فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 880 روز پیش
بازدید 1190 بدون دیدگاه

راهنمای خرید میز ناهارخوری کم‌جا

راهنمای خرید میز ناهارخوری کم‌ جا

میز ناهارخوری کم جا یکی از مهم‌ترین وسایل دکوراسیون خانه است. اهمیت این وسیله به حدی است که بدون آن دکوراسیون خانه ناقص خواهد بود. از طرفی صرف غذا در روی میزی که زیبایی خاصی داشته باشد، لذت‌بخش‌تر خواهد بود. به همین خاطر میز ناهارخوری از مؤثرترین وسایل موجود در خانه است. یکی از مشکلاتی که این روزها در اکثر خانه‌ها وجود دارد، مشکل وجود فضای کم در داخل خانه است. به همین دلیل برخی افراد به دنبال خرید میز ناهارخوری کم‌ جا هستند.

انتخاب و خرید میز ناهارخوری با ابعاد استاندارد و سایز مناسب خانه یکی از خریدهای مشکل است به‌طوری که باید وقت زیادی صرف آن شود. چیدن یک دکوراسیون چشم‌نواز شیک بدون استفاده از میز ناهارخوری مناسب امکان‌پذیر نیست.

چه عواملی در خرید میز ناهارخوری کم جا تأثیرگذار هستند؟

عوامل مختلفی در خرید یک میز ناهار خوری مناسب دخیل هستند که با کسب اطلاعات در مورد آنها، خرید برای شما راحت‌تر خواهد بود. عواملی همچون میزان فضای موجود در خانه، تعداد افراد خانواده، شکل میز ناهارخوری، دعوت از مهمان و … در انتخاب یک میز بسیار دخیل هستند. درصورتی‌که هر یک از عوامل در هنگام خرید بررسی و رعایت شوند، نتیجه آن خرید یک میز مناسب ناهارخوری است.

میز ناهار خوری کم جا

محل قرارگیری میز ناهارخوری کم جا

میزان فضای در دسترس در خانه یکی از مهم‌ترین تعیین‌کننده خرید میز است. به‌عنوان‌مثال خرید میز ناهارخوری کم‌جا مناسب خانه‌هایی است که مقدار فضای کمی در آنها برای بخش ناهارخوری وجود دارد. به همین جهت باید در هنگام خرید میز به این نکته توجه داشته باشید که مقدار فضایی که می‌توانید میز را در آن قرار دهید چقدر است.

با خرید یک میز متناسب با فضا هم زیبایی دکوراسیون بیشتر دیده می‌شود و هم خودتان از خرید خود رضایت کافی را خواهید داشت.

اگر مقدار فضای خانه شما کم است بهتر است فکر خرید میزهای بزرگ را از سر خود بیرون کنید و تمرکز خود را روی انتخاب از بین میزهای ناهارخوری کوچک قرار دهید.

با تمرکز روی این کار مشکل انتخاب از بین مدل‌های مختلف میز ناهارخوری تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و هنگام خرید با مشکلات کمتری درگیر خواهید بود.

اعضای خانواده شما چند نفر است؟

تعداد افراد خانواده یکی از عوامل خرید میز ناهارخوری است. برای خانواده‌های کم‌جمعیت، خرید میز ناهارخوری کم‌ جا بهترین انتخاب خواهد بود زیرا این میزها هم فضای کمتری اشغال می‌کنند و هم باعث می‌شود حس همنشینی و آرامش با اعضای خانواده بیشتر احساس شود. برای کسانی که به دنبال ایجاد یک فضای گرم و لذت‌بخش هنگام صرف غذا هستند خرید میزهای کوچک ناهارخوری انتخاب به‌جایی است.

خرید میز ناهارخوری کم‌جا

شکل و ظاهر میز ناهارخوری کم جا

میزهای ناهارخوری همانند انواع مبل جدید، مدل‌های مختلفی دارند. این تنوع به حدی است که برخی اوقات انتخاب یکی از آنها بسیار سخت می‌شود و فرد در هنگام خرید سر دوراهی قرار می‌گیرد. به همین جهت بهتر است قبل از خرید نوع میز انتخاب شود تا هنگام مراجعه برای خرید سردرگمی به وجود نیاید.

میزها دارای اشکال مختلفی هستند که مهم‌ترین آنها میزهای دایره‌ای یا گرد، میزهای مستطیلی و میزهای مربع شکل هستند. چنانچه به دنبال خرید میز ناهارخوری کم‌جا هستید، خرید شما می‌تواند بین میزهای ناهارخوری دایره‌ای و مربعی باشد. زیرا این میزها جای کمتری را نسبت به دیگر مدل‌ها اشغال می‌کنند.

میزهای ناهارخوری کم جا گرد

این‌گونه میزها برای کسانی که دوست دارند هنگام نشستن پشت میز یک محیط دلپذیر و صمیمی را تجربه کنند بسیار مناسب است. صحبت‌کردن با دیگر افراد دور میز به‌راحتی قابل انجام است. برای کسانی که دارای بچه کوچک هستند این میزها بهترین گزینه هستند زیرا خبری از گوشه‌های تیز در این میزها نیست و خطری بچه‌ها را تهدید نمی‌کند.

این میزها معمولاً فضای کمتری اشغال می‌کنند و در هر مکانی قابل‌استفاده هستند. برای کسانی که به دنبال خرید میز ناهارخوری کم‌جا هستند، میزهای ناهارخوری گرد انتخاب ایده‌آلی خواهد بود.

یکی از مدل‌های محبوب میز ناهارخوری کم‌جا در فروشگاه ایران میز وجود دارد که برای هر مکانی قابل‌استفاده است و به‌صورت چهارنفره است. این میز از جنس چوب است و در هر رنگی قابل سفارش است. طراحی مدرن و سبک این میز آن را به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین میزهای ناهارخوری کرده است. برای مشاهده محصول و ثبت سفارش اینجا کلیک کنید.

خرید میز ناهارخوری کم‌جا

میزهای ناهارخوری کم جا مربع

میز ناهارخوری مربع یکی دیگر از مدل‌های محبوب میز ناهارخوری است که دارای معایب و مزایای خاص خودش است. این میز برای مکان‌های کوچک بهترین انتخاب است و برای کسانی که به دنبال خرید میز ناهارخوری کم‌جا هستند، گزینه خرید ایده‌آلی است.

برای به‌وجودآوردن یک دور همنشینی دوستانه و گرم میز ناهارخوری مربع می‌تواند انتخاب خوبی باشد. البته این نکته را به یاد داشته باشید که این میزها برای فضاهای خیلی کوچک به‌هیچ‌عنوان مناسب نیست مگر اینکه بخواهید قسمتی از آن را به دیوار بچسبانید.

در فروشگاه ایران میز یکی از مدل‌های پرفروش میزهای ناهارخوری، میز ناهارخوری کم‌جا ارغوان است. این میز به دلیل طراحی مدرن و سبک فضای کمی اشغال می‌کند. ثبت سفارش برای این مدل میز با هر رنگ پارچه صندلی امکان‌پذیر است. این میز چهارنفره است و هنگام سفارش می‌توانید برای هر صندلی آن یک رنگ متفاوت انتخاب کنید. برای بازدید و ثبت سفارش خرید میز اینجا کلیک کنید.

خرید میز ناهارخوری کم‌جا

سخن آخر

انتخاب و خرید میز ناهارخوری مناسب یکی از سخت‌ترین خریدها است. به دلیل اهمیتی که میز ناهارخوری در خانه‌ها و دکوراسیون‌های امروزی دارد، چالش‌های فراوانی هنگام خرید آن وجود دارد. خرید میز باید طبق رعایت نکات خاصی انجام شود تا بعد از خرید رضایت کامل وجود داشته باشد. توجه به نوع میز ناهارخوری، مکانی که قرار است میز در آنجا قرار گیرد از جمله مهم‌ترین عوامل مؤثر در خرید میز هستند.

بهترین انتخاب برای فضاهای نسبتاً کوچک میزهای ناهارخوری مربعی شکل هستند که هم مشکل کمبود فضا را تا حدی برطرف می‌کنند و هم گرمی و صمیمیت را هنگام صرف غذا و دور همنشینی افزایش می‌دهند.

برای خانه‌هایی که فضای کوچکی دارند انتخاب میزهای ناهارخوری گرد یا دایره‌ای بهترین انتخاب است. زیرا این میزها را در هر جا و مکانی می‌توان استفاده کرد بدون اینکه مشکلی به وجود آید. خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند باید از این میزها استفاده کنند زیرا این میزها امنیت بیشتری دارند.

 

چند نمونه میز ناهار خوری کم جا ایران میز

 

میز ناهارخوری مایا

میز ناهارخوری مایا

  روکش صندلی ها در رنگ ها و طرح های مختلف پارچه ای قابل سفارش هستند  پارچه صندلی ها در همه رنگ بنا به سلیقه شما قابل سفارش  می باشداین میز به دلیل کم جا بودن برای هر مکانی مناسب…

مشاهده

میز ناهارخوری آدریان

میز ناهارخوری آدریان

پارچه صندلی ها در همه رنگ بنا به سلیقه شما قابل سفارش  می باشداین میز به دلیل کم جا بودن برای هر مکانی مناسب است امکان سفارش هر عدد صندلی (یعنی ۶ صندلی با ۶ رنگ پارچه متفاوت) طراحی…

مشاهده

میز ناهارخوری کم جا

میز ناهارخوری کم جا

 روکش ها در رنگ ها و طرح های مختلف پارچه ای قابل سفارش هستند  پارچه صندلی ها در همه رنگ بنا به سلیقه شما قابل سفارش  می باشد این میز به دلیل کم جا بودن برای هر مکانی مناسب…

مشاهده

ناهار خوری دو نفره

ناهار خوری دو نفره

میز ناهار خوری دو نفره چوبی انتخاب خوبی برای فضا های کوچک می باشد. این میزها اصولا در همه اتاق ها جا می شوند و با هر دکوراسیونی جور در می آیند. میز گرد، مکالمه افراد را سرمیز راحت تر می کند.صندلی ها  و میز در همه…

مشاهده

میز ناهارخوری کم جا ارغوان

میز ناهارخوری کم جا ارغوان

<این میز به دلیل کم جا بودن و همچنین طراحی مدرن و سبک برای هر مکانی مناسب است . پارچه صندلی ها در همه رنگ بنا به سلیقه شما قابل سفارش  می باشدامکان سفارش هر عدد صندلی (یعنی ۴ عدد صندلی با ۴ رنگ…

مشاهده

میز ناهار خوری نارین

میز ناهار خوری نارین

میز ناهارخوری نارین با طراحی بینظیرش زیبایی خاصی به فضاهای مختلف می بخشد.این میز ناهارخوری مناسب برای هر مکانی می باشد و قابل استفاده در منزل و یا فضاهای عمومی مانند رستوران و یا کافی شاپ می باشد. ارسال…

مشاهده

میز ناهارخوری ژیکو

میز ناهارخوری ژیکو

جنس پایه های میز ناهار خوری ژیکو از چوب راش و صفحه میز MDF وکیوم ۲۵ میل گرد است که در قطر ۹۰ سانت تولید میشود. پایه های صندلی های این محصول از چوب راش و پشتی صندلی از فایبرگلاس میباشد. ارسال این میز به سراسر کشور…

مشاهده

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز