فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2647 روز پیش
بازدید 1391 بدون دیدگاه

راهنمای کامل انتخاب و خرید مناسب ترین کتابخانه و قفسه ی دو بعدی

کتابخانه

قفسه دو بعدی

در تمامی نیاز به وسایلی برای جمع آوری و منظم کردن بخش های مختلف در اتاق های مختلف احساس می شود. از این رو در برخی سبک های دکوراسیون از انواع کتابخانه و قفسه های مدرن وکلاسیک استفاده می شود تا نظم و زیبایی فضا به بیشترین حد ممکن خود برسد. با توجه به اهمیت کتابخانه و قفسه ها در دکوراسیون خانگی، تیم تخصصی دکوراسیون ایران میز بخشی از اطلاعات مفید و کارآمد خود را در قالب یک مقاله ی کوتاه و تاثیر گذار در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا از این پس در انتخاب و خرید کتابخانه و قفسه های مورد نیاز و مناسب برای فضایتان، آسوده تر و مطمئن تر از انتخابتان باشید. شما میتوانید به راحتی کتاب خانه و یا میز ناهار خوری و میز تلویزیون و دیگر محصولات چوبی خود را از ایران میز تهییه کنید.

سبک دکوراسیون

سبک های دکوراسیون به طور کلی به سه دسته ی عمده تقسیم می شوند که عبارتند از مدرن، نیمه مدرن و کلاسیک. تنوع وسایل در مدل های کلاسیک بسیار کمتر از سبک های دیگر است از این رو انتخاب های شما در این سبک بسیار محدود تر است. از طرفی در سبک مدرن، شما تنوع و گستره ی بسیار بزرگی از وسایل و اجزا را در اختیار دارید که می توانید با توجه به سلیقه و نوع دقیق سبک انتخابی تان هر کدام را که مایل بودید بخرید و در فضایتان چیدمان کنید. در یک سوی دیگر سبک نیمه مدرن وجود دارد که بیشترین ترکیب ها و تنوع را داراست به نوعی که در این سبک محبوب از دکوراسیون از وسایلی استفاده می شود که تلفیقی از سبک های مدرن و کلاسیک هستند.

کتابخانه

بسته به سبک انتخابی تان برای دکوراسیون فضایتان، می توانید از وسایلی متفاوت و خاصی در فضایتان بهره ببرید. فضاهای کلاسیک و قدیمی، عمدتا با مبلمان استیل، جلومبلی های کلاسیک و چوبی – شیشه ای، میز تلویزیون های کلاسیک و زیبا و همینطور کتابخانه های معمولی و ساده دکور و چیدمان می شوند و خبری از مبلمان مدرن، میز تلویزیون های مدرن و کتابخانه های دوبعدی نیست. از سوی دیگر، در سبک های مدرن و نیمه مدرن انتظار می رود که از وسایل مدرن و به روز در ابعاد و تعداد زیاد استفاده شده باشد برای مثال وسایلی مانند میز تلویزیون شیشه ای، مبلمان تختخوابشو، جلومبلی و میز عسلی مدرن و خلاقانه و حتی آباژور های شیک و با اشکال خاص و جذاب می توانند به راحتی در فضاهای مدرن قرار بگیرند و در زیباتر شدن نتیجه ی دکوراسیون به شما کمک کنند.

کتابخانه

رنگ انتخابی و رنگ غالب فضایتان

از جمله فاکتور های مهم که در انتخاب یک کتابخانه و یا قفسه ی زیبا در نظر داشته باشید، رنگ کتابخانه و یا قفسه ی انتخابی تان است که بایستی یک رابطه ی منطقی و یا طراحی شده بین آن با رنگ غالب فضای اتاقی که در حال دکور کردن آن هستید وجود داشته باشد. سه حالت متداول که برای اکثر چیدمان های خانگی استفاده می شوند عبارتند از رنگ های متضاد، رنگ های هماهنگ و رنگ های بی اثر و پایه؛ که دو مورد اول برای تمامی سبک های دکوراسیون کاربرد دارند در حالی که استفاده از رنگ های بی اثر و پایه بیشتر برای دکوراسیون های مدرن ونیمه مدرن بکار می روند. فرقی نمیکند قصد ایجاد تغییر در دکوراسیون کدام اتاق تان را دارید و یا می خواهید کدام بخش از اتاق تان را متحول کنید، بهر حال می توانید با رعایت رابطه ی موجود میان رنگ های موجود در فضایتان، دکوراسیونی کم نظیر و متفاوت برای فضای خودتان خلق کنید.

کتابخانه

مثلاٌ اگر می خواهید فضای اتاق خواب تان را دکور کنید، می توانید از تخت خواب های با رنگ متنوع استفاده کنید و در گام بعدی از روتختی با رنگ جذاب استفاده کنید تا اگر بخشی از فضای اتاق خواب تان دچار یکنواختی شده است، با وجود این روتختی دوباره به زیبایی قبل خود برگردد. از جمله وسایلی که می توانید در فضای اتاق خواب تان برای ایجاد تغییر و یا ایجاد یک تاثیر گذاری زیبا استفاده کنید، کمد و دراور شیک است و در کنار آن ها می توان با قرار دادن یک صندلی راحتی مدرن، فضا را کاملا متمایز و زیباتر نشان داد.

کتابخانه

مدل انتخابی

از جمله مواردی که بایستی در هنگام انتخاب و خرید کتابخانه و قفسه ی مدرن به آن توجه داشت، طرح و مدل کتابخانه ای است که می خواهید آن را در فضای اتاق خواب، اتاق نشیمن و یا اتاق کارتان قرار دهید. طرح های متنوع و زیادی وجود دارند که می توانند برای فضا و سبک انتخابی شما مناسب باشند. از کتابخانه های ساده و معمولی گرفته تا کتابخانه های درب دار و کتابخانه های پلکانی ساده و پلکانی کمد دار و حتی کتابخانه های دوبعدی، همه و همه می توانند با توجه به سلیقه ی شما در فضایتان قرار بگیرند و در کنار دیگر اجزای اتاق تان مانند صندلی راک، میز کامپیوتر و میز تحریر، به زیباتر شدن هر چه بیشتر فضایتان کمک کنند.

کتابخانه

اگر می خواهید بیشتر درباره ی دکوراسیون مدرن، کلاسیک و یا نیمه مدرن بدانید و درباره ی چیدمان هرکدام از بخش های خانه تان با نهایت هوشمندی عمل کنید، به شما پیشنهاد می کنیم مقالات دیگر وبلاگ ایران میز را مطالعه کنید تا سطح دانایی و توانایی دکور کردن فضاهای مختلف توسط شما بیشتر از قبل شود و طی مدت کوتاهی به یک طراح دکور تبدیل شوید. انتخاب و خرید روتختی مناسب از جمله چالش های اتاق خواب زیبا میباشد.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز