فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2850 روز پیش
بازدید 480 بدون دیدگاه

قفسه های مناسب و شیک، معجزه ی فضاهای خانگی

ساده و سریع

مدل های قفسه

آیا شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که با مشکل کمبود فضا در خانه شان مواجه اند؟ با ما همراه باشید تا روش های جدید و کارآمد برای ایجاد فضای مناسب در خانه تان را به شما آموزش دهیم. قفسه های مناسب را در کنار سرویس خواب خود میتوانید بگزارید. همچنین مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی را میتوانید در ایران میز بیابید.


ساده و سریع

بسته به نوع فضایتان، می توانید انواع مختلفی از قفسه را انتخاب کنید. اما بهتر است توجه کنید که قفسه هایتان هرچه ساده تر باشند و هماهنگی شان با مبلمان تان و دکوراسیون تان بیشتر باشد، رضایت بیشتری از آنها خواهید داشت.

فضاهای خاص

فضاهای خاص

برای ایجاد فضاهای بزرگتر و زیبا تر می توانید فضاهای فراموش شده و یا به ظاهر غیر قابل استفاده را به عنوان های مختلف به کار بگیرید. برای مثال اگر بر روی فضای پله هایتان، بخشی خالی و بدون استفاده ی مفید قرار دارد می توانید از آن به عنوان کتابخانه یا برای قرار دادن وسایل دلخواه و مورد علاقه تان استفاده کنید.

فضاهای کوچک و دور از تصور

فضاهای کوچک و دور از تصور

هر جایی که شما بخواهید می تواند برای نصب قفسه های مدرن و جدید مناسب باشد. از کنار مبل هایتان گرفته تا در کنار صندلی راحتی تان، همه و همه می توانند برای نصب قفسه ی شیک و زیبای شما مناسب باشند. در این بین فقط خلاقیت شما می تواند مرز زیبایی این قفسه ها را تعیین کند.

پشت مبلمان

پشت مبلمان

وسایل زیادی دارید و نمی دانید که چطور می توانید آنها را ساماندهی کنید و از زیبایی شان لذت ببرید؟ چرا یک قفسه ی ساده در قسمت دیوار پشتی مبلمان تان نصب نمی کنید؟ با این کار ساده و سریع می توانید از زیبایی وسایل تان بیشترین استفاده را ببرید حتی اگر در فضایی کوچک زندگی می کنید.

قفسه های عمودی

قفسه های عمودی

آیا می خواهید در کنار تختخواب تان هم به تمام کتاب های مهم تان دسترسی داشته باشید؟ یا از شلختگی و درهم بودن میز پاتختی تان خسته شده اید؟ بهتر است یک قفسه ی عمودی و مناسب را بالای میز پاتختی تان نصب کنید یا حتی می توانید دو قفسه ی مدرن و یکسان در دو طرف تختخواب تان نصب کنید تا علاوه بر کتاب هایتان، فضای کافی برای قرار دادن وسایل مورد علاقه تان هم داشته باشید.

فضای زیر سقف

فضای زیر سقف

فضای زیر سقف اکثر خانه ها بلا استفاده می ماند. بکار گرفتن این فضا بسیار راحت بوده و تنها با نصب کردن یک قفسه ی ساده و در عین حال هماهنگ با نوع مکان تان، می توانید از آن بخش نادیده گرفته شده ی خانه تان بهترین استفاده را داشته باشید. برای مثال به تصویر بالا دقت کنید که هماهنگی بین رنگ قفسه و رنگ میز ناهارخوری، چطور زیبایی فضای این اتاق نشیمن را افزایش داده است.

دیوار خالی بین دو اتاق

دیوار خالی بین دو اتاق

در اکثر خانه ها بین دو اتاق، فضایی در کنار درب وجود دارد که بلا استفاده باقی می ماند. این فضا یکی از بهترین گزینه ها برای نصب قفسه برای قرار دادن انواع وسایل است. از کتاب ها و مجلات مورد علاقه تان گرفته تا وسایل تزیینی و زیبا، همگی می توانند تغییری هر چند کوچک در فضایتان ایجاد کنند.

بالای چوب رختی

بالای چوب رختی

چوب رختی و جاکفشی در اکثر خانه ها در کنار درب ورودی قرار دارد و بالای آن معمولا خالی می ماند. برای استفاده از این فضای بکر و منحصر بفرد، می توانید یک قفسه ی شیک و حتی کلاسیک نصب کنید و بر روی آن می توانید یک گلدان یا یک مجسمه ی شیک و جذاب قرار دهید. چرا که این کار در نگاه اول نگاه هر میهمانی را به خود جلب می کند.

اتاق خواب متفاوت

اتاق خواب متفاوت

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که اتاق خوابی شلوغ و پر از وسایل مختلف دارید، بهتر است از این روش جدید و بسیار محبوب استفاده کنید. در این روش، در عین حال که از انواع وسایل مانند تختخواب، میز تحریر و کمد استفاده شده است، اما بیشترین زیبایی ممکن را هم به همراه خودش دارد. این روش به اینگونه است که یک ردیف قفسه در بالاترین سطح اتاق و در زیر سقف قرار می گیرد و برای طیف وسیعی از وسایلتان، فضای کافی و مناسب را ایجاد می کند. برای دانستن انتخاب بهترین فضای اتاق خواب فرزندانمان را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز