فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2274 روز پیش
بازدید 4765 بدون دیدگاه

دکوراسیون عربی

دکوراسیون عربی

این روزها در همه مناطق به طراحی چیدمان داخلی توجه زیادی می شود و طراحان داخلی مایل هستند تا فضایی خاص و دلنشین را در تمامی بخش های منزل ایجاد کنند. دکوراسیون منزل به سبک عربی از انواع چیدمان هایی هستند که بجز کشور های عرب نشین در دیگر کشورها مانند ایران نیز محبوبیت زیادی دارند؛ در این مقاله قصد داریم تا شما را با این سبک زیبای دکوراسیون داخلی آشنا کنیم. دکوراسیون شیک و مجلل عربی تحت اثر دکوراسیون مدیترانه ای بوده و این سبک طراحی داخلی با سبک چیدمان یونانی، ایتالیایی و اسپانیایی اشتراکات بسیاری دارد. بیشتر افراد مایل هستند برای دیزاین چیدمان داخلی شان از سبک های دکوراسیون کشور های دیگر مانند دکوراسیون اروپایی و دکوراسیون مدیترانه ای و عربی استفاده کنند که هرکدام از این سبک ها زیبایی و جذابیت خاصی را به فضای منزل می بخشند. یکی از مهم ترین ویژگی های دکوراسیون عربی ایجاد فضایی آرام و دلنشین در فضای خانه است که این ویژگی به رفع استرس و تنش های افراد کمک می کند. تخت خواب نیز از جمله محصولاتی است که در ایران میز میتوانید در باره آن اطلاعات کسب کنید. در این مقاله می خواهیم شما را با متدهای دکوراسیون عربی آشنا کنیم، از این رو پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا نکاتی جدید و کارآمد را به شما بیاموزیم.

دکوراسیون عربی

مطالب دیگری در زمنیه سنگ طبیعی یا مصنوعی؟ میتوانید بخوانید. در دکوراسیون عربی رنگ ها با زمینه نسبتا خنثی به چشم می خورند و در این سبک دکوراسیون از رنگ های سنگین در همه قسمت های منزل استفاده نمی شود. در خانه ها با سبک دکوراسیون داخلی عربی اغلب برای همه قسمت های مختلف منزل از کف پوش و دیوار پوش با طرح هماهنگ و متناسب با یکدیگر استفاده می شود. مبلمان یکی از مهم ترین وسایل در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است در دکوراسیون های مجلل عربی از مبلمان لوکس و مجلل استفاده می شود.
در خانه های عربی همچنین از وسایل تزیینی در همه بخش های منزل بخصوص دکوراسیون سالن پذیرایی استفاده می شود که این وسایل تزیینی شامل تابلو های گرانقیمت و پرده های سلطنتی و مجلل و سماور و قهوه جوش های قدیمی و فرش ها و جاجیم ها و …. هستند. طراحی نورپردازی سهم بزرگی در ایجاد فضایی شیک و مجلل در سبک طراحی داخلی عربی دارد. توجه داشته باشید که در این سبک دکوراسیون منزل از نورپردازی پخش و ملایم در همه قسمت های منزل استفاده می شود.

دکوراسیون عربی

در یک دکوراسیون کامل، همیشه یک شئ بخصوص را بعنوان نقطه کانونی خانه قرار می دهند. وسیله ای که در مرکز بینایی و توجه افراد قرار می گیرد و نظرها را تماما بخود جلب خواهد کرد. بهتر است بجای هزینه کردن اضافی و خرید مبلمان و وسابل دکوری زیاد، پول خود را خرج وسایل کمتر با کیفیت بیشتر کنید تا نتیجه ای بهتر هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ هزینه ای بگیرید. گاهی اوقات حتی با خرید یک تابلو هنری زیبا می توانید به آسانی دکوراسیونی شیک در منزل داشته باشید. یکی از مهم ترین نکات در داشتن دکوراسیونی شیک، نوع چیدمان مبلمان و فرش زیر آنها در خانه است. اگر اتاقی را به عنوان اتاق مهمان در نظر گرفته اید و تختی را برای آنجا لحاظ کرده اید بهتر است آنرا از کوسن های متفاوت و رنگی بپوشانید چرا که این کار علاوه بر اینکه در مهمانی ها اتاق را دو منظوره می کند یعنی هم برای نشیمن از تخت به عنوان کاناپه و هم برای خواب استفاده می کنید خودتان هم می توانید در طول روز از آن برای مطالعه یا استراحت استفاده کنید.

دکوراسیون عربی

در طراحی های قدیمی معمولا طراحان از اشکال هندسی منظم و قرینه برای طرح و دکور استفاده می کردند ودر الگوی طراحی آنها قرینه سازی حکم فرما بود ولی این اواخر شاهد خلق طرح هایی هستیم که قرینه سازی را کنار گذاشته اند و به عبارتی سبک کلاسیک را منسوخ کرده و سبک مدرن را جایگزین آن کرده اند. پر رنگ ترین نقش را در کیفیت فضا در ساختمان معماری داخلی دارد.چگونگی چیدمان و تقسیم بندی کردن فضا و انتخاب رنگ مناسب و نور پردازی ،مبلمان متناسب با فضا و…از عوامل تاثیر گذار در زیبایی و کار آمد بودن فضای داخلی بنا هستند که باید در دکوراسیون داخلی به آنها توجه خاصی داشت، به طوریکه این موضوعات بیشترین تاثیر را در جهان امروز بر راندمان کارایی در فضاهای اداری و ایجاد آرامش در فضاهای خانگی دارد. در بحث روانشناسی معماری داخلی تاثیر بسزایی در ایجاد احساس امنیت و شور و هیجان و آرامش در محیطی که مخاطب در آن حضور دارد داراست به طوریکه می توان با یک سری راهکار این عوامل را در مخاطب کم و زیاد کرد.باید این موضوع را در نظر گرفت که انسانها با علایق و روحیات متفاوت نیازمند محیط زندگی خاصی متقارن با خصوصیات اخلاقیشان هستند که این هماهنگ سازی از وظایف یک طراح داخلی است.

دکوراسیون عربی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز