فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2792 روز پیش
بازدید 1282 بدون دیدگاه

مدل های دکوراسیون: رنگ غالب قهوه ای

آشپزخانه

دکوراسیون قهوه ای

بعد از اتمام کار یک ساختمان، مهم ترین و اساسی ترین تغییری که می تواند قیمت و ارزش و همینطور زیبایی یک فضا را تعیین کند، نوع و رنگ دکوراسیون داخلی است. اجزا و وسایلی که در یک فضا وجود دارند، بسیار مهم هستند اما مهم تر از تعداد وسایل، رنگ آن وسایل است. هماهنگی و در عین حال، تضاد موجود میان اجزای موجود در یک خانه بسیار مهم بوده و اهمیت شان در صنعت دکوراسیون غیر قابل انکار است. اگر می خواهید با روش های مفید و کوتاه و همینطور معتبر فضای خانه تان را با کمترین هزینه متحول کنید، بهتر است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا برای داشتن فضایی دلخواه و شیک شما را به خوبی و بصورت کامل راهنمایی کنیم. برای خانه خود از سرویس خواب مناسب استفاده کنید و همچنین مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی را در ایران میز بیابید.

در ادامه شما را با ویژگی های دکوراسیون با رنگ غالب قهوه ای آشنا خواهیم کرد.

آشپزخانه

آشپزخانه نیز یک بخش مهم و بسیار قابل توجه برای تغییر دکوراسیون فضاست و می توان به عنوان یک بخش تاثیر گذار بر رویش حساب کرد. تفاوتی که در مورد آشپزخانه جود دارد این است که می توان آن را به راحتی و دقیقا هم رنگ با محیط اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی دکور کرد و نتیجه ی این روش بسیار دلنشین خواهد بود. این روش برای کسانی که می خواهند فضایی با رنگ غالب قهوه ای داشته باشند کارآمد خواهد بود و بهتر است بدانید که امروزه بسیار رواج یافته و شرکت های بزرگ و فعال در عرصه ی دکور آن را تایید کرده اند.

آشپزخانه

در فضای آشپزخانه، می توانید از میز ناهارخوری قهوه ای رنگ استفاده کنید و همینطور رنگ کابینت هایتان را با کمی تغییر با رنگ غالب هماهنگ کنید. اگر می خواهید آشپزخانه ای مدرن و زیبا داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم از کابینت های قهوه ای و یا مشکی استفاده کنید و در این بین رنگ مشکی زیباتر بوده و فضایی دلنشین تر را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

آشپزخانه

فضای اوپن آشپزخانه را هم می توانید با نور پردازی و همینطور قرار دادن چند عدد صندلی اوپن شیک تغییر دهید و به فضایی برای نشستن کنار همدیگر اعضای خانواده برای یک میان وعده و یا چای وقهوه تبدیل کرد تا از لحظات زندگی تان لذت بیشتری ببرید.

اتاق نشیمن و پرده

اتاق نشیمن و پرده

امروزه در بیشتر فضا ها از انواع مختلف مبلمان استفاده می شود و بکار گیری مبلمان محدود به فضاهای خانگی نمی شود. بنابراین مبلمان در هر فضایی می تواند حضور داشته باشد و فضا را متحول کند. در دکوراسیون یک خانه با رنگ غالب قهوه ای، بهتر است از مبلمان با رنگ قهوه ای بسیار تیره و یا قهوه ای روشن استفاده کنید و تا بیشترین حد از ایجاد یک رنگی بین مبلمان و رنگ دیوار ها جلوگیری کنید تا این اختلاف طیف رنگ، باعث زیباتر شدن فضایتان بشود. استفاده از کوسن های زرد رنگ می تواند یک انتخاب هماهنگ باشد و باعث ایجاد کنتراست و تضاد در فضایتان بشود.

اتاق نشیمن و پرده

در اتاق نشیمن که می توان آن را مهم ترین بخش در دکوراسیون یک خانه با رنگ غالب دانست، شما می توانید با مبلمان، میزعسلی و جلومبلی، میز تلویزیون و… فضایتان را شکل دهید و به آن شخصیت ببخشید. پرده های فضایی با رنگ غالب قهوه ای می تواند ترکیبی از رنگ سفید و قهوه ای باشد به اینصورت که لایه ی سفید رنگ در بخش زیری قرار گرفته و برای پوشاندن و ایجاد ترکیبی زیبا، لایه ی قهوه ای را بر روی آن نصب کنید.

اتاق نشیمن و پرده

در خانه هایی که مشکل کمبود فضا دارند و یا به هر دلیلی نمی خواهند میز ناهارخوری شان را در فضای آشپزخانه قرار دهند، پیشنهاد می کنیم میز ناهارخوری شان را در گوشه ی اتاق نشیمن شان قرار دهند تا این مشکل برطرف شده تا فضای بهتر و دلخواهشان را در اختیار داشته باشند. در ضمن یک آباژور با شید قهوه ای می تواند بسیار جذاب باشد مخصوصا اگر آن را طوری قرار دهید که نور آن فضای میز ناهرخوری تان را کمی روشن تر کند.

اتاق خواب

اتاق خواب

در اتاق خواب کودکان، نوجوانان و حتی جوانان هر خانه ای، بطور معمول یک میز تحریر یا میز کامپیوتر به همراه یک صندلی ارگونومیک وجود دارد. هنگامی که می خواهید برای تغییرات دکوراسیون اتاق فرزند تان اقدام کنید بهتر است ترکیب سفید و قهوه ای را برای دیوار های اتاق استفاده کنید و وسایلی با رنگ قهوه ای در آن به کار ببرید.

اتاق خواب

در نوعی دیگر از دکوراسیون مناسب برای فضای اتاق فرزندتان، بهتر است رنگ سفید را به عنوان رنگ غالب وسایل انتخاب کنید و در عوض رنگ دیوار و پرده ها را قهوه ای انتخاب کنید. نا گفته نماند که رنگ قهوه ای بسیار کمرنگ در کنار تختخواب سفید می تواند ترکیبی بی نظیر ایجاد کند و فضا را برای فرزندتان شادتر کند.

اتاق خواب

برای دکور کردن و ایجاد تغییرات در اتاق والدین می توان همان غلظت و هماهنگی موجود میان دیوار ها و وسایل که در فضای اتاق نشیمن برقرار است را در اتاق خواب اجرا کرد. یک سرویس خواب چوبی و با کیفیت با رنگ قهوه ای می تواند یک گزینه ی زیبا و مناسب برای هر خانه ای باشد. معمولا برای انتخاب کمد و دراور مناسب با این فضا، رنگ سفید یا طیف گسترده ی قهوه ای پیشنهاد می شود چرا که این دو رنگ، بیشترین زیبایی ممکن را با رنگ غالب یعنی قهوه ای خواهند داشت. وسایلی که برای هر خانه شیک ضروری است را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز