فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2855 روز پیش
بازدید 1150 بدون دیدگاه

روش ها و متدهای دکور کردن میز تلویزیون در فضایتان

قرار گیری در قفسه

دکوراسیون تلویزیون

فرقی نمیکند که تلویزیون تان را به دیوار وصل کرده اید یا بر روی یک میز تلویزیون زیبا قرار داده اید، چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که کدام قسمت از فضایتان را برای قرارگیری تلویزیون تان اختصاص می دهید. میز تلویزیون چوبی زیبای خود را از ایران میز خریداری کنید.

تا دهه های گذشته و یا حتی دو دهه ی، قبل تلویزیون ها بسیار بزرگ و حجیم بودند و نیاز به فضای زیادی داشتند اما امروزه آنها را میتوان به دیوار وصل کرد و یا در فضای کوچک کتابخانه قرار داد. پس باید بیشتر به فکر قرار دادن تلویزیون در بهترین فضاهای ممکن بود.


قرار گیری در قفسه

یکی از روش های قرار گیری تلویزیون در فضای اتاق، قرار دادن آنها در قفسه ی کتابتان است و اگر قفسه تان رنگی تیره داشته باشد، زیبایی حضور تلویزیون در این فضا چند برابر میشود و برجستگی کتاب ها و رنگارنگ بودن آنها بهتر حس میشود.

استفاده از آثار هنری

در این مقاله بخوانید: چگونه از کوچکترین فضا ها بیتشترین استفاده را ببریم؟

استفاده از آثار هنری

یکی از راه های دکور کردن تلویزیون در اتاق نشیمن، قرار دادن چندین قاب و آثر هنری است اما بهتر است از فریم های تیره رنگ استفاده کرد تا تلویزیون برجسته تر دیده شود و ترکیبی شاد بوجود بیاید.

تطبیق رنگ ها و تون های رنگ

تطبیق رنگ ها و تون های رنگ

اگر می خواهید تلویزیون تان را به دیوار وصل کنید، بهتر است آن را به یک دیوار تیره رنگ وصل کنید تا علاوه بر ایجاد انعطاف در فضا، تاثیر و زیبایی رنگ و کیفیت تصویر تلویزیون را هم به نمایش بکشید. نصب تلویزیون بر روی این دیوار تیره باعث بهتر دیده شدن زیبایی طرح دیوار شده و با بقیه ی قسمت های فضا، کنتراست و تضاد زیبایی را بوجود می آورد.

دور از تابش نور خورشید و نور های مزاحم

دور از تابش نور خورشید و نور های مزاحم

تلویزیون خود را به دور از نور خورشید و انعکاس آن قرار دهید. ممکن است که ما بخواهیم که نور خورشید را در فضایمان حس کنیم اما قطعا تابش و یا انعکاس نور خورشید را بر روی صفحه ی تلویزیون نمی پسندیم پس بهتر است هنگام نصب و یا تغییرات دکوراسیون و قرار دادن تلویزیون در فضایی دیگر، به این نکته دقت کنیم.

قرار دادن تلویزیون در گوشه های اتاق

قرار دادن تلویزیون در گوشه های اتاق

این روش معمولا برای تلویزیون های نسبتا کوچکتر کاربرد دارد. مثلا میتوانید تلویزیون را در گوشه ی اتاق و بر روی اوپن نصب کرده و با اینکار فضایتان را چندین برابر بزرگتر نشان دهید. چرا که این روش باعث میشود که فضایی را که برای تلویزیون اختصاص می دهید را به وسایل دیگر بدهید. همچنین این نوع دکور برای کسانی که می خواهند در حین کار در آشپزخانه تلویزیون تماشا کنند هم بسیار مناسب و کارآمد است.

در این مقاله بخوانید: دکوراسیون آرامش بخش

تلویزیون خود را در سطح بالا نصب کنید

تلویزیون خود را در سطح بالا نصب کنید

با توجه به فضای کوچک آپارتمان های امروزی و کمبود فضا برای وسایل مختلف، نیاز به نصب تلویزیون به دیوار بیشتر از قبل احساس میشود و این کار به شما این قابلیت را می دهد که بجای اختصاص فضا برای میز تلویزیون، آن فضا را به صندلی راحتی تان اختصاص دهید و از فضایتان بیشترین لذت را ببرید.

سادگی و خلاقیت

سادگی و خلاقیت

با کمی تفکر و بکار گیری خلاقیت میتوانید به راحتی میز خود را بر روی یک میز تلویزیون ساده قرار دهید و آن را در گوشه ی اتاقتان قرار دهید. این کار برای خانه هایی که شومینه دارند بهتر است در کنار شومینه انجام شود چون همین روش میتواند فضای خالی کنار شومینه را پر کند و تنوعی زیبا در دکوراسیون تان بوجود بیاورد.

قرار دادن تلویزیون در دیوار یا کمد

قرار دادن تلویزیون در دیوار یا کمد

قرار نیست که تلویزیون نقطه ی مرکزی و نقطه ی اتکای فضایمان باشد. اتاق نشیمن بیشتر برای صحبت کردن، استراحت کردن و کنار هم بودن است. برای همین میتوانید تلویزیون خود را درون یک طاقچه قرار داده و یا درون یه کمد قرار دهید که در مواقعی که نیازی به آن ندارید درب کمد را ببندید و تمرکز فضا را به دیگر وسایل اتاق منعطف کنید.

تلویزیون را در وسط قرار ندهید

تلویزیون را در وسط قرار ندهید

بعضی اوقات و در برخی فضاها، ممکن است چند پنجره روبروی هم باشند و یا اتاق آنقدر باریک باشد که امکان قرار دادن تلویزیون را برایتان مشکل کند. در این مواقع بهتر است تلویزیون خود را روی یک طاقچه قرار دهید و یا به دیوار نصب کنید. لزومی ندارد که تلویزیون را در وسط قرار دهید و اگر تلویزیون را در وسط فضا قرار ندهید، باعث میشوید که تلویزیون به عنوان یک کالای تزیینی و زیباتر بنظر بیاید تا مانند یک عضو ثابت و خسته کننده در فضایتان.

نقطه ی کانونی فضایتان

نقطه ی کانونی فضایتان

اگر میخواهید فضایی صمیمی داشته باشید و صحبت کردن با اطرافیانتان را دوست دارید بهتر است از تلویزیون خود را در حالتی قرار دهید که روبروی مبلمانتان نباشد و حداقل ۹۰ درجه نسبت به مبلمانتان زاویه داشته باشد. در این حالت، تمرکز اتقاتان از تلویزیون برداشته میشود و به افراد و مبل منتقل میشود.

۹ گام برای دکوراسیون فضاهای خاکستری را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز