فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2291 روز پیش
بازدید 1394 بدون دیدگاه

دکوراسیون فلزی و استیل

دکوراسیون فلزی و استیل
وسایل تزیینی، زیبایی قابل قبولی را به چیدمان منزل اضافه می کنند و بایستی همیشه به این نکته تاثیر گذار توجه ویژه داشت. هر قسمتی از خانه بایستی متناسب با دیگر بخش ها باشد و تعداد و ابعاد وسایل دکوری در آن با نوع، سبک و ابعاد فضا نسبت مشخصی داشته باشند برای مثال بهتر است در اتاق های کوچک و جمع و جور از آباژور های استیل و بزرگ استفاده نکنید چرا که فضا را بسته تر و کوچک تر نشان خواهد داد. بکار گیری وسایل تزیینی در بخش های مختلف خانه از جمله سرویس بهداشتی، اتاق نشیمن بسیار مرسوم و محبوب است. در کنار اجزای کوچکی چون آباژور، گلدان های فلزی و خلاقانه؛ بهتر است از وسایلی بزرگتر و تاثیر گذار نیز استفاده کنید چرا که این وسایل می توانند تمرکز فضا را به یک نقطه معطوف کنند؛ از جمله این وسایل می توان به میز تلویزیون با کیفیت، میز ناهارخوری زیبا و متناسب با سبک فضا و همینطور انواع میز تلفن و کنسول اشاره کرد. این جنس ظروف و گلدان های دکوری را شناخته شده هستند. در این مقاله می خواهیم درباره نکات خلاقانه و همینطور نحوه بکارگیری فلزات در فضای خانگی برایتان روش هایی را توضیح بدهیم، پس به شما پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مطلب با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا در زمانی کوتاه، مطالبی آموزنده و کاربردی را به شما آموزش بدهیم. دکوراسیون با متریال متفاوت نیز جزو دکوراسیون جالب نیز است.

دکوراسیون فلزی و استیل
فولاد به تنهایی و به صورت خام ویژگی و حالت خاصی برای دکوراسیون به حساب نمی آید اما برخی مدل های آن مانند استیل یا همان فولاد پوشیده شده با کروم یا فولاد ضد زنگ، می تواند دکوراسیون داخلی تان را تغییر بدهد و آن را درخشان تر کند. کاربرد فولاد در فضای خانگی در گذشته بیشتر به صورت خام و نقاشی شده مرسوم بوده است اما امروزه فولاد خام و سرد جای خود را با فولاد ضد زنگ و استیل عوض کرده است که این تغییر به تنهایی درخشش و تلالو خاصی را به قسمتی که در آن بکار گرفته می شود می بخشد؛ بسته به سلیقه شما و محصولی که انتخاب می کنید فولاد می تواند در زیبایی آن نقش مهمی را ایفا کند؛ از پایه استیل صندلی اوپن گرفته تا پایه های استیل و با دوام صندلی ارگونومیک میز کامپیوتر و حتی انواع آباژور استیل که هرکدام در بخش های مختلفی از خانه قرار می گیرند و روح تازه ای به آن قسمت می بخشند.
دکوراسیون فلزی و استیل
اگر دوست ندارید از قطعات فلزی برای ایجاد تغییرات کوچک در فضایتان استفاده کنید، می توانید از قطعات پلاستیکی با پوشش کروم رنگ و براق استفاده کنید که علاوه بر قیمت پایین تر نسبت به مدل های فلزی و استیل، وزن سبک تری نیز دارند اما بایستی به خاطر داشته باشید که هرگز دوام و کیفیت نمونه ی استیل را نمی توانید از مدل های پلاستیکی و ارزان قیمت انتظار داشته باشید. این ویژگی برای وسایل دیگری چون جاکفشی و ساعت ایستاده نیز وجود دارد چرا که برخی افراد به دلیل قیمت پایین تر معمولا مدل هایی را خریداری می کنند که در ساخت پایه ها، تاج و دیگر قطعات آن بجای چوب از پلاستیک استفاده شده است و در ظاهر پول کمتری برای آن می پردازند اما در واقع کیفیت کمتری را خریداری می کنند که مدت زمان کوتاه تری نسبت به مدل های تماما چوب عمر خواهد کرد و پس از مدتی کوتاه دوباره مجبور به خرید مجدد آن کالا می شوند که از نظر اقتصادی این کار اصلا منطقی بنظر نمی رسد. نکته دیگر این که المان را می توانید به جای قرار دادن روی زمین به دیوار بزنید و این کاری است که شاید در رابطه با مجسمه ها امکان پذیر نباشد. المان های فلزی با ظاهر براق و متالیک خود می توانند ظاهر منزل تان را عوض کنند و اگر بتوانید محل مناسب برای نصب شان را پیدا کنید، تاثیرگذارتر هم خواهند بود.
دکوراسیون فلزی و استیل
در گذشته برخی افراد با توجه به سلیقه شان و همینطور مدلی انتخابی برای فضای اتاق نشیمن خود، مدل های متفاوت میزناهارخوری فلزی را انتخاب می کردند اما این روزها میزناهارخوری تمام فلز تقریبا چندسالی است که به حاشیه رفته و دیگر جایگاهی از نظر چیدمان مدرن و به روز ندارد اما از طرفی بکار گیری هوشمندانه فلز و ورقه های فلزی زیبا در قسمت های مختلف میز ناهارخوری جایگزین مدل های تمام فلزی و سخت شده اند. در این مدل های به طور معمول از یه ورقه فلزی زیبا و در برخی موارد چکش کاری شده استفاده می شود که تمامی سطح میز را می پوشاند و برخی نقاط صندلی ها نیز برای ایجاد هماهنگی با این مدل تزیین می شوند. اگرچه ممکن است این مدل کمی بنظرتان عجیب و بی روح دیده شود، اما باید بدانید که از بین ده مدل میز ناهارخوری برتر سال ۲۰۱۶ رتبه پنجم را کسب کرده است و این به معنای محبوبیت آن در فضاهای مدرن و نیمه مدرن است. پس از اتاق نشیمن می توانید اتاق خواب تان را با وسایل فلزی براق و یا قطعات فلزی چکش کاری شده متحول کنید. برای مثال می توانید از یک کتابخانه مدرن و فلزی در کنار کمد و دراور خود استفاده کنید تا محیط اتاق خواب تماما مدرن و سرشار از جذابیت بنظر بیاید.
دکوراسیون فلزی و استیل
همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز