فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2327 روز پیش
بازدید 5679 بدون دیدگاه

دکوراسیون قهوه ای طلایی

دکوراسیون قهوه ای طلایی

به طور معمول سالن پذیرایی و اتاق خواب جزو اولین مکان هایی هستند که مهمانان در آن حضور پیدا می کنند بنابراین انتخاب دکوراسیون و ترکیب رنگ مناسب سرویس خواب و زیبا حائز اهمیت می باشد چرا که زیبایی فضای داخلی خانه را چندین برابر می کند. در دکوراسیون داخلی منازل اکثر ایرانی ها تم رنگ قهوه ای بسیار بکار رفته است. انتخاب یک تخت خواب زیبا نیز در دکوراسیون شما تاثیر زیادی دارد. شاید به نظر برسد که رنگ قهوه ای رنگی بی روح و خسته کننده می باشد. اما این رنگ دراماتیک قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای با سایر رنگ ها دارد. با ترکیب های رنگی مناسب می توانید دکوراسیون زیبا و خاص رنگ قهوه ای را در منزل خود پیاده سازی کنید. اغلب اوقات از رنگ قهوه ‎ای به عنوان رنگی که زرق و برق ندارد و کسل کننده است یاد می‎شود. رنگ قهوه ای همیشه زمانی که با سفید به کار گرفته می شوند کنتراست دوست داشتنی به وجود می آورند. امروزه رنگ های قهوه ای تیره، متوسط و روشن جزو برترین رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل به شمار می روند. اگر رنگ هایی مثل کرم، زرد مایل به قهوه ای، و قرمز آجری، مشکی، خاکستری، سفید، زرد، نارنجی، قرمز، آبی و سبز در کنار تم قهوه ای به کار روند، ترکیب های فوق العاده زیبایی شکل می گیرد. بدین ترتیب می توان دکوراسیون پذیرایی قهوه ای مدرن و شیکی را ایجبباد کرد. دکوراسیون کرم قهوه ای از جمله پرکاربرد ترین این ترکیب رنگ ها می باشند. در این مقاله می خواهیم به بررسی نقش رنگ قهوه ای و رنگ های مکمل آن در فضای داخلی منزل بپردازیم، پس اگر قصد ایجاد تغییر در فضایتان را دارید و یا می خواهید در این باره بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید. در بحث دکوراسیون ها شاید برایتان جالب باشد که چیدمان اتاق سالمندان چگونه است؟

دکوراسیون قهوه ای طلایی

بهتر است در دکوراسیون پذیرایی قهوه ای از رنگ های هم خوان و متضاد با رنگ قهوه ای استفاده کرد تا دکوراسیون پذیرایی کلاسیک و سنتی قهوه ای به سبکی مدرن تبدیل گردد. رنگ های متضاد مناسب برای رنگ قهوه ای شامل سفید یخچالی، آبی تیره، فیروزه ای، سبز، کرم، زرد، نارنجی، صورتی و رنگ های همخوان نیز شامل طلایی، مسی و قرمز می شود. رنگ های زنده، دارای ویژگی های خارق العاده ای هستند که می توانند تنها با چند ترکیب خاص،‌ دکوراسیون منزل شما را دگرگون کرده و محیط را برای شما آرامش بخش و مطلوب جلوه دهند. هنگام انتخاب رنگ های زنده برای دکوراسیون منزل باید به خاطر داشته باشید که انتخاب آن ها فقط در سطوح بزرگ مثلا دیوارها جلوه پیدا می کند و نباید تنها به استفاده از یک مبل یا کتابخانه و قفسه در گوشه ای از یک اتاق بسنده کنید. در واقع بهترین روش استفاده از رنگ های زنده در دکوراسیون منزل، ایجاد فضایی آکنده از این رنگ های دلربا در تمامی جوانب یک اتاق است. فضاهایی که با رنگ های زنده آراسته می شوند، نیاز به نورسازی دارند. به ویژه نور طبیعی؛ ولی نور چراغ های هالوژن نیز برای دکوراسیون منزل مناسب است. البته اگر در خانه فضاهای کم نوری دارید، استفاده از زمینه های متناسب رنگ های طلایی در کنار آباژور زیبا، دکوراسیون منزل شما را نورانی و گرم جلوه می دهند.

دکوراسیون قهوه ای طلایی

رنگ های کرم، کرم مایل به زرد و رنگ زرد با تم قهوه ای هماهنگ هستند و به آن حس زنده بودن می دهند. این ترکیب رنگی انعطاف پذیری کمی دارد اما منحصر به فرد و شیک می باشد و به دکوراسیون پذیرایی و میز ناهارخوری شما ظاهری خاص و فوق العاده می دهد. به یاد داشته باشید استفاده از رنگ قهوه ای در دکوراسیون اتاق پذیرایی باید با رنگ های مکمل مناسبی صورت گیرد. استفاده از وسایلی به رنگ های نارنجی، قرمز، آجری و خاکستری، اتاق پذیرایی قهوه ای رنگ منزل شما را سرزنده و جوان می کنند و به آن ظاهری مدرن می بخشند. چنین ترکیب های رنگی تحسین برانگیز هستند. نور سفید و طبیعی نیز فضا را روشن تر و بزرگتر نشان می دهد. یک اتاق بسیار کوچک نیز می تواند با رنگ های زنده از نمای ویژه ای برخوردار شود. در به کارگیری این گونه رنگ ها، هر چه سطح صاف و یکدست تر باشد، نمای زیباتری را خلق می‌کند. نکته دیگر اینکه، تکرار این رنگ ها در اجرای دکوراسیون منزل، آنها را تکمیل می کند و به حداکثر میزان خواهد رساند. به عبارت دیگر، این رنگ ها، فقط مخصوص استفاده در برخی از مکان ها یا حتی به عنوان یک نقطه مکث یا تاکید در به کارگیری خود نیستند، بلکه این قابلیت را دارند که در همه جا و حتی در چندین جای منزل، در کنار یکدیگر، سطوح دیوار و وسایل به کار روند. حتی گاهی اوقات استفاده از رنگ های متضاد در کنار این رنگ ها، نتیجه ای جذاب و چشم گیر می آفریند.

دکوراسیون قهوه ای طلایی

همیشه در دکوراسیون داخلی منزل به شما پیشنهاد می کنند که رنگ هایی را انتخاب کنید که ریسک نداشته باشند مانند قهوه ای، کرم و آبی نفتی؛ ولی ممکن است شما عاشق این باشید که در دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی خود رنگ زرد روشنی را ببینید. اگر این طور است پس چرا رنگ هایی را که دوست دارید وارد خانه ی خود نمی کنید؟ انتخاب رنگ های روشن برای طراحی مبلمان راحتی منزل امروزه مد شده است. می توانید در کنار رنگ های خنثی، در پذیرایی خود رنگی خیره کننده قرار دهید و تنوع ایجاد کنید. رنگ طلایی دارای طیف های رنگی سرد و گرم است. سایه های طلایی گرم شامل رنگ مایه های مسی، کاراملی و… است و رنگ های طلایی سرد شبیه به پوست لیمو عمانی که رنگی بسیار سنگین و پرجلوه است، دیده می شود. طلایی سرد هنگامی که با رنگ هایی مثل فندقی یا عنابی که از خود سایه های قرمز ساطع می کنند ترکیب شود، منظره ای بسیار خیره کننده در دکوراسیون منزل خلق می کند.

دکوراسیون قهوه ای طلایی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز