فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2361 روز پیش
بازدید 484 بدون دیدگاه

طراحی دیوار اتاق جوان

دیوار اتاق جوان

طراحی دیوارها همواره به عنوان یکی از دغدغه های اصلی دکوراتور ها و طراحان دکوراسیون به شمار می آیند و با توجه به تغییرات روزافزون متدها و سبک های دکوراسیون؛ طراحی دیوارها به امری بسیار مهم و تعیین کننده در زیبایی و جذابیت دکوراسیون تبدیل شده اند. در مقالات قبل درباره ی دکوراسیون و رابطه ی آن با طراحی دیوارها در اتاق نشیمن صحبت کرده ایم اما در این مقاله می خواهیم به صورت اختصاصی به بررسی این رابطه در اتاق خواب جوانان بپردازیم. همانطور که احتمالا می دانید، برای طراحی دیوارها می توان از متریال، سبک و رنگ های مختلفی استفاده کرد، پس اگر قصد ایجاد تغییراتی در اتاق خواب تان دارید و یا به مبحث دکوراسیون علاقه مند هستید با وبلاگ ایران میز همراه باشید. محصولات چوبی مورد نیاز خود برای اتاق خواب را به راحتی میتوانید از ایران میز تهیه کنید , همچنین دیگر محصولات چوبی مورد نیاز همانند میز ناهار خوری و دیگر محصولات را نیز در ایران میز میتوانید بیابید.

دیوار اتاق جوان

از جمله موادی که می توانید در طراحی دیوارهای اتاق خواب جوان از آن بهره ببرید کاغذ دیواری است که در مدل های سه بعدی، ساده و مونوکالر و رنگارنگ موجود می باشد و شما بر اساس سبک مورد نیازتان می توانید از مدل های متفاوت آن در فضایتان استفاده کنید. در کنار دیوارهای زیبا و متفاوت، بایستی همواره از وسایلی چون تخت خواب شیک و مدرن، روتختی زیبا و کمد و دراور هماهنگ با فضایتان استفاده کنید تا تاثیر رنگ و طرح دیوارها با بیشترین میزان ممکن نمایان شود.

دیوار اتاق جوان

مورد بعدی که انتخاب بسیاری در طراحی دیوارهاست، رنگ آمیزی است. این روش به دکوراتور تنوع و حق انتخاب بالایی می بخشد که برای آن می توان از طیف رنگ های سبز، آبی، زرد، قرمز، بنفش استفاده کرد چرا که این طیف های رنگی دارای بیشترین نقش در هرچه زیباتر شدن فضای اتاق خواب را دارند و با روحیات جوانان نیز تطابق بیشتری دارند. در این میان رنگ های مختلف با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود می توانند برای بخش های مختلفی بکار بروند. برای مثال، رنگ قرمز باعث افزایش فعالیت های مغزی شده در حالی که رنگ سبز فعالیت های مغزی را کاهش داده و بدن به این روش آرامش بیشتری را احساس خواهد کرد. بنفش دارای خاصیتی ترکیبی است بطوریکه آرامش و سردی را از آبی و گرمی و جذابیت را از قرمز به همراه دارد. از نظر روانشناسی، ثابت شده است که رنگ بنفش می تواند اعتماد به نفس را در جوانان افزایش داده و باعث بهبود فرآیند فکری و مغزی آنها شود. یکی دیگر از رنگ های مناسب برای اتاق جوانان رنگ صورتی است که بیشتر در طراحی دیوارهای اتاق دختران جوان بکار می رود. این رنگ آرمانی و رویایی، دقیقا تاثیر رنگ بنفش را بر روحیات خانم های جوان داشته و می تواند بر خلق و خوی آنها نیز تاثیر داشته باشد. در کنار رنگ های جذاب بایستی بتوانید از وسایل مناسب نیز استفاده کنید چرا که فضایتان اگر دارای وسایل مناسب و هماهنگ نباشد، جذابیت دیوارها بسیار کمتر از میزان واقعی دیده می شود. از جمله وسایلی که می توانند فضای اتاق خواب جوانان را به صورت چشمگیری تغییر دهند می توان به سرویس خواب، کتابخانه و آباژور اشاره کرد که در کنار آباژور زیبا و کتابخانه ی مدرن بایستی از یک صندلی ارگونومیک و شیک نیز استفاده کنید تا زیبایی فضایتان به حداکثر مقدار خود برسد. طراحی و چیدمان لوکس و با کیفیت در اولویت طراحی و چیدمان هر خانه ای میباشد که این مقاله را بخوانید تا در این باره بیشتر بدانید.

دیوار اتاق جوان

مورد دیگری که با توجه به گران بودنش باز هم در صنعت دکوراسیون بکار می رود چوب است. چوب با طیف رنگی زیبای خود گرمی و صمیمیت را به فضای خانه هدیه می کند. اگر از رنگ قهوه ای در فضایتان استفاده می کنید و یا می خواهید فضای اتاق خواب تان را با چوب طراحی کنید، بهتر است به لیست رنگ هایی که با طیف قهوه ای به خوبی هماهنگ می شوند نگاهی بیندازید چرا که دانستن رنگ های مناسب می تواند شما را در طراحی هر چه فضا همراهی کرده و از اشتباه های معمول دور کند. رنگ قهوه ای می تواند به راحتی با رنگ هایی چون بنفش، زرد، سفید، مشکی، سبز و آبی همراه و هماهنگ شود. استفاده از روتختی با رنگ های شاد در کنار تختخواب چوبی و میز کامپیوتر شیک و با کیفیت می تواند فضایی زیبا و خاص برای شما خلق کند که به یقین چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. فراموش نکنید که در کنار میز کامپیوتر و میز تحریر با کیفیت بایستی از صندلی مناسب نیز استفاده کنید تا از خسته شدن و درد های ناحیه ی کمر و گردن جلوگیری کنید.

دیوار اتاق جوان

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز