فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2853 روز پیش
بازدید 805 بدون دیدگاه

روش های تغییر اتاق کودک برای سنین نوجوانی

روش های تغییر اتاق کودک برای سنین نوجوانی

اتاق کودک نوجوانان

کودکان پس از پشت سر گذاشتن دوره ی کودکی وارد دوره ی نوجوانی میشوند و این دوره بسیار برای والدین آنها مهم و حساس است چرا که حالات روحی نوجوان دیگر پذیرای فضای کودکانه ی اتاقش نیست و در بیشتر موارد به فضای بزرگی نیاز دارد تا بتواند وسایل جدیدش را در آنجا قرار دهد و یا حتی وقت خود را با دوستانش در فضای مورد علاقه اش بگذراند. بنابراین نیاز برای تغییر دکوراسیون و وسایل اتاق بطور جدی احساس میشود اما اوضاع به گونه ای است که نوجوان نمیخواهد که وسایل دوران کودکی اش را بطور کامل کنار بگذارد و میخواهد آنها را هم در کنار وسایل جدیدش به همراه داشته باشد. میز ناهار خوری و یا تخت خواب مناسب برای خانه و اتاق خواب خود و کودکتان را در ایران میز خریداری کنید.

در این بخش درباره ی تغییر اتاق برای پسرها توضیح خواهیم داد

مشخصات اتاق:

اندازه:۱۲٫۵ متر مربع

این فضا برای نوجوان ۱۰ ساله بسیار مناسب است و تا حدودا ۵ الی ۷ سال همچنان هماهنگ خواهد ماند.

روش های تغییر اتاق کودک برای سنین نوجوانی

اتاق یک نوجوان همانطور که به وسایل جدید و جذاب احتیاج دارد، به فضای کافی برای انجام فعالیت های فرد هم نیاز دارد. برای دکور کردن اتاق یک پسر نوجوان باید به این موارد توجه داشته باشید که فضای کافی و زیاد برای کمد و یا دراور لباس هایش داشته باشد و بخشی هم برای قرار دادن وسایل سرگرمی اش در نظر گرفته شود. برای بزرگتر نشان دادن فضا می توانید دیواری که پشت تختخواب قرار می گیرد را به رنگ سورمه ای تیره درآورید و دیوار های دیگر را با رنگ سفید رنگ آمیزی کنید. این دو رنگ کنتراست و تضاد بسیار زیبایی با همدیگر دارند و میتوانند در سیک تر بنظر رسیدن نوع دکوراسیون تان نقش مهمی را ایفا کنند.

روش های تغییر اتاق کودک برای سنین نوجوانی

یکی از راه های حفظ فضا، ترکیب کردن وسایل با همدیگر است. برای مثال میتوانید دراور و میز تحریر و میز کامپیوتر فضایتان را با هم ترکیب کنید.یک دراور با سه کشوی بزرگ وعمیق در یک سمت و یک دراور با همین مشخصات در سمت دیگر به همراه یه صفحه ی براق و تیره لمینت برای قرار دادن کامپیوتر یا لپ تاپ و همزمان برای درس خواندن هم مناسب باشد. این صفحه که بر روی دو دراور قرار می گیرد میتواند تا ۲ متر هم طول داشته باشد که بسیار برای درس خواندن و یا کار کردن با کامپیوتر مناسب است.

روش های تغییر اتاق کودک برای سنین نوجوانی

بعد از آن می توانید از دو تخته ی هماهنگ با فضا و در بالای میزتان برای درست کردن دو کتابخانه چوبی استفاده کنید. این دو قفسه ممکن است الان کارایی زیادی نداشته باشند اما در سالهای آینده میتوانند مکان خوبی برای قرار دادن کتاب ها و مجلات مورد علاقه ی فرزندتان باشند. برای تامین نور مناسب برای مطالعه بر روی میز فرزندتان، می توانید در زیر پایین ترین قفسه لامپ های کوچک ال ای دی قرار دهید تا نور مناسب و قابل توجهی را برای مطالعه بوجود بیاورید.

روش های تغییر اتاق کودک برای سنین نوجوانی

در گام بعدی می توانید از یک چراغ مطالعه ی زیبا و مناسب استفاده کنید تا در صورت نیاز به نور بیشتر، فرزندتان بتواند از آن استفاده کند. در ضمن دیوار سفیدی که در پشت میز قرار دارد جای مناسبی برای چسباندن عکس ها و یادداشت هاست و این کار زیبایی فضا را چند برابر میکند.

روش های تغییر اتاق کودک برای سنین نوجوانی

در سمت دیگر اتاق می توانید باکس ها و جعبه های زیبایی را به دیوار متصل کنید تا وسایل نواجوانتان مانند مجسمه، کتاب، کلاه وتوپ مورد علاقه اش را در آن قرار دهد. بهتر است از رنگ های قهوه ای و سفید برای این باکس ها استفاده کنید.

روش های تغییر اتاق کودک برای سنین نوجوانی

به احساسات فرزندتان احترام بگذارید و فضایی را برای وسایل شخصی اش اختصاص دهید. مثلا شاید فرزندتان یکی از وسایلش را بشدت دوست داشته باشد و بخواهد که آن را در اتاقش و در معرض دید قرار دهد. هرچند ممکن است از نظر شما عجیب باشد اما به او اجازه دهید تا این کار را انجام دهد و از وسایل و فضایش لذت ببرد.

روش های تغییر اتاق کودک برای سنین نوجوانی

با قرار دادن یک نیمکت زیبا و خوش رنگ میتوانید علاوه بر جا دادن وسایل حجیم مانند کوله پشتی و کیف های فرزندتان در آن، مکانی برای کنار هم بودن برای او و دوستانش را هم فراهم کنید و در اینجا یه چهار پایه ی هماهنگ و با کیفیت بسیار می تواند به شما کمک کند. در ضمن هنگامی که فرزندتان تنهاست، میتواند بر روی نمیکت نشسته و بتواند بر روی آن مطالعه کند و یا استراحت کند. راه های قرار دادن وسایل در فضای کوچک را در این مقاله مطالعه کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز