فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2261 روز پیش
بازدید 1721 بدون دیدگاه

جلومبلی شیشه ای

جلومبلی شیشه ای

میز نقش مهمی در خانه دارد، زیرا همیشه در مرکز اتفاقاتی است که در خانه می افتد. جایی که در مهمانی های رسمی و غیر رسمی محلی برای نگهداشتن مواد غذایی، مجلات و کتاب و سایر وسایل دکوری است. میز جلو مبلی عنصری است با کاربرد بسیار مهم، اما هیچ وقت نباید از ظاهر آن غافل شد. میز می تواند از لحاظ ظاهری شبیه با سایر مبلمان موجود در خانه باشد یا اینکه کاملا با آنها فرق داشته و خودنمایی کند. میز شیشه ای جلو مبلی یک خاصیت بسیار مفید دارد که آنرا نسبت به سایر میزها برتری می بخشد. میز شیشه ای خیلی خوب با هر دکوراسیونی ترکیب شده و در عین حال ظاهر شیک و زیبای خود را به همگان نشان می دهد. شیشه به دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی وقار خاصی می دهد و باعث شفافیت و روشنایی در فضا می شود. لوازم شیشه ای حاوی پیام بسیار مهمی هستند، سادگی و خلوص. بنابراین حضور آنها در دکوراسیون معنی و مفهوم زیبایی به آن می دهد. جلومبلی چوبی از محصولات جذاب جلو مبلی میباشد.

جلومبلی شیشه ای

از آنجایی که شیشه شفاف است، در طول روز اگر نور طبیعی به میزان کافی وارد خانه تان شود، اشعه های نور خورشید را از خود عبور داده و به اطراف پخش می کند. این مورد باعث می شود میز شیشه ای همانند یک چشمه نور عملکرده و نه تنها توسط مبلمان اطراف نادیده گرفته نشود، بلکه فضا را روشن و درخشان نیز نشان دهد. اگر دوست دارید فضای خانه تان تا جای ممکن روشن دیده شود، درست مانند روشنایی محیط بیرون یا حیاط خانه، آنوقت میز شیشه ای جلو مبلی باید گزینه اول در لیست خریدتان باشد. برخی میزهای شیشه ای بقدری زیبا و شیک هستند که می توان آنها را بعنوان یک وسیله دکوری به صورت تنها و تک در گوشه ای از خانه قرار داد. اگر خیلی به میزهای شیشه ای احتیاجی ندارید خوب است برای زیبایی دکوراسیون منزلتان هم که شده از آن استفاده کنید. ایده جالب دیگر ترکیب سبک و طرح های متفاوت با یکدیگر است. مثلا می توانید یک میز شیشه ای را با یک میز چوبی سفید رنگ ترکیب کرده و با این کار سبک مینیمال و مدرن خود را شیک، با وقار و خاص نشان دهید.

در این مقاله بخوانید: دکوراسیون مینیمال

جلومبلی شیشه ای

میزهای شیشه ای سبک قدیمی را فراموش کنید، امروزه این مدل ها بسیار شگفت انگیز و زیبا طراحی می شوند. خصوصا مدل های مدرن که پرفروش ترین بخش میزهای شیشه ای را شامل می شوند. مثلا مدلی که در شکل زیر مشاهده می کنید یک میز چند طبقه را نشان می دهد که فضای ذخیره سازی بسیار زیادی برای قرار دادن ظروف و وسایل موجود در اتاق نشیمن و پذیرایی فراهم می کند. هر چه تعداد طبقات میز بیشتر باشد، فضای ذخیره سازی بیشتری خواهید داشت. وقتی از میز شیشه ای صحبت می کنیم لازم نیست حتما تمام قسمت های میز از شیشه تشکیل شده باشد. مسلما میز می تواند از مواد دیگر استفاده کرده و حتی تاریک تر نیز دیده شود. میز شیشه ای جلو مبلی به خودی خود براق و شفاف است اما وقتی این میز را با پایه های فلزی جلا دار خریداری کنید، این شفافیت و زیبایی به حداکثر میزان خود خواهد رسید. شاید شما هم از جلمه افرادی باشید که اتاق نشیمن و پذیرایی خود را پر از مبلمان با رنگ ها و طرح های متفاوت کرده اید، مسلما در چنین فضایی قرار دادن یک میز جلو مبلی با طراحی پیچیده می تواند فضا را خیلی شلوغ و گرفته نشان دهد. در چنین شرایطی باید از مدل هایی تمام شیشه ای مانند شکل های زیر استفاده کنید.

جلومبلی شیشه ای

میز شیشه ای یک انتخاب خاص برای نشیمن می باشد. شیشه و آینه دو متریالی هستند که می توانند به دکوراسیون داخلی خانه ها درخشش و جذابیت بی حد و وصفی ببخشد. حضور هر کدام از آن ها می تواند چشم ها و توجهات را به خود جلب کند. میز های شیشه ای می توانند حسابی در دکوراسیون داخلی خانه های شما بدرخشند و چهره آن را از این رو به آن رو کنند. میز شیشه ای جلومبلی می توانند تکمیل کننده زیبایی بقیه مبلمان ها های خانه تان باشند، در ضمن میزهای شیشه ای سبکی تلفیقی دارند و می توانند در هر خانه ای با هر سبک دکوراسیونی مورد استفاده قرار بگیرند.

جلومبلی شیشه ای

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز