فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2549 روز پیش
بازدید 495 بدون دیدگاه

اتاق نشیمن ایرانی و راه های تزیین دکوراسیون

ایرانی

مدل های اتاق نشیمن

در تزیین دکوراسیون اتاق نشیمن کمتر موضوعاتی مهم تر از افزایش حداکثری فضا وجود دارد. اتاق نشیمن ایرانی نیز از این قاعده مسثتنی نیست از آنجایی که در بیشتر خانه های ما ایرانی ها مبلمان حجیم و بزرگ قرار گرفته، فضای رفت و آمد و زندگی در اتاق نشیمن نسبت به مکان های دیگر سخت تر شده است. واقعا چه دلیلی دارد که برای نشیمن کوچک خود از مبل های حجیم راحتی استفاده کنید یا اینکه میز جلو مبلی بزرگ با دکوری های زیاد در اطراف مانند بوفه و استند را قرار بدهید؟! مبلمان همیشه باید متناسب با فضا انتخاب شود، قبل از خرید باید حتما به اندازه گیری فضای موجود در اتاق پرداخته و برای سانتیمتر به سانتیمتر فضا برنامه ریزی دقیق داشته باشید. برای افزایش حداکثری میزان فضا، حتی الامکان وسایلی که انتخاب می کنید باید چیزی بیش از یک کار را انجام بدهند. مثلا میز تلویزیون باید همراه با قفسه های دیواری و زمینی زیاد باشد تا نقش یک کتابخانه را نیز به خوبی انجام بدهد یا اینکه میزعسلی و جلو مبلی دارای فضایی برای پنهان سازی لوازم باشد. استفاده از چنین ایده های بسیار آسان است فقط کافی است با لوازم مناسب برای این کار آشنا شوید. عکس هایی که در این مقاله مشاهده خواهید کرد همگی برای اتاق نشیمن ایرانی بسیار کارآمد خواهد بود طوریکه علاوه بر زیبایی، کارایی بسیار بالایی نیز به همراه خواهند داشت. برای آشنایی بیشتر لطفا تا پایان همراه ما باشید. میز تلویزیون , میز ناهار خوری , تخت خواب و دیگر محصولات چوبی را از ایران میز بخواهید.

ایرانی

همینکه بتوانید دکوراسیون اتاق نشیمن را از بهم ریختگی و شلختگی دور نگه دارید خود به خود فضا نیز کارآمدتر و بزرگتر دیده خواهد شد. برای اینکار نیاز به قفسه ها و فضای نگهداری متعدد دارید. روش های زیر نشان می دهد که چگونه یک اتاق نشیمن باید به شیوه ای درست با قفسه ها و فضای نگهداری متعدد تزیین شود. معمولا میز تلویزیون و یونیت های قرار گرفته در اطراف تلویزیون فرصت خوبی برای نصب قفسه و باکس اتاق نشیمن فراهم می کند. چنین وسایلی هم دکوری هستند و هم کاربردی و می توانند علاوه بر مرتب کردن فضای اتاق نشیمن تان باعث زیباتر شدن آن نیز بشوند.

ایرانی

اگر می خواهید یک اتاق نشیمن ایرانی اصیل و بسیار شیک داشته باشید، حضور عناصر چوبی در دکوراسیون الزامی است. دکوراسیون خانه های ایرانی اغلب از طرح های گرم و کلاسیک استفاده می کند و در نتیجه هیچ چیز مانند چوب نمی تواند این حس را در فضا ایجاد کند. قرار دادن میز ناهارخوری، ساعت ایستاده زیبا و یونیت های دیواری اطراف میز تلویزیون، یکی از بهترین قسمت هایی است که می شود عناصر چوبی طبیعی را به نمایش گذاشت. البته چوب فقط مخصوص سبک کلاسیک نیست. نشیمن های مدرن ایرانی نیز می توانند این ماده بی نظیر را به راحتی با وسایل مدرن خود ترکیب کنند. انتخاب میز تلویزیون مناسب در اولویت های بالایی قرار دارد.

ایرانی

فرش عنصر بسیار مهم دیگر در تزیین دکوراسیون اتاق نشیمن ایرانی است. فرش فرصت بسیار مناسبی برای آوردن رنگ های جذاب و قوی به دکوراسیون است. از آنجایی که دکوراسیون نشیمن های مدرن تک رنگ بوده و عمدتا سرد و بی روح هستند، اضافه کردن یک تخته فرش اصیل ایرانی در رنگ قرمز و آبی می تواند فضا را به شدت خواستنی و گرم نشان دهد. البته ترکیب دو سبک مدرن و آنتیک در اتاق نشیمن نیز یک ایده بسیار عالی است. این روش نشان می دهد که پهن کردن فرش آنتیک جلوی مبلمان مدرن و یا مبلمان تختخوابشو چقدر می تواند زیبا دیده شود.

ایرانی

اگر اتاق کوچکی دارید باید در انتخاب هر وسیله ای آگاه و البته خلاقانه عمل کنید. فکر خود را محدود به طرح های دیده شده در گوشه و کنار نکنید و دائم درباره برنامه و نحوه چیدمان خود فکر کنید تا به ایده های بهتری برسید. در تزیین اتاق نشیمن آن قدری که به فضای کف و روی زمین توجه می شود به دیوارها و فضای عمودی توجهی نمی شود. دکوری های دیواری نه تنها فضایی از سطح زمین اشغال نمی کنند بلکه با مرتب نشان دادن دکوراسیون، فضا را باز، آزاد و دعوت کننده نیز نشان می دهد. اما بهتر است از نقش مثبت و تاثیر گذار آباژور به عنوان یک عضو دکوری زمینی غافل نشوید چرا که یک آباژور مناسب می تواند روشنایی و زیبایی مورد نظرتان را به فضایتان هدیه کند.

ایرانی

تم رنگی اناق نشیمن ایرانی بهتر است شاد و برجسته انتخاب شود. اکثر خانه های ما ایرانی ها به رنگ ساده سفید گچی یا دیگر رنگ های خنثی مانند کرم است. اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای تزیین اتاق نشیمن بپردازید استفاده از استیکرهای رنگی طرح دار یا حتی اضافه کردن کوسن و بالشتک های رنگارنگ بر روی مبل راحتی بسیار موثر خواهد بود. این عناصر خیلی عالی رنگ های شاد را به دکوراسیون نشیمن اضافه می کند، این روش به عنوان کارآمد ترین و ساده ترین روش تغییر دکوراسیون شناخته می شود، بعلاوه رنگ موکت قرمز نیز باعث می شود یک هارمونی جالب در اتاق نشیمن قرمز سفید بوجود بیاید.

ایرانی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید.

با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز