فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 1167 روز پیش
بازدید 1745 بدون دیدگاه

جدیدترین مدل های میز تلویزیون

جدیدترین مدل های میز تلویزیون

در هنگام چیدمان خانه تمرکز بسیاری بر روی مبل و بوفه و غیره داریم اما شاید در این میان لوازم دیگری باشند که می توانند تاثیر بسیاری بر دکوراسیون داشته باشند از جمله میز تلویزیون. بدون شک تلویزیون در خانه هر فردی جایگاه بسیار ویژه ای دارد پس باید متناسب با دکوراسیون باشد. میز تلویزیون با وجود پیشرفت هایی که صورت گرفته تغییرات بسیاری داشته و توانسته متناسب با دکوراسیون پیش برود.

هنگامی که می خواهید برای خرید میز تلویزیون اقدام نمایید بهتر است اطلاعاتی کافی و کامل در این زمینه داشته باشید تا بدانید چه سبکی از میز را می خواهید و چه مدلی برای شما مورد پسند است. در ادامه مدل های بیشتری از میز را برای بررسی در اختیار شما قرار داده ایم . در مورد هر یک توضیحاتی مختصر ارائه نموده ایم.

جدیدترین مدل های میز تلویزیون

انتخاب میز

برای خرید میز تلویزیون میتوانید مدل هایی را انتخاب نمایید که عمومیت بیشتری دارد زیرا این مدل ها می توانند با تمام دکوراسیون ها تطابق داشته باشند. همچنین میتوانید برای چندین سال متوالی از آن ها استفاده نمایید بدون اینکه از مد افتاده باشند. این مدل های به اصطلاح عمومی شامل موارد زیر هستند:

قفسه‌ای (جلو باز)

شاید این مدل را با نام های مختلفی شنیده و دیده باشید. در واقع به این صورت هستند که دارای قفسه هایی می باشند. در قسمت جلو، میز به صورت باز است. بسیار ساده هستند و می توانید لوازم مختلف الکترونیکی و تزیینی را داخل آن بچینید. اما باید دقت داشته باشد یکی از معایب این میز  نداشتن درب است زیرا خیلی ساده تمام قسمت های میز دچار خاک گرفتگی می شوند.

مدل کنسولی

این میز از جمله مدل های دوست داشتنی و پرطرفدار است. زیرا در عین ساده و شیک بودن دارای درب و کشو نیز می باشد. در این صورت میتوانید لوازم بسیار مختلفی را داخل آن قرار دهید بدون اینکه دیده شوند. این لوازم می تواند شامل لوازم مورد استفاده روزانه باشد و یا اینکه شامل فیش و کابل و سیم باشد. با این کار میز تلویزیون شما نظم و ترتیب پیدا می کند و دیگر بهم ریخته نخواهد بود.

از پرطرفدارترین میزهای تلویزیونی می‌توان به مدل کنسولی اشاره کرد که دکوراسیون شیک و ساده‌ای دارد.

میز تی وی (TV) با پایه‌های بلندگویی

اگر خانه ای بزرگ دارید میتوانید از این مدل میزها خریداری نمایید. زیرا بسیار بزرگ هستند و تقریبا می توانند یک سمت از دیوار خانه شما را پوشش دهند. از این جهت برای پر کردن فضای خالی خانه عالی خواهد بود. در دو طرف میز دو کمد به شکل بلندگو وجود دارد که می توان لوازم و سیستم های پخش صوتی را درون آن ها قرار داد. می توانید برای قرار دادن لوازم تزیینی و یا آرشیو فیلم های خود نیز از این قفسه ها استفاده نمایید.

جدیدترین مدل های میز تلویزیون

کابینتی

میز کابینتی را می توان مشابه با مدل کنسولی دانست زیرا دارای درب و کشو می باشد. علاوه بر آن دارای قسمت های مختلفی است که میتوان لوازم تزیینی نیز درون آن ها قرار داد. اما دقت نمایید که اگر این مدل از میز را خریداری می کنید حتما با فضای خانه شما هماهنگ باشد در غیر این صورت خصوصا در خانه های کوچک میتواند باعث تاریک شدن و کوچک شدن فضای خانه شما شود.

مدل سلطنتی

این میز با توجه به این که شبیه به مدل کابینتی است دارای حالتی سنتی و اصیل نیز می باشد. شکل ظاهری این میز به این صورت است که یک درب در جلوی قسمت تلویزیون قرار دارد و تلویزیون داخل میز قرار می گیرد. زمانی که در میز باز باشد تلویزیون دیده می شود و زمانی که در بسته شود مانند یک کمد خواهد بود. این میز می تواند خانه شما را زیبا و شیک نشان دهد. همچنین بسیار به سبک کلاسیک و سلطنتی نیز نزدیک می باشد.

میز پایه ‌ای

این مدل میز خاص است و شاید کمتر دیده شده باشد. بیشتر از میز پایه ای در محیط هایی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. میز معمولا دارای حالتی مربعی شکل و یا استوانه ای می باشد. قسمت پایینی میز دارای درب شیشه ای است که برای قرار دادن لوازم تزیینی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید جدیدترین‌های مدل‌های تخت خواب دو نفره

جدیدترین مدل های میز تلویزیون

مدل شناور یا معلق

این سبک از میزها به دیوار نصب می شوند و تلویزیون را بر روی خود نگه می دارند. هم حالتی دکوری دارند و هم یک نگهدارنده برای تلویزیون و لوازم دکوری می باشند. برای دکوراسیون های مدرن و فانتزی حتما از این میزها استفاده نمایید. حتی می توانید به عنوان کتابخانه و یا همان طور که در بالا اشاره شود به عنوان فضایی برای قرار دادن آرشیو فیلم های خود از آن استفاده نمایید.

مدل دیوار سرگرمی

این میز اندازه بزرگی دارد بهتر است برای خانه هایی با فضای بزرگ مورد استفاده قرار گیرد. می توانید برای تزیین آن از لوازم دکوری استفاده نمایید. در واقع فضای بسیاری برای قرار دادن لوازم دارید و به همین دلیل نام آن را به نام دیوار سرگرمی گذاشته اند. اگر به دنبال یک نقطه کانونی در دکوراسیون خانه می باشید این میز می تواند ایده ای عالی باشد.

جدیدترین طرح‌های میز ناهارخوری ۲۰۲۱

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز