فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2229 روز پیش
بازدید 992 بدون دیدگاه

کفپوش تیره و روشن

کفپوش تیره و روشن

طراحی داخلی با چوب بدون شک هیجان انگیزترین و زیباترین بخش در طراحی و ساخت فضای داخلی خانه است. در دکوراسیون داخلی هیچ عنصری مانند چوب نمی تواند گرمی، زیبایی، شیکی، کلاس و شکوه را به فضای خانه اضافه کند. از آنجایی که رنگ چوب خنثی است، می توان آنرا در هر سبکی با هر چیدمان و رنگی ترکیب کرد. یکی از بهترین راه ها برای تزیین خانه با رنگ های شاد، استفاده از رنگ هایی است که هم روشن باشند و هم گرم. ترکیب رنگ های شاد با رنگ های خنثی مانند رنگ چوب طبیعی و رنگ سفید همیشه بهترین انتخاب برای خانه های مدرن خواهد بود. خانه هایی که در این پست مشاهده خواهید کرد بیشتر فضای داخلی شان، از سقف گرفته تا کف و دیوار با چوب پوشیده شده و چوب حضوری بسیار چشم گیر دارد. طراحی داخلی با چوب و رنگ های شادی مانند سبز، زرد، یاسی، بنفش و … جذابیت دکوراسیون خانه را تضمین خواهد کرد. این ترکیب رنگ ها نیز در محصولاتی مانند تخت خواب یک نفره و غیره مشاهده کنید. .وقتی صحبت از طراحی داخلی با چوب می شود، یکی از مکان هایی که همیشه بیشترین بهره را از حضور چوب می برد قطعا آشپزخانه است. اما لزوما حضور چوب نمی تواند دکوراسیون را شیک و لوکس نشان دهد، خصوصا اگر کفپوش نیز چوبی باشد. در چنین شرایطی بهترین راهکار استفاده ترکیبی از کابینت هایی با رنگ متفاوت نسبت به رنگ چوب است. در زمینه رنگ ها چوب تیره و دکوراسیون جلوه خاصی به محیط میدهد.

کفپوش تیره و روشن

ابعاد اتاق، بافت و رنگ دیوارها، ارتفاع تا سقف و رنگ مبلمان از مواردی هستند که هنگام انتخاب رنگ کفپوش باید به آن ها توجه ‌کنید تا در نهایت بتوانید کفپوشی متناسب با ویژگی ها و دکوراسیون اتاقتان نصب کنید. دقت داشته باشید که کفپوش های جدیدی که نصب می شوند، با سایر کفپوش های موجود در فضاهای منزلتان هماهنگ باشند. کفپوش های چوبی با رنگ های تیره همیشه مورد توجه بوده اند؛ چرا که علاوه بر جذابیتشان با همه ی انواع رنگ ها در دکوراسیون به خوبی هماهنگ می شوند. چه مبلمان و وسایل شما رنگی خاص و متفاوت داشته باشد و چه ترکیبی از رنگ های خنثی و بافتی چرم گونه و کلاسیک، ترکیب آن ها با کفپوش های تیره نتیجه ی خوبی می دهد. علاوه بر این استفاده از رنگ های تیره باعث گرم تر به نظر رسیدن عناصر موجود در دکوراسیون می شوند. اگر دوست دارید ارتفاع اتاقتان بلندتر، در نتیجه فضا با شکوه تر به نظر بیاید یکی از راهکارهایی که پیش رو دارید، این است که رنگی تیره برای کف و رنگی روشن (یا نورپردازی برای روشن تر کردن) سقف فضای مورد نظرتان انتخاب کنید.

کفپوش تیره و روشن

می توانید از کفپوش های تیره در فضاهای رسمی استفاده کنید. علاوه بر این امروزه بسیاری از مردم در طراحی داخلی منزلشان از کفپوش های تیره استفاده می کنند تا فضا حالتی قدیمی و آنتیک داشته باشد. اگر ترجیح می دهید دکوراسیون منزلتان کلاسیک باشد، بهترین راه این است که از پارکت با رنگ طبیعی (رنگ نشده) استفاده کنید. کفپوش های چوبی با رنگ روشن آنقدر خوش ترکیب هستند که در کمتر مواردی بدون تناسب با دکوراسیون خانه از آب در می آیند. یکی از بهترین مزایای کفپوش ‌های روشن، وسیع تر نشان دادن اتاق است. کف سازی با کفپوش های روشن، تا حد زیادی دست شما را در طراحی داخلی و انتخاب رنگ برای اجزای دکوراسیون باز می گذارد. کف‌پوش هایی که روکاریِ سفید یا رنگ های روشنی که به سفیدی می زنند دارند، به خوبی با عناصر دکوراسیون در هر رنگی (روشن یا تیره) هماهنگ می شوند. به یاد داشته باشید که رنگ‌های مبلمان و دیوار‌ها بهتر است در عین هماهنگی، اندکی نسبت به رنگ کف متضاد باشند. چون اگر دقیقا از همان رنگ مبلمان در کف استفاده شود، آن رنگ حالتی اشباع شده پیدا می کند، جذابیتش را از دست می دهد و فضای خانه را یکنواخت و کسل کننده می کند. چنانچه قصد دارید از چوب طبیعی یا پارکت، برای کفسازی منزلتان استفاده کنید، در نظر داشته باشید روکاری‌ِ نهایی‌ای که برای کف انتخاب می کنید تاثیر مهمی در کامل شدن و دوام ظاهر آن دارد.

کفپوش تیره و روشن

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز