فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2649 روز پیش
بازدید 498 بدون دیدگاه

دکوراسیون سیاه و سفید مخصوص فصل زمستان

 

مبلمان

دکوراسیون زمستانی

ماه ها و فصل ها همیشه بر نوع و سبک دکوراسیون خانه ها تاثیر داشته اند. در این میان اقلیم و فرهنگ هر شهر و منطقه ای بر انتخاب و محبوبیت سبک ها و مدل های دکوراسیون آن منطقه به طور مستقیم تاثیر خود را داشته اند. با توجه به آغاز فصل زیبای زمستان تیم دکوراسیون ایران میز، نکات کوتاه اما مفید را برای شما گردآوری کرده است که می تواند برای دکوراسیون زمستانی و زیبا به شما کمک کند. به شما پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا چند متد موثر و بسیار محبوب برای دکوراسیون و چیدمان زمستانی فضای اتاق نشیمن را به سادگی برایتان توضیح دهیم. مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی برای دکوراسیون خود را در ایران میز بیابید.

رنگ غالب دکوراسیون

رنگ ها و معجزه ی آنها همیشه به دقت و با جزییات کامل زیر نظر طراحان، متخصصین و نظریه پردازان عرصه ی دکوراسیون تمامی فضاها مانند خانگی، اداری، تجاری، عمومی، تفریحی و… بوده است و همیشه سعی بر آن داشته اند تا از این ترفند که بسیار ارزان تر از روش های دیگر برای تغییر فضای خانگی است به بهترین نحو ممکن استفاده شود. یکی از محبوب ترین متد های موجود، بکار گیری ترکیب رنگ های سفید و سیاه است. این ترکیب رنگ می تواند فضایتان را بسیار بزرگتر نشان بدهد و فضایی مدرن تر را در اختیار تان قرار بدهد که به سادگی با قرار دادن وسایلی مانند مبلمان تختخوابشو و میز عسلی و جلومبلی مدرن می توانید دکوراسیون مدرن و دلخواه تان را در آن اجرا کنید.

میز تلویزیون

سبک وسایل

بعد از رنگ غالب، تقریبا همه ی تمرکز فضا و نوع قضاوت افراد از دکوراسیون آن بخش از خانه، به نوع و سبک وسایل و همینطور رنگ و طرح آن ها معطوف خواهد شد و این تمرکز می تواند به عنوان یک برگ برنده برای شما عمل کند و در امر دکوراسیون دقت و زیبایی کار نهایی شما را افزایش دهد. از جمله وسایلی که می توانید آن ها را با رنگ های سفید و مشکی انتخاب کنید میز تلویزیون و میز ناهارخوری هستند و حتی این سبک خاص و مدرن دکوراسیون را می توانید گسترش داده و به فضای اتاق خواب تان نیز از آن استفاده کنید. برای مثال تختخواب، روتختی، کمد، دراور و یا به طور کلی تر سرویس خواب سفید و مشکی می تواند یک فضای مدرن و سیک را برای شما خلق کند که امروزه طرفداران زیادی دارد و در بسیاری از فضاهای خانگی کاربرد دارد. در دکوراسیون مدرن، اگر فضای اتاق نشیمن به اندازه ی کافی نباشد که بتوان میزناهارخوری را در آن قرار داد، از چندین صندلی اوپن شیک و مدرن به عنوان میز ناهارخوری استفاده می شود و یا در خانه هایی که فضای نسبتا زیادی در اختیار دارند، در صورت تمایل از یک میز قهوه خوری شیک و با رنگ خاص در فضا استفاده می شود تا به هنگام صرف یک میان وعده از آن استفاده کنید. این میز همچنین برای انجام کارهایی که مایلید به جای انجام دادن آنها در فضای اتاق خواب تان و بر روی میز تحریر، در کنار خانواده انجامشان دهید، مناسب خواهد بود و باعث می شود تا بتوانید از زمان بودن تان در کنار خانواده لذت ببرید.

روتختی و تختخواب

دکوراسیون هماهنگ

یکی از بخش هایی که عمدتا ممکن است در دکوراسیون ایرانی و مدرن فراموش شود، یکپارچگی فضاهاست. بدین گونه که یک طرح و سبک اصلی به عنوان الگو قرار نمی گیرد و سعی بر این است که هر فضایی دکوراسیون مختص به خودش را داشته باشد. در حقیقت این نوع از دکوراسیون هیچ مشکل و یا ایرادی ندارد اما چندین سال است که دیگر کاربرد فراوانی در کشور های پیشرفته و مدرن ندارد. اصولا در متد دکوراسیون مدرن، سعی بر این است که یک مدل واحد انتخاب شود و سپس مانند همان مدل و با اعمال تغییرات جزئی برای هر فضای مشخص، آن مدل دکوراسیون را در تمامی بخش های خانه اجرا کرد و با این تفاسیر انتخاب وسایل خانگی، از اجاق گاز و یخچال و فریزر گرفته تا بوفه، استند، کتابخانه و تختخواب و میز کامپیوتر و صندلی راحتی، بسیار آسان تر بوده و فضا در نهایت همگن تر بنظر خواهد آمد. از جمله نکاتی که هنگام طراحی این سبک از فضاها باید به آن توجه داشت، انتخاب صحیح مدل دکوراسیون و پس از آن انتخاب وسایل داخلی تماما مدرن و با رنگ های هماهنگ با رنگ غالب و رنگ اصلی فضاست و در صورت رعایت این نکات، ایجاد یک فضای بی نظیر می تواند در کمترین زمان و همینطور بهترین حالت برایتان ممکن شود انتخاب و خرید جاکفشی مناسب برای دکوراسیون شما بسیار موثر است.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز