متدهای انتخاب مناسب ترین روتختی برای هرنوع اتاق خواب با هر سبک دکوراسیونی را برایتان به خوبی توضیح خواهد داد. در نظر داشته باشید که میز تلویزیون و همچنین انواع روتختی را از ایران میز خریداری کنید.

روتختی

رنگ روتختی

رنگ ها و زیبایی ناشی از تاثیر آنها بر دکوراسیون فضاهای مختلف، آنقدر واضح و ملموس است که نیازی به گفتن آن نیست و در این مقاله تنها به نقش آن و چگونگی افزایش تاثیر آن بر زیبایی دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب ها می پردازیم. از آنجایی که رنگ و طرح روتختی انتخابی تان می تواند بخش بسیار بزرگی از محدوده ی دید هر فردی که به اتاق خواب تان قدم بگذارد را در بربگیرد، لذا انتخاب صحیح آن می تواند در دکور و چیدمان کردن بخش بسیار بزرگی از فضایتان به شما کمک کند و محدوده ی وسیعی را می توانید با انتخاب صحیح روتختی تان به خوبی پوشش دهید.

 

 

روتختی

روتختی شیک و زیبا حتی می تواند عیب ها و یا نقایص تختخواب تان را پوشش دهد و آن را زیباتر از آنچه که واقعا هست نشان دهد. در دکوراسیون مدرن، پبشنهاد می شود که از یک روتختی با رنگ تند و خیره کننده استفاده شود و ترجیحا رنگ روتختی با رنگ غالب و رنگ های متضاد باشد و این تضاد و کنتراست کاملا مشهود باشد تا تاثیر آن به بیشترین مقدار خود برسد. اگر می خواهید در فضاهای نیمه مدرن و یا کلاسیک از ترفند انتخاب رنگ برای بهبود دکوراسیون اتاق خواب بهره ببرید، پیشنهاد می کنیم از رنگ های بیس و پایه و یا هماهنگ استفاده کنید، چرا که یک تضاد پر رنگ می تواند تمرکز اصلی را بر روی روتختی تان قرار دهد در حالی که این موضوع از نظر متخصصین صنعت دکور اصلا پیشنهاد نمی شود.

روتختی

طرح زیبا و خاص

طرح های ساده، طرح های گرافیکی و طرح های عجیب هندسی، همه و همه می توانند با توجه به فضای شما و سبک دکوراسیون حاکم بر آن، مناسب باشند و زیبا بنظر بیایند. با توجه به سبک چیدمان فضای اتاق خواب تان، می توانید طبق اصل تناسب، تضاد و یا بی اثر بودن، نسبت به انتخاب روتختی مناسب برای فضایتان اقدام کنید و از زیبایی آن به نفع دکوراسیون تان بهره ببرید. همچنین می توانید طبق سلیقه تان، نسبت به هماهنگ کردن طرح و یا رنگ روتختی تان با کمد، دراور، فرش، پرده و میز کامپیوتر و یا میز تحریر تان اقدام کنید و فضای دلخواه و زیبای تان را خودتان خلق کنید. برای اتاق خواب نوجوانان و جوانان بهتر است از طرح های شلوغ و یا طرح های هندسی عجیب استفاده کنید تا جذابیت بیشتری برایشان داشته باشد و اتاقشان با شخصیت و سنشان هماهنگ تر شود. برای فضای اتاق خواب زوج ها می توانید از رنگ های گرم و شاد استفاده کنید تا علاوه بر حفظ صمیمیت فضا، اثر مثبت نیز بر روحیه ی هر دو نفر داشته باشد.

روتختی

از جمله رنگ هایی که می توانید در فضاهای با دکوراسیون کلاسیک استفاده کنید، طبف قهوه ای است که با بسیاری از وسایل از صندلی راک و صندلی راحتی گرفته تا آباژور و کتابخانه می تواند هماهنگ شود تا تاثیر بی نظیر خود را هر چه بهتر و بیشتر به نمایش بگذارد. درباره ی جنس روتختی و بالش و پتو، در مقاله های قبل به طور مفصل توضیح داده ایم و در اینجا به توضیح مختصر و مفید اکتفا می کنیم تا بتوانیم در کوتاه ترین مدت ممکن بیشترین و مفید ترین اطلاعت ممکن را به اطلاع تان برسانیم.

روتختی

اگر دچار حساسیت و یا آلرژی هستید، به شما توصیه می کنیم از ابریشم استفاده کنید. چرا که این الیاف آنتی باکتریال بوده و بدون هیچ مشکلی می تواند تا سال های متمادی برایتان کارایی داشته باشد. در صورتی که می خواهید استحکام و زیبایی را به طور همزمان در اختیار داشته باشید و ثبات رنگی روتختی تان قابل قبول باشد، بهتر است از الیاف طبیعی به همراه الیاف پلی استر استفاده کنید و اگر به دنبال اصالت و کلاسیک بودن هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از روتختی های با جنس رویه ی نخی است، چرا که این جنس به خوبی می تواند حس بسیار خوشایندی را به شما منتقل کند. راهنمای خرید و انتخاب کمد دیواری را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز