فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2293 روز پیش
بازدید 587 بدون دیدگاه

دکوراسیون با متریال متفاوت

دکوراسیون با متریال متفاوت

تاریخچه بکار گیری وسایلی همچون آجر، سنگ و چوب در فضای خانگی به قرن های گذشته باز می گردد و انسان همراه سعی بر این داشته است تا از وسایل و متریال طبیعی در دکوراسیون خانه خود بهره ببرد. این متریال زیبا و طبیعی، نه تنها برای طراحی دکور بیرونی ساختمان ها، بلکه برای چیدمان داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی نیز بسیار پر کاربرد هستند و با استفاده از هرکدام از آنها به طور مجزا می توان سبکی متمایز خلق کرد و این درحالی است که می توان این مواد را نیز در کنار یکدیگر استفاده کرد. نکته شایان ذکر این است که استفاده این مواد در فضای داخلی منزل، نسبت به مواد پلاستیکی یا پوشش رنگ و کاغذ دیواری، عمدتا هزینه بیشتری برایتان خواهد داشت که این هزینه ممکن است از سطح مالی برخی افراد برای پرداخت خارج باشد. از طرفی انجام تعمیرات و نگهداری این مواد در داخل خانه مشکلات خاصی به همراه خواهد داشت از این رو طراحان فضای داخلی با نهایت توان کوشیدند تا مدل های جایگزین مانند کامپوزیت از این متریال ارائه دهند تا در کنار کاهش هزینه خریداری و نصب این اجزا در فضای خانه، هزینه ای بابت نگهداری آنها نیز صرف نشود. مدل ها و دیگر مشخصات و قیمت تخت خواب یک نفره را میتوانید در ایران میز بیابید. در این مقاله می خواهیم به بررسی متریال مدرن و کلاسیک برای دکوراسیون داخلی فضای خانگی بپردازیم، از این رو از شما می خواهیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا به روزترین نکات را در کمترین زمان ممکن آموزش بدهیم.

دکوراسیون با متریال متفاوت

دکوراسیون فلزی و استیل نیز از حمله دکوراسیون های جالب و زیبا است. مواد و مصالح گوناگونی وجود دارند که هرکدام می توانند فضای خانه را به خوبی تحت تاثیر قرار دهند و آن را متحول کنند اما در این میان ایرانی ها توجه کمتری به آجر و انواع مختلف دیوار آجری داشته اند و این در حالی است که طی یک دهه گذشته در دکوراسیون مدرن اروپایی، استفاده از آجر و دیوارهای آجری ساده در طراحی داخلی منزل روز به روز گسترده شده است به طوری که در سال ۲۰۱۵ از ۱۰ مدل برتر سال، ۲ مورد را خانه هایی با دیوارهای ساده ی آجری در داخل تشکیل داده بودند و این اتفاق گام بزرگی به سوی سبک مینیمالیستی در تازیخ صنعت دکوراسیون بوده است. این زیبایی و سادگی را می توان با مبلمان راحتی شیک، جلومبلی با کیفیت، میز تلویزیون چوبی و کلاسیک همراه کرد تا بهترین ترکیب ممکن ایجاد شود. بعد از طراحی یک دیوار آجری زیبا در دکوراسیون منزل تان بایستی حتما به صورت مداوم و چندسال یکبار برای تعمیر احتمالی و نگهداری از آن اقدام کنید تا زیبایی دیوارتان از بین نرود و بجای آن یه دیوار با ظاهری ناپسند در فضایتان داشته باشید. از این رو برای اینکه از زیبایی و جذابیت دیوار آجری خانه تان مطمئن شوید، بایستی حتما آن را درزگیری كنید و از سطح آن مراقبت كنید تا ریسک تجزیه آن به حداقل میزان ممکن برسد. برای این كه فضایتان روشن تر شود، می توانید از انواع مختلف آباژور استفاده کنید و نور مورد نیاز و دلخواه تان را به فضای زیبایتان اضافه کنید.

دکوراسیون با متریال متفاوت

اگر به دنبال روشنایی و زیبایی بیشتر هستید پیشنهاد می کنیم از رنگ سفید برای رنگ آمیزی دیوار آجری تان استفاده کنید و برای تکمیل این زیبایی حتی می توانید در کنار این دیوار وسایلی چون بوفه و استند و یا میز تلفن و کنسول استفاده کنید. گفتنی است که رنگ سفید هنگامی که آجر را پوشش می دهد می تواند زیبایی آن را تا ۳۰% افزایش بدهد و بایستی همواره با این نکته دقت کافی داشته باشید که تنها یه لایه رنگ مناسب می تواند زیبایی فضایتان را تا سطح معینی تغییر بدهد. اما قبل از رنگ آمیزی باید حتما دیوار های اطراف را به خوبی با روزنامه یا نایلون بپوشانید تا بر اثر اسپری کردن رنگ و یا هنگام فرچه زدن رنگ بر روی دیوار، لکه های رنگ بر روی دیوار های مجاور آثار نامطلوب باقی نگذارد. در برخی موارد افراد این فضا را برای نشیمن استفاده می کنند به نحوی که یک کتابخانه زیبا و مدرن در کنار این دیوار متفاوت قرار می دهند و در کنار کتابخانه از یک صندلی راحتی نیز استفاده می کنند تا مکانی فوق العاده و شاعرانه برای مطالعه و استراحت شان داشته باشند.

دکوراسیون با متریال متفاوت

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز