فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2460 روز پیش
بازدید 511 بدون دیدگاه

طراحی داخلی با چوب و رنگ های شاد

چوب

طراحی داخلی با چوبی

طراحی داخلی با چوب بدون شک هیجان انگیزترین و زیباترین بخش در طراحی و ساخت فضای داخلی خانه است. در دکوراسیون داخلی هیچ عنصری مانند چوب نمی تواند گرمی، زیبایی، شیکی، کلاس و شکوه را به فضای خانه اضافه کند؛ برای مثال از انواع صندلی گرفته تا بوفه و استند و یا حتی جاکفشی چوبی و با کیفیت. از آنجایی که رنگ چوب خنثی است، می توان آن را در هر سبکی با هر چیدمان و رنگی ترکیب کرد. اگر به دنبال راهی برای استفاده از رنگ های شاد در کنار طرح های چوبی در تم دکوراسیون خود می گردید به مقاله ی درستی راهنمایی شده اید چرا که در این مقاله قصد داریم دکوراسیون مناسب خانه های بسیار شیک و مدرنی را معرفی کنیم که رنگ های لطیف و شاد را به روشی ساده و کم هزینه به دکوراسیون چوبی خود اضافه کرده اند. یکی از بهترین راه ها برای تزیین خانه با رنگ های شاد، استفاده از رنگ هایی است که هم روشن باشند و هم گرم؛ ترکیب رنگ های شاد با رنگ های خنثی مانند رنگ چوب طبیعی و رنگ سفید همیشه بهترین انتخاب برای خانه های مدرن خواهد بود. عکس هایی که در این مقاله مشاهده خواهید کرد بیشتر فضای داخلی شان، از سقف گرفته تا کف و دیوار با چوب پوشیده شده و چوب حضوری بسیار چشم گیر دارد. طراحی داخلی با چوب و رنگ های شادی مانند سبز، زرد، یاسی، بنفش و … جذابیت یک خانه را تضمین خواهد کرد. برای دکوراسیون خود از محصولات ایران میز میتوانید استفاده کنید و مشخصات و قیمت سرویس خواب , قیمت تخت خواب و قیمت و مشخصات محصولات چوبی دیگر را در ایران میز بیابید.

چوب

در تصاویری که مشاهده می کنید رنگ های شاد را در پس زمینه گرم چوب رنگ روشن قرار داده و فضایی بهاری و انرژیک در نشیمن ایجاد کرده اند. سبز کم رنگ بسیار لطیف در کنار بنفش و زرد سریعا ما را یاد باغچه ای با گیاهان تازه و رنگارنگ می اندازند بدون اینکه خیلی خودنمایی کنند. در پس زمینه اتاق نشیمن، آشپزخانه با کابینت های سفید و مدرن دیده می شود. آشپزخانه طوری طراحی شده که شدیدا بر روی سبک طراحی مینیمالیستی تاکید می کند و به نوعی در تضاد با اتاق نشیمن است. همین عامل تضاد باعث شده که بعد از این رنگها آشپزخانه نیز در مرکز توجه قرار بگیرد. دکوراسیون مورد بحث ما در حقیقت حالتی پنت هاوس مانند دارد اما به هیچ عنوان بزرگ نیست، طراحی و چیدمانش نیز طوری است که خیلی جادار و دلباز دیده می شود. وقتی صحبت از پنت هاوس می شود، حتما باید منظره ای شیک و زیبا نیز در اطراف وجود داشته باشد تا خانه بتواند از ویوی زیبا نهایت استفاده را ببرد. دیوارهای این خانه نیز بهتر است تمام شیشه ای باشد و برای حفظ حریم شخصی نیز شیدهایی نصب شوند که به صورت برقی به پایین کشیده شوند. اتاق غذاخوری و میز ناهارخوری هم خیلی جالب تزیین شوند، یک طرف بجای صندلی مبل راحتی قرار داده شود. مدل های کفپوش چوبی و پی وی سی در طراحی دکوراسیون با چوب بسیار مورد توجه است.

چوب

وقتی صحبت از طراحی داخلی با چوب می شود، یکی از مکان هایی که همیشه بیشترین بهره را از حضور چوب می برد قطعا آشپزخانه است. اما لزوما حضور چوب نمی تواند دکوراسیون را شیک و لوکس نشان دهد، خصوصا اگر کفپوش نیز چوبی باشد. در چنین شرایطی بهترین راهکار استفاده ترکیبی از کابینت هایی با رنگ متفاوت نسبت به رنگ چوب است. در اینجا، کابینت های سفید خیلی شیک و زیبا در برابر ظاهر گرم چوب خودنمایی می کنند. با این کار هم فضا متعادل شده و هم چوب و کابینت ها بیشتر خودشان را نشان می دهند. بهتر است اتاق خواب تمی زنانه داشته باشد چرا که رنگ بنفش یاسی در بین سایر رنگ های خنثی خودنمایی می کند. رنگ یاسی اتاق خواب دقیقا مشابه با رنگی است که در اتاق نشیمن قرار می گیرد و بدین وسیله ارتباط بین دیزاین اتاق های مختلف حفظ خواهد شد. اما اتاق خواب فرزند کوچک خانواده می بایست رنگارنگ ترین قسمت خانه باشد که باز هم طراحی داخلی با چوب در آن حکمرانی می کند. تختخواب چوبی کلبه مانند، کفپوش، کمد و دراور و دیوار چوبی در ترکیب با رنگ سبز و سفید و صورتی محیطی فوق العاده شاد و شیک خلق می کند.

چوب

طرح های چوبی و خلاقانه و البته شاد در حمام و دستشویی نیز خیلی زیبا حضور خود را اعلام می کنند و تم مورد استفاده برای حمام و دستشویی بایستی تم روشن و شفاف باشد. رنگ سبز نعنایی فضا را روشن و تازه جلوه می دهد اما شاید جالب ترین قسمت حمام، بلاک های چوبی دیوار باشد که وان حمام و دیوار بغل آنرا می پوشاند. البته این بلاک ها لزوما نباید چوبی باشند و حتی کاشی های طرح چوب می توانند نیاز شما را برآورده کنند چرا که ظاهری بسیار شبیه به چوب دارند. در دستشویی نیز کنار پنل های چوبی، اگر از رنگ آبی روشن استفاده شود باعث ایجاد همخوانی حداکثری با بقیه ی اجزای دستشویی خواهد شد.

چوب

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز