فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2457 روز پیش
بازدید 498 بدون دیدگاه

مدل های کفپوش چوبی و پی وی سی

 

کفپوش

کفپوش چوبی و پی وی سی

کف خانه راه ورود به داخل خانه است در نتیجه داشتن کفپوش زیبا از انواع مختلف کفپوش مناسب و خاص برای خانه اهمیت بسیار بالایی دارد. در این مقاله با تعدادی از زیباترین و خاص ترین مدل های انواع کفپوش چوبی و کفپوش پی وی سی طرح چوب آشنا می شویم. اگر به فکر یک تغییر بزرگ و اساسی در دکوراسیون و طراحی داخلی خانه تان هستید، تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید. از محصولات زیبای ایران میز مانند میز ناهار خوری و دیگر محصولات در دکوراسیون خود میتوانید استفاده کنید.

 

کفپوش

کفپوش چوبی ساخته شده از حلقه های بریده شده تنه درخت را می شود در یک کلمه خارق العاده توصیف کرد. حتی شما می توانید با شمارش دایره های قسمت های بریده شده به سن هر کدام پی ببرید. کفپوش از چوب های کاملا طبیعی بوده و از جنگل های حفاظت شده تهیه می شوند و این اطمینان خاطر باعث می شود که علاوه بر زیباتر شدن فضا به طبیعت نیز آسیبی وارد نشود. این مدل از انواع کفپوش چوبی برنده جایزه بهترین سازه ساخته شده از طبیعت را به خود اختصاص داده است. همراه کردن یک صندلی راحتی چوبی و با کیفیت می تواند تم تماما چوبی و روستیک را برای فضایتان به ارمغان بیاورد که ترکیبی شگفت انگیز و روح نواز خواهد بود.

کفپوش

این نوع کفپوش ها از چوب های بازیافتی تهیه می شوند. طراح می تواند با تکیه بر ذهن خلاق خود استایل بدیع و منحصر بفردی را در صنعت کفپوش و پارکت بوجود بیاورد. به نظر بهترین مکان برای استفاده از این کفپوش پی وی سی طرح چوب در اتاق خواب است و برای تکمیل این چیدمان بی نظیر بهتر است از یک کتابخانه ی شیک استفاده کرد. علاوه بر آن اتاق بازی و سرگرمی و یا اتاق خواب والدین با وسایلی همچون سرویس خواب، کمد و دراور، آباژور و… می تواند گزینه ای شایسته برای این سبک از کفپوش ها باشد. طراحی داخلی با چوب و رنگ های شاد از پرطرفدار ترین طراحی ها میباشد.

کفپوش

اگر می خواهید انواع کفپوش منزلتان ترکیبی از سبک سنتی و مدرن باشد، کاشی های چوبی می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. این کفپوش ها دارای دو نوع پیوستنی و مستقل هستند که در نوع بهم پیوستنی، قطعات هنگام چینش کاملا به یکدیگر قفل می شوند. جالب است این را هم بدانید که این مدل کفپوش چوبی کاملا دست ساز هستند و در ساخت آنها از هیچ دستگاهی استفاده نشده است. این مدل کفپوش ها قیمت نسبتا بیشتر در مقایسه با دیگر سری ها دارند و از این منظر می توانند انتخابی سنگین برای تغییر دکوراسیون و یا طراحی دکوراسیون به حساب بیایند. از طرفی کیفیت بالا و دوام چند ده ساله ی آن ها که در هیچکدام از سبک ها وجود ندارد می تواند تاثیری مثبت بر انتخاب شما داشته باشد چرا که در دراز مدت کیفیت و بی صدا بودن آن ها باعث رضایت شما خواهد شد و قیمت گرانتر آن را فراموش خواهید کرد. مبلمان تختخوابشو از جمله ماسب ترین گزینه های دکوراتور های حرفه ای برای این مدل از کفپوش ها هستند. به طوریکه در سبک های مدرن از مبلمان تختخوابشو برقی برای ایجاد تحول در فضای اتاق نشیمن استفاده می شود.

کفپوش

پارکت های رنگیِ لیمینت و چوبی از جمله انواع کفپوش هایی هستند که بیشتر برای مکان های عمومی مانند کتابخانه ها، دفاتر و شرکت ها مناسب هستند. این پارکت ها چهره ایی مدرن و مقداری روستیک حالت منحصر بفردی به فضا می دهند و دوام بالای آنها در برابر سایش و مایعات می تواند به عنوان برگ برنده ی آنها در انتخاب به عنوان مناسب ترین گزینه و صنعتی ترین مورد برای پوشش دادن کف محل کار شما باشد. بی صدا بودن و عدم تغییر رنگ را می توان به عنوان یکی از ویژگی های برجسته ی این سبک از کفپوش ها یاد کرد و این امر هنگامی اهمیت پیدا می کند که متوجه این موضوع باشید در محل کار هنگام جابجایی وسایلی چون صندلی، میز کامپیوتر، کتابخانه و… غالبا هل دادن و کشیدن رواج دارد و کسی تمایل به بلند کردن این اجسام ندارد؛ از طرفی برخی کفپوش ها در اثر کشیده شدن برخی وسایل سنگین به سرعت کیفیت خود را از دست می دهند و خط و خش های فراوانی بر روی آنها نمایان می شود که بیانگر کیفیت و دوام پایین آن در برابر سایش خواهد بود.

کفپوش

شاید عجیب ترین نوع کفپوش پی وی سی و چوبی مدل های ساخته شده از چوب هایی به طرح پوست کروکودیل باشد! اگر می خواهید پارکت شما مانند طرح های مرسوم و طبیعی نباشد چه چیزی بهتر از طرح پوست کروکودیل! هر کدام از پنل های این پارکت اندازه ایی برابر با ۸۰×۸۰ سانتی متر دارند که آنها را به بهترین گزینه برای خانه های فوق لوکس تبدیل می کند. این آپشن که به تازگی در مدل دکوراسیون ویلاهای مشاهیر و افراد ثروتمند دیده می شود می تواند سریع ترین روش برای تغییر فضای داخلی اتاق های مورد نظر شما باشد. در کنار این سبک عجیب اما زیبای کفپوش می توانید از مبلمان مدرن، جلومبلی و عسلی مدرن و نیمه مدرن و همینطور ساعت ایستاده ی شیک اسفاده کنید اما بهتر است ترکیب رنگی را به خوبی رعایت کنید و از بکار گیری رنگ های کاملا نامربوط و یا بی اثر در ابعاد وسیع خودداری کنید تا تاثیر زیبایی کفپوش خاص تان از بین نرود.

کفپوش

همه ما زمان زیادی از دوران کودکی خود را صرف درست کردن پازل های مختلف کرده ایم. هم اکنون هم کودک درون بسیاری از ما منتظر بهانه ایی برای نشان دادن خود است که این کفپوش های پازلی این کار را بیش از پیش راحت تر می کند. این نوع کفپوش از نوع کاشی چوبی چسبنده به یکدیگر هستند درست مانند ساختن یک پازل. قرار دادن سرویس خواب کودک بر روی این کفپوش می تواند این فضا را به اتاق خواب رویایی برای کودک و یا نوجوان تان بدل کند.

کفپوش

امروزه با تمرکز طراحان بر روی استفاده از چوب طبیعی جای تعجب ندارد که کفپوش های منحنی شکل به سرعت جای خود را در بازار پیدا کنند. این کفپوش های موجی شکل عمدتا از درختان گردو، بلوط، بید، گیلاس و افرا تهیه می شوند. همانطور که در سخنان فلاسفه وجود دارد “زندگی یک خط صاف نیست” پس چرا کفپوشتان صاف باشد؟

کفپوش

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز