فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2230 روز پیش
بازدید 1464 بدون دیدگاه

چوب تیره و دکوراسیون

چوب تیره و دکوراسیون

دنیای گسترده و پرتنوع دکوراسیون خانه و آپارتمان های مدرن امروزی به تناسب سبک های پایه ای طراحی و اجرا می شوند. ترکیب و تلفیق رنگهای تیره و روشن و خلق یک تم اصلی با استفاده از دیوار و کف پوش ها شاید مهم ترین بخش طراحی دکوراسیون داخلیمنزل باشد و در حقیقت همین بخش تا حدودی اصلی ترین المان را به خود اختصاص می دهد. چوب هایی با رنگ گردویی روشن برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه به نسبت بقیه دارای رنگ روشن تری هستند و باعث می شوند تا دکوراسیون داخلی روشن تری را تجربه کنید، ولی باید توجه کنید چوب ها به طور کلی دارای بافت سنگین هستند که همین قضیه باعث می شود تا شما نتوانید از هر نوع پارچه یا رنگی که دلتان می خواهد استفاده کنید، این ترکیب زیبای رنگ را نیز میتوانید در محصولاتی مانند سرویس خواب مشاهده کنید. .برای چوب های گردویی که خودشان دارای رنگ های به نسبت روشن هستند، می توانید از رنگ هایی مثل سفید برای اجزای بزرگ تر و رنگ های مانند رنگ قرمز، رنگ نارنجی و یا کرم برای اجزای کوچک تر استفاده کنید. در ادامه با کفپوش تیره و روشن آشنا شوید.

چوب تیره و دکوراسیون

استفاده از چوب هایی به رنگ ماهگونی در طراحی دکوراسیون داخلی معمولا رنگی شبیه رنگ قرمز تیره دارند و وقتی شما انتخاب می کنید تا از چنین چوبی برای دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید باید این نکته را مد نظر قرار دهید که چوب خود جاذب نور است و باعث می شود تا فضای داخلی خانه کم نور تر به نظر بیاید و وقتی چوب رنگی تیره مانند ماهگونی هم داشته این قابلیت دو برابر می شود پس حتما باید از رنگ های خیلی روشن در خانه استفاده کنید، همچنین باید به این نکته توجه کنیدکه مواد و مصالحی که در کنار چوب ها استفاده می شوند باید دارای بافت ای سبک تری به نسبت چوب باشند تا فضا دلگیر و بسته به نظر نیاید. بهترین رنگی که در کنار چوب با رنگ ماهگونی می تواند قرار بگیرد، رنگ قدرتمند سفید است، البته باید در هنگام انتخاب رنگ چوب به این نکته توجه کرد که برای فضاهای کوچک باید چوب هایی با طیف رنگی روشن تر و برای فضای بزرگ تر از چوب هایی با طیف رنگی کمی تیره تر استفاده کرد. اگر فضا بزرگ باشد شما می توانید از وجود چوب های مختلف با رنگ های مختلف در طراحی دکوراسیون داخلی منزلبهره ببرید.

در این مقاله بخوانید: چگونه  محصولات چوبی تیره را با دکوراسیون خودمان ترکیب کنیم؟

چوب تیره و دکوراسیون

چوب هایی با رنگ گردویی تیره در طراحی دکوراسیون داخلی از زیبا ترین انواع چوب هستند که می توان از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه استفاده کرد، این چوب ها دارای رگه های تیره و روشن در سطوح خود هستند که باعث می شود زیبا تر و جذاب تر به نظر برسند. این چوب ها دارای سه طیف روشن، تیره و میانه هستند که می توان به نسبت طراحی دکوراسیون داخلی از آن ها استفاده کرد. اگر از چوب های گردویی تیره در سطح وسیعی مانند کف استفاده می کنید عناصر اطراف آن باید حتما دارای رنگ های روشن مانند، سفید، یا سفید استخوانی باشد تا کلیت فضای داخلی تحت تاثیر قرار نگیرد و برای از بین بردن یکنواختی فضا می توان از وجود وسایل دکوری با رنگ های جذاب و هیجان انگیز مانند قرمز یا رنگ پاییزی نارنجی استفاده کرد. چوب های بلوطی رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی منزل دارای رنگی خاص هستند که قابلیت این را دارند که فضای داخلی منزل را تبدیل به فضایی جذاب و منحصر به فرد کنند درست مانند آن چه که در عکس بالا به چشم می خورد.

خرید میز تلویزیون سفید

چوب تیره و دکوراسیون

پارکت لمینیت های تیره انتخابی بی نهایت شیک و جذاب برای دکوراسیون هستند.آنها وقار و شکوهی بی نظیر به جلوه ی دکوراسیون می بخشند. اما اگر همین پارکت لمینیت های تیره و شیک با رنگ ها و مبلمان نادرستی همراه و همنشین شوند، باعث خلق فضایی تیره، تاریک و سنگین می شوند که به هیچ عنوان نمی توان در آن احساس راحتی کرد. یکی از ایده هایی که در صورت وجود پارکت تیره در محیط، از سنگین شدن احساس و جلوه ی موجود جلوگیری می کند.انتخاب رنگی روشن برای دیوارها و همچنین انتخاب یک روکش روشن برای مبلمان چوبی است. در این صورت کف تیره فضا، جلوه ی شیک و موقر خود را به زیبایی ارائه می دهد، بدون آنکه سبب سنگینی یا تاریکی محیط گردد. برای داشتن جلوه ی متعادل و زیبا در فضایی با کف تیره، همیشه به کنتراست نیاز داریم. پس مبلمان را طوری انتخاب کنید که پایه های چوبی آنها هم رنگ یا دارای رنگی نزدیک به پارکت یا لمینیت کف باشد. در این صورت هماهنگی و انسجام قدرتمندی در دکوراسیون ایجاد می شود و بر جلوه ی دکوراسیون می افزاید. حال اگر برای دیوارها نیز رنگی روشن انتخاب کنید دیگر نباید نگران تیرگی و سنگینی فضای خانه باشید.

چوب تیره و دکوراسیون

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز