فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2568 روز پیش
بازدید 446 بدون دیدگاه

دکوراسیون پذیرایی کوچک

پذیرایی کوچک

دکوراسیون اتاق پذیرایی

چیدمان دکوراسیون پذیرایی کوچک نباید بعنوان یک عامل محدود کننده و سخت شناخته شود زیرا در این صورت احتمالا امید خود به داشتن پذیرایی شیک و زیبا را از دست خواهید داد. یک فضا هر چقدر هم که کوچک باشد با چیدمان درست و اصولی بی نهایت زیبا و شیک جلوه خواهد کرد. بعضی ها هستن که در پذیرایی از تلویزیون استفاده میکنند که انتخاب میز تلویزیون زیبا بسیار مهم است.

اتاق پذیرایی و نشیمن معمولا اجتماعی ترین مکان خانه هستند، جایی که شما بهمراه خانواده تان دور هم جمع می شوید تا از کنار هم بودن لذت برده و استراحت کنید. اما پذیرایی فقط برای شما نیست بلکه تمامی دوستان و آشنایان تان نیز از این مکان استفاده خواهند کرد، بنابراین زمانی که به موضوع طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی می رسیم، باید به نکاتی که باعث تماشایی شدن هر چه بیشتر این محل می شوند توجه ویژه ای داشته باشیم. البته علاوه بر زیبایی دکوراسیون پذیرایی باید به کاربردی بودن وسایل موجود در آن مانند مبلمان، میزناهار خوری ، میز عسلی و جلومبلی، میز تلویزیون، میز تلفن و … هم به همان اندازه توجه کرد. همین مقوله کاربردی بودن دکوراسیون پذیرایی کوچک یکی از چالش های بزرگ برای هر فردی است که قصد طراحی دکوراسیون خانه خود را دارد. اگر پذیرایی کوچک کاربردی نباشد به مرور زمان زیبایی خود را هم از دست خواهد داد.

پذیرایی کوچک

یکی از روش های موثر در طراحی پذیرایی کوچک استفاده از پنجره های بزرگ و نورگیر است. اگر در طبقه های بالای برج آپارتمان زندگی می کنید یا خانه حیاط دار کوچکی دارید، حتما از پنجره های تمام قد کف تا سقف یا همان دیوارهای شیشه ای استفاده کنید، با روشنایی زیاد، فضایی بی نهایت دلباز و روشن در پذیرایی کوچکتان ایجاد می شود. برای اینکه دیوار شیشه ای را بیشتر با دکوراسیون پذیرایی خود هماهنگ کنید می توانید از پرده هایی مطابق با رنگ مبلمان یا تم اصلی اتاق پذیرایی استفاده کنید. با چنین کاری پرده ها هم زمانی که جمع هستند جلب توجه می کنند و هم زمانی که باز می شوند. برای تامین روشنایی مورد نیاز تان در هنگام شب، بهتر است از آباژور، لوستر و لامپ های مناسب برای فضایتان استفاده کنید و از اصول نورپردازی مدرن و بهینه به نفع فضایتان استفاده کنید.

پذیرایی کوچک

رنگ دیوار شاید اصلی ترین موضوع در طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک باشد. رنگ می تواند جو و اتمسفر یک فضا را به کل تغییر داده و آن را بزرگتر یا حتی کوچکتر نشان دهد. مطمئن ترین راه این است که دیوارهای پذیرایی را سفید رنگ بزنید و سپس سایر لوازم خانه مانند مبلمان، فرش، کفپوش، ساعت ایستاده، کوسن ها، بوفه و استند، مبلمان تختخوابشو و لوسترها را به رنگ شادتر و البته روشن تر انتخاب کنید، در یک فضای کوچک باید تا جای ممکن از سایه های تیره دوری کنید. همانطور که در مدل های دکوراسیون مدرن مشخص است ترکیب رنگ سفید با قهوه ای، آبی،نارنجی، زرد و … ظاهر بسیار زیبا و شادی در پذیرایی ایجاد کرده است.

پذیرایی کوچک

یک راه برای آنهایی که می خواهند از سایه های تیره در پذیرایی کوچک استفاده کنند وجود دارد، اگر سقف و دیوارها را به یک رنگ درآورید اتاق پذیرایی بزرگ تر دیده می شود. همانطور که در شکل اول مشخص است، این روش بخوبی جواب داده و برای علاقمندان به رنگ های تیره بهترین انتخاب است. البته برای هماهنگی بیشتر می تواند رنگ فرش یا کفپوش را هم نزدیک به رنگ سقف و دیوار انتخاب کنید، در چنین شرایطی خوب است مبلمان منزل در رنگ های روشن و شاد گزینش شوند تا دکوراسیون پذیرایی خیلی تاریک و یکنواخت بنظر نرسد و برای تکمیل زیبایی این ترکیب بی نظیر می توان از یک صندلی راحتی و یک کتابخانه ی مدرن استفاده کرد تا سایه های نامطلوب فضا را از بین ببرد.

پذیرایی کوچک

بسیاری از اتاق های پذیرایی کنونی نیاز دارند تا کاربردهای بسیار بیشتری از تکیه دادن و نگاه کردن تلویزیون داشته باشند. اگر خانه شما کوچک است و در خانه تان اتاق غذاخوری ندارید و آشپزخانه کوچکی هم دارید در اینصورت احتمالا باید میز ناهارخوری خود را در اتاق پذیرایی خود جای دهید به علاوه باید فضاهایی را هم برای میز تلویزیون، کنسول های بازی و قفسه های ذخیره سازی فراهم کنید. در دکوراسیون پذیرایی های کوچک بهتر است برای فضای ذخیره سازی از فضاهای کنار شومینه استفاده کنید تا از گوشه های خانه نهایت استفاده را ببرید. تلویزیون خود را حتما به دیوار متصل کنید تا فضایی برای گنجه و قفسه ها آزاد کرده باشید. دکوراسیون اسکاندیناوی از جمله دکوراسیون های پر مخاطب است.

پذیرایی کوچک

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید.

با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز