فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2641 روز پیش
بازدید 456 بدون دیدگاه

فضای شخصی تان – بخش اول

میز تحریر

دکوراسیون دلخواه فضای شخصی

هر فرد دست کم به یک اتاق و یا بخشی از یک اتاق نیاز دارد تا فضا و حریم شخصی خودش را داشته باشد و بتواند در آنجا به انجام فعالیت های دلخواهش بپردازد. نقش دکوراسیون در این فضای اختصاصی، حتی اگر کوچک باشد، به قدری مهم است که می تواند کاربری فضای تحت اختیارتان به شدت تاثیر پذیر کند. با توجه به اهمیت کتاب و همینطور نقش کامپیوتر بر فعالیت های روزانه ی جوامع بشری، لازم است چندین نکته ی مهم و سریع را برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب، اتاق مطالعه و یا اتاق کار تان را به شما آموزش بدهیم تا بتوانید با استفاده از این روش ها و متد های اصولی و مدرن صنعت دکوراسیون، فضای خود را به خوبی دکور کنید و از آن لذت ببرید.میز ناهار خوری و سرویس خواب خود را در ایران میز خریداری کنید.

میز تحریر

میز تحریر

تاریخچه ی استفاده از میز تحریر که اتفاقا طرح ها و شکل های فراوان دارد، به قبل از قرن بیست و یکم بازمی گردد. با این حال که شکل و نحوه ی ساخت انواع میزها مانند میز ناهارخوری و میز تحریر در گذشته بسیار متفاوت بوده است، باز هم سعی و تلاش افراد بر این بوده است که این وسایل را به خوبی با یکدیگر هماهنگ کنند و بتوانند فضایی دلخواه خلق کنند.

میز تحریر

همواره در کنار یک میز تحریر از یک صندلی مناسب استفاده شده است تا لذت مطالعه کردن و یا انجام فعالیت های روزمره بیش از پیش شود. بسته به کاربری فضایتان و میزان پولی که می خواهید برای خرید یک صندلی مناسب هزینه کنید، می توانید محدوده ی وسیعی از انتخاب ها را از مدل های متنوعی از صندلی ها در اختیار داشته باشید. برای مثال در فضاهای خانگی با سبک دکوراسیون کلاسیک و قدیمی غالبا از صندلی های نرم و ساده استفاده می شود و این در حالی است که استفاده از صندلی های چرخ دار و یا صندلی های جک دار برای فضاهای مدرن و نیمه مدرن مناسب تر است. همچنین صندلی های جک دار و ارگونومیک باعث ایجاد راحتی بیشتر برای افراد مختلف می شوند؛ چرا که با تنظیم ارتفاع صندلی از زمین، می توان از خستگی شدن زود هنگام پاها جلوگیری کرد.

کتابخانه

کتابخانه

قفسه ی مدرن و کتابخانه، همیشه به عنوان یک وسیله ی منظم کننده و همینطور افزایش دهنده ی انگیزه ی فردی برای کتاب خواندن و مطالعه؛ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. در این میان نقش آن بر دکوراسیون می تواند به شما در هر چه بهتر دکور کردن فضایتان کمک کند. از نظر رابطه ی میان رنگ غالب و رنگ کتابخانه، می توان گفت که رنگ کتابخانه تان را تنها بر اساس سلیقه تان می توانید متضاد، هماهنگ و یا بی اثر تعیین کنید و سپس جایگاه قرار گیری کتابخانه و صندلی راحتی و یا صندلی مطالعه تان را بررسی کنید و دیگر وسایل مانند مبل تختخوابشو و یا تختخواب تان را چیدمان کنید.

کتابخانه

اگر می خواهید کتابخانه تان را در اتاق خواب تان قرار دهید، بهتر است برای داشتن هارمونی و هماهنگی بیشتر در فضایتان، از یک سرویس خواب استفاده کنید چرا که در کنار کمد و دراور شیک و هماهنگ، از یک میز کامپیوتر زیبا نیز می توانید استفاده کنید برای افزایش میزان نور محیط از آباژور های شیک و زیبا استفاده کنید.

ادامه ی این مقاله را می توانید در این صفحه بخوانید. در ادامه این مقاله , مقاله فضای شخصی تان بخش دوم را بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز