فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2755 روز پیش
بازدید 787 بدون دیدگاه

وسایل و روش هایی که برای هر خانه ی شیک و زیبایی ضروری هستند

 

مبلمان و صندلی راحتی

خانه ای شیک

این روزها، همه ی افراد به دنبال شیک بودن و مدرن بودن فضای خانه، محل کار، ویلا و دیگر فضاهایشان هستند اما در این بین تنها کسانی موفق می شوند فضای دلخواه و همینطور زیبایی خلق کنند که طبق نظرات جدید و مفید دکوراسیون پیش رفته و با متد های مفید و در عین حال کوتاه فضایشان را دکور کنند. اگر می خواهید تغییری هر چند کوچک در فضایتان ایجاد کنید بهتر است تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا شما را به بهترین و کوتاه ترین روش ممکن راهنمایی کنیم تا فضای زیبایتان را خلق کنید. برای خانه خود از تخت خواب یک نفره نیز میتوانید استفاده کنید.

مبلمان و صندلی راحتی

امروزه فضاهای بیرون از خانه و بخش هایی که در قسمت باغچه ی خانه دکور می شوند بسیار محبوب شده اند با توجه به اینکه در این فضاها می توان خستگی ناشی از زندگی شهری و پر از استرس و ترافیک را از یاد برد و لحظات خوشی را در کنار خانواده تجربه کرد اما اگر با دکوراسیون اصولی و مناسب، اقدام به انتخاب و چیدن وسایل در این فضا کنید، در نهایت یک بخش استثنایی در خانه تان خلق کرده اید که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. برای داشتن اینگونه فضاها نیاز به حداقل یک دست مبلمان و یا یک ست میز ناهارخوری است و بهتر است رنگ آنها را متناسب با رنگ غالب محیط تان انتخاب کنید.

 

سرویس خواب با کیفیت

سرویس خواب با کیفیت

اتاق خواب یکی دیگر از فضاهایی است که می توان آن را با توجه به نوع و سبک دکوراسیون خانه و یا حتی با سبکی متفاوت دکور کرد. این فضا یکی از مهم ترین بخش های خانه است که شما برای خوابیدن و گذراندن بخش زیادی از زمان تان در آن خواهید بود و در برخی موارد می توانید برای مطالعه و یا کار کردن در آن بمانید. پس بهتر است تختخواب که بسیار در دکور کردن و زیباتر شدن یک اتاق خواب نقش موثر دارد را از مدل های با کیفیت و زیبا انتخاب کنید تا فضای اتاق خوابتان دگرگون شود. اما اگر به دنبال هماهنگی بیشتر هستید می توانید یک سرویس خواب با تمامی وسایل آن انتخاب کنید تا هارمونی و هماهنگی میان وسایل و دیوار ها و فرش هایتان به حداکثر میزان خود برسد.

میز عسلی و جلو مبلی

میز عسلی و جلو مبلی

میز عسلی را می توان بعد از مبلمان یکی از مهم ترین اجزای خانه دانست و بهتر است دقت داشته باشید تا بیشترین هماهنگی را با مبلمان تان داشته باشد به این صورت که به طور معمول برای مبلمان استیل و کلاسیک از میزعسلی و جلومبلی چوبی استفاده می شود و برای مبلمان مدرن و جدید از میز های عسلی شیشه ای و فلزی استفاده می شود تا تناسب زیبایی ایجاد شود. بهتر است دقت داشته باشید در صورتی که از میز های با پوشش پارچه یا مخمل استفاده می کنید، لزوما نیاز نیست هم رنگ با مبلمان تان باشد و رنگ آن می تواند کمی روشن تر و یا کمی تیره تر باشد.

کمد جادار

کمد جادار

کمد ها برای جا دادن به بسیاری از وسایل و در انواع مدل ها و سبک های دکوراسیون بکار گرفته می شوند و در هر خانه ای وجود آن ها ضروری است پس بهتر است برای داشتن فضایی زیبا و شیک، از کمد و یا کمد های زیبا و در عین حال جادار استفاده کنید چرا که یکی از مشخصه های زیبایی برای خانه ها، نظم موجود بین وسایل آن فضاست.

آشپزخانه

آشپزخانه

یکی دیگر از بخش های مهم که به نوعی می توان آن را قلب یک خانه نامید، آشپزخانه است که وسایل خانگی و ابزار آلات آشپزی بسیاری را در خود جای داده است. برای اینکه از فضای آشپزخانه تان لذت بیشتری ببرید و با آرامش بیشتری به انجام فعالیت هایتان و یا آشپزی بپردازید، یک صندلی اوپن با ارتفاع مناسب و نشمین گاه و تکیه گاه ارگونومیک را به شما پیشنهاد می کنیم.

آباژور و میز تلویزیون

آباژور و میز تلویزیون

اهمیت وجود نور و همینطور نور کافی بر کسی پوشیده نیست و در طول روز در اکثر فضاها می توان با نصب پرده ی مناسب، نور کافی را دریافت کرد و از فضا لذت و میزان روشنایی لذت برد اما تامین نور مناسب و کافی در مدت زمان شب هم یکی از دغدغه های بزرگ برای طراحان دکور است از این رو می توان برای رفع این مشکل از آباژور های زیبا استفاده کرد. از طرفی یکی دیگر از وسایلی که بسیار در امر دکور مهم و تعیین کننده است، میز تلویزیون زیبا وشکیل است. چرا که تلویزیون را می توان مرکز توجه میهمان ها فرض کرد و در کنار آن میز تلویزیون بیشتر از هر چیزی نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

درب ورودی

درب ورودی

درب ورودی در حقیقت فضایی است که می تواند دید کلی و اولیه ی هر میهمانی را نسبت به فضای خانه ی شما تعیین کند. این فضا می تواند یک مکان دیدنی و جذاب را ترسیم کند و یا یک فضای سرد و بی ورح را برایشان ترسیم کند. از جمله مواردی که می تواند در زیباتر شدن فضایتان تاثیر داشته باشد نظم است و درابره ی فضای بعد از درب ورودی، می توان آن را با قرار دادن یک جاکفشی مناسب فراهم آورد.

انواع مدل های دکوراسیون رنگ قهوه ای را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز