فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2851 روز پیش
بازدید 1940 بدون دیدگاه

راه های قرار دادن وسایل در فضاهای کوچک

هدف قرار دادن یک قسمت خاص

فضای کوچک

با بکار گیری کمی خلاقیت میتوانید از زیر پله گرفته تا فضای انباری تان را به روشی جدید استفاده کنید. یکی از راه هایی که به بررسی آن خواهیم پرداخت درباره ی چگونگی استفاده ی بهینه از فضا برای قرار دادن ماشین لباسشویی است. میز تلویزیون برای فضای کوچک خود را در ایران میز خریداری کنید.

بطور میانگین هر انسان با طول عمر طبیعی، حدودا ۵-۷ ماه از عمرش در حین قرار دادن و برداشتن لباس از ماشین لباسشویی و کارهای مربوط به آن سپری می کند. پس بهتر است ماشین لباسشویی مان را در جایی قرار دهیم تا این مدت از عمر خود را به زیبایی بگذرانیم.

بعضی از خانه ها دارای فضای مناسب برای قرار دادن ماشین لباسشویی هستند اما در بعضی فضاها، این امکان وجود ندارد و اینجاست که باید به فکر فضای بهینه برای وسایل شستشو بود.

هدف قرار دادن یک قسمت خاص

برای این کار می توانید یک دیوار را انتخاب کنید و اگر فضایی برای قرار دادن یک ماشین لباسشویی وجود دارد و شما میخواهید وسیله ی دیگری را هم در آن فضا بگذارید، بهتر است آن فضا را بوسیله ی قفسه یا یک کمد محکم و در دار برای استفاده آن بعنوان فضایی برای هر دو وسیله و همزمان برای نگهداری مواد شوینده تان استفاده کنید و پس از اتمام کارتان با آن وسایل، میتوانید درب کمد را ببندید و همچنان فضایتان مرتب باشد. و اگردسترسی به شوینده ها به دلیل بالا بودن و دور از دسترس بودن برایتان مقدور نبود، میتوانید از یک صندلی استفاده کنید.

تقسیم درست و دقیق فضا

تقسیم درست و دقیق فضا

هیچ فضایی آنقدر کوچک نیست که نشود آنرا مدیریت کرد و به درستی استفاده کرد. اگر فضایی مانند راهرو دارید و بی استفاده مانده میتوانید ماشین های لباسشویی خود را در آن قرار داده و بالای آنرا کتابخانه بندی کنید تا لباس ها و دستمال های تمیز را در آن قرار دهید و حتی پودر ها و دیگر شوینده هایتان را هم بخوبی در آن فضا جا دهید.

فضای زیر پله ها

فضای زیر پله ها

در اکثر فضاها و خانه ها، زیرپله ها معمولا بی استفاده می مانند و در بهترین حالت کمدی در زیر آنها قرار میگیرد که معمولا به دلیل دور از دسترس بودن، وسایل لازم و مهم در آن قرار نمیگیرد. برای این منظور میتوانید فضای زیرپله تان را با ایجاد بخش هایی برای قرار دادن وسایل و دستگاه های شستشو متحول کنید. یکی از بهترین مثال ها و نمونه های ممکن را میتوانید در تصویر بالا ببینید.

فضای حمام و دستشویی

فضای حمام و دستشویی

فضای دستشویی و حمام بطور طبیعی خیس و مرطوب است و در عین حال یکی از بهترین و مناسب ترین فضاها برای قرار دادن ماشین لباسشویی و دیگر وسایل شستشو است. اگر نمیخواهید چهره ی زیبا و لوکس دستشویی و حمام خود را بهم بریزید، با استفاده ی یک کابینت به اندازه ی وسایل تان میتوانید آنها را دور از دید نگه دارید.

بکار گیری فضاهایی که بی استفاده

بکار گیری فضاهایی که بی استفاده

معمولا بین اتاق ها فضاهایی وجود دارد که بی استفاده می مانند و بکارگیری آنها یکی از روش های موثر برای زیباتر دیده شدن خانه تان است و میتوانید یک کمد و کاربردی هم در کنار آن قرار دهید.

ایجاد فضایی برای لباسشویی در اتاقتان

ایجاد فضایی برای لباسشویی در اتاقتان

اگر در اتاقتان فضای کافی دارید به شما پیشنهاد می کنیم که در یکی از کمد هایتان یک ماشین لباسشویی قرار دهید چون در فضای اتاق براحتی میتوانید پس از عوض کردن لباستان و تشخیص اینکه نیاز به شستشو دارد، میتوانید آنرا در ماشین لباسشویی یا سبد رخت چرک انداخته و به ساده ترین روش ممکن آن را بشویید و بعد از شستشو اگر لباستان نیاز به اتو کردن داشت، چون میز اتو در نزدیکی تان است به سادگی می توانید لباستان را اتو کنید. این روش برای کسانی که بیشتر اوقات با این مشکلات درگیر هستند بسیار توصیه میشود.

بکار گیری مفید فضای انبار یا زیرزمین

بکار گیری مفید فضای انبار یا زیرزمین

قرار دادن ماشین لباسشویی و وسایل دیگر شستشو در انبار یا زیر زمین هم بسیار مناسب و به جاست چرا که این وسایل دیگر در محدوده ی دید میهمانانتان قرار نمیگیرند و حتی به بزرگتر بنظر رسیدن آشپزخانه تان هم کمک میکنند.

راهرو ها و گوشه های ساختمان

راهرو ها و گوشه های ساختمان

اگر وسایل زیادی دارید و جایی برای نگهداری آنها ندارید میتوانید از فضای راهرویتان استفاده کنید تا علاوه بر قرار دادن ماشین لباسشویی و دیگر متعلقات و شوینده ها، برای دیگر وسایل تان هم فضا داشته باشید. برای مثال می توانید از این فضا استفاده کرده و یخچال یا فریزر و حتی صندلی های اضافه تان را هم در این بخش قرار دهید.

پارکینگ، فضایی فوق العاده !

پارکینگ، فضایی فوق العاده !

اگر خانه تان دارای پارکینگ است و جای کافی برای ماشین تان وجود دارد، میتوانید از فضای پارکینگ تان استفاده کرده و ماشین لباسشویی تان را در آن قرار دهید و از بقیه فضای خانه استفاده های مفید تری داشته باشید. روش های تغییر اتاق کودک را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز