فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2785 روز پیش
بازدید 704 بدون دیدگاه

۶ روش که مبلمان، وسایل چوبی و فلزی و همینطور ترکیب چیدمان اتاق نشیمن شما را متحول می کند

دیوار و قاب ها

چیدمان مبلمان

امروزه دکور و چیدمان ساخت گرا و صنعتی بسیار پر طرفدار بوده و از طرفی می تواند بیشترین هماهنگی و زیبایی را برای هر فضایی به همراه داشته باشد. اگر شما هم از نوع دکوراسیون و چیدمان فضایتان ناراضی هستید و یا می خواهید تغییری در آن ایجاد کنید، بهتر است با ما همراه باشید تا شما را با مفید ترین و کارآمد ترین روش هایی که این روزها پر طرفدار هستند آشنا کنیم. مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی و مبلمان و دیگر محصولات چوبی را در ایران میز بخوانید.

دیوار و قاب ها

رنگ دیوار ها و یا طرح هایی که بر روی آنها وجود دارند می توانند راهنمای شما برای دکور کردن فضایتان باشند و علاوه بر آن، قاب ها و آثار هنری زیبا ومنحصر به فرد توانایی ایجاد تغییرات بزرگ را دارند در حالی که کوچک ترین فضایی را بر روی کف اتاق نشیمن تان اشغال نخواهند کرد. اما این همگی تغییرات به مبلمان زیبا و شیک نیاز دارند و منظور از زیبا و شیک بودن، لزوما استفاده از مبلمان مدرن نیست بلکه هر نوع مبل، کاناپه و دیکر انواع مبلمان را شامل می شود.

مهم ترین بخش اتاق

مهم ترین بخش اتاق

مهم ترین بخش یک اتاق یا به عبارت دیگر مرکز توجه اتاق باید به درستی تعیین شود و تمرکز دکوراسیون بر روی این بخش باشد تا تاثیر هر تغییر مناسب در فضا به بیشترین مقدار ممکن برسد. در اتاق هایی که در آن ها تلویزیون وجود دارد، بیشترین تمرکز بر روی تلویزیون و میز تلویزیون و بعد از آن بر میز های دیگر مانند میزعسلی و جلو مبلی قرار دارد پس به عنوان وسایل تاثیر گذار می توان بر روی این وسایل بطور جداگانه ای حساب کرد.

فاصله ی مناسب

فاصله ی مناسب

یکی دیگر از فاکتور های مهم برای ایجاد تغییر زیبا در چیدمان فضایتان، رعایت فاصله ی مناسب مبلمان با دیوار های آن اتاق است به این صورت که اگر اتاق کوچکی در اختیار دارید بهتر است وسایل و مبلمان تان با فاصله ی کمی از دیوار قرار بگیرند و به دیوار تکیه نداشته باشند تا فضایتان بزرگ تر به نظر بیاید اما در صورتی که اتاق بزرگ تری در اختیار دارید بهتر است از دو نوع مبلمان استفاده کنید و صندلی راحتی تان را طوری قرار دهید که بخشی از آن بر روی فرش تان قرار بگیرد. این نوع دکوراسیون جلوه ی اتاق را تغییر می دهد و به شما کمک می کند با هر نوع مبلمان و صندلی راحتی که در اختیار دارید، فضایتان را دکور کنید.

تضاد رنگ ها

تضاد رنگ ها

یکی از چالش بر انگیز ترین بخش های هر خانه ای را رنگ های موجود در آن خانه و آن فضا و بطور خاص وسایل آن فضا تعیین می کنند و این ویژگی به گونه ایست که هر نوع وسیله ای را اعم از کوچک و بزرگ در بر می گیرد. برای مثال می توان دو رنگ مشکی و سفید را به عنوان دو رنگ بسیار پر کاربرد و متضاد نام برد که استفاده ی زیادی در اکثر مدل های دکوراسیون را دارند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید تضاد بین رنگ مشکی میز تلویزیون و رنگ دیوار و رنگ تیره ی مبلمان ترکیبی بی نظیر ایجاد کرده اند و این فضا فقط به یک میز عسلی شیشه ای و شفاف نیاز دارد تا تاثیر این مدل دکوراسیون به بیشترین مقدارش برسد. اگر می خواهید تغییر دیگری بوجود بیاورید، می توانید از انواع مختلف آباژور مانند آباژور های ایستاده و رومیزی استفاده کنید.

کتابخانه های مدرن

کتابخانه های مدرن

کتابخانه های مدرن و قفسه های زیبا، در هر فضایی اعم از محل کار، اتاق خواب و اتاق نشیمن به کار گرفته می شوند و نمی توان نقش مهم آنها در مرتب تر به نظر رسیدن فضا را انکار کرد پس اگر می خواهید یک فضای منظم و خاص در اختیار داشته باشید و بسیاری از وسایل تان مانند کتاب ها، مجسمه های کوچک و دیگر وسایل کوچکتان را در آن قرار دهید بهتر است یکی از آنها را با توجه به رنگ غالب فضایتان، در دکوراسیون تان بگنجانید.

تاثیر فرش و کفپوش

تاثیر فرش و کفپوش

فرش و به طور کلی کفپوش ها تاثیر فوق العاده زیادی بر هر چه زیبا تر شدن فضا و در آخر زیباتر شدن دکوراسیون تان می شوند و بهتر است هنگام خرید به طرح و همینطور رنگ آنها بیشترین دقت را داشته باشید و یا در هنگامی که می خواهید بدون ایجاد تغییر در فرش هایتان فضایتان را تغییر دهید، دیگر اجزا و مدل دکوراسیون را بر اساس آن انتخاب کنید. در فضاهایی که میز ناهارخوری در اتاق نشیمن قرار دارد، می توانند از یک میز چوبی و با رنگ قهوه ای کمرنگ انتخاب کنند تا هماهنگی و هارمونی مناسب بین وسایل و فضا بهتر برقرار شود.

روش های استفاده از وسایل فلزی را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز