فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2830 روز پیش
بازدید 1365 بدون دیدگاه

۸ روش برای ایجاد فضا در آشپزخانه

فضاهای مدرن

ایجاد فضای آشپزخانه

امروزه فضای آشپزخانه ها بسیار محدود شده و دیگر آزادی های گذشته برای قرار دادن وسایل در هر فضایی ممکن نیست. پس با ۸ روش زیر با ما همراه باشید تا بتوانید فضایتان را به درستی مدیریت کنید و در عین کوچک بودن فضا از آن لذت ببرید. میز ناهار خوری ارزان قیمت و با کیفیت برای فضای آشپزخانه خود را میتوانید از ایران میز خریداری کنید.

 

فضاهای مدرن

در نوع جدید آشپزخانه ها از مدل های جزیره ای و نقطه ای استفاده ی زیادی می شود. چرا که این فضاها، انعطاف فضا را چند برابر کرده و برای آشپزخانه های کوچک هم قابل استفاده اند. برای مثال به تصویر بالا دقت کنید که چگونه قرار دادن سینک و اجاق گاز صفحه ای و هود، باعث بوجود آمدن فضای بیشتر در آشپزخانه شده اند. برای این نوع آشپزخانه ها بهتر است از صندلی های آشپزخانه یا صندلی اوپن استفاده کنید.

اختصاص فضا برای وسایل صبحانه

اختصاص فضا برای وسایل صبحانه

مهم ترین وعده ی روزانه صبحانه است که قطعا به فضای بیشتری برای وسایلش نیاز دارد برای همین بهتر است یک کابینت یا بخشی از یک کابینت را به وسایل صبحانه و دیگر وسایل تان مانند تستر، قهوه ساز و قهوه و دیگر موراد مورد نیاز برای صبحانه اختصاص دهید. فراموش نکنید که یک وعده ی دلچسب به یک ست ناهارخوری زیبا و با کیفیت هم نیاز دارد.

قفسه سازی منظم و باز

قفسه سازی منظم و باز

ایجاد قفسه در فضای آشپزخانه، یکی از بهترین روش های ممکن برای استفاده ی بهینه از محیط آشپزخانه است. قفسه ها علاوه بر ایجاد نظم در فضای آشپزخانه، بطور همزمان می توانند روشی برای دکور کردن فضا هم باشند. نوع جدید و مدرن قفسه ها که امروزه در فضای آشپزخانه ها کاربرد دارند قفسه های بدون درب و باز هستند. این نوع قفسه ها بهتر است با توجه به رنگ دیوار و میز ناهار خوری تهیه کرد.

آشپزخانه های جزیره ای نسل جدید

آشپزخانه های جزیره ای نسل جدید

در این نوع از آشپزخانه ها، برای ایجاد فضای بیشتر برای قراردادن وسایل، دیواره ی کوچکی بر روی بخش جزیره ای آشپزخانه تعبیه می کنند تا علاوه بر اختصاص فضا برای وسایل، نظم و مرتب بودن فضا را هم افزایش دهند. این نوع آشپزخانه ها به صندلی های زیبا و راحت هم نیاز دارند تا فضایی آرامش بخش و راحت را برایتان فراهم کنند.

 کمد سازی و مخفی کردن آشپزخانه

کمد سازی و مخفی کردن آشپزخانه

برای فضاهای کوچک، راهکاری اساسی وجود دارد به این صورت که کل کابینت های آشپزخانه را در یک راستا قرار داده و سپس می توانید آنها را با قرار دادن درب های مختلف، اعم از تاشو، کشویی و غیره در زمانی که به آن نیاز ندارید از دسترس خارج کنید و یا حتی در زمانی که بسیار نامرتب است، فضا را بسیار مرتب تر نشان دهید.

کابینت های متحرک

کابینت های متحرک

برای فضاهایی که جای بسیار کمی بعنوان فضای کار برای آشپزی دارند، قراردادن کابینت های متحرک و جابجا شونده بسیار مقرون به صرفه تر و عاقلانه تر از کابینت های ساده و ثابت است. چرا که این نوع کابینت ها در مواقع نیاز بیرون آمده و از رویه آنها هم می توان بعنوان فضایی برای کار در آشپزخانه استفاده کرد.

کابینت های جدید با درب های شیشه ای

کابینت های جدید با درب های شیشه ای

یکی از جدیدترین متد های بکار برده شده در ساخت کابینت های خانگی، استفاده از درب های شفاف و شیشه ای است. برای همین می توان از این کابینت ها برای هرچه زیبا تر بنظر رسیدن فضا استفاده کرد. این نوع از کابینت ها در خانه ها و فضاهای مدرن بسیار زیبا جلوه می کنند و میتوان آنها را یکی از فاکتور های مهم برای آشپزخانه ها لوکس نیز به حساب آورد. غالبا در این نوع فضا ها از مبلمان مدرن و شیک هم استفاده های زیادی میشود چرا که بین این نوع از کابینت ها و مبلمان مدرن، هماهنگی زیادی وجود دارد.

8-Key-Kitchen-Storage-Trends-for-20167

استفاده از گل های آپارتمانی

در فضاهای خسته کندده ی شهری، بهتر است از گل های آپارتمانی زیبا و مقاوم استفاده کنید تا روحیه ی شاد و با طراوت را برایتان فراهم کند. برای مثال می توانید این گل های زیبا را بر روی میز ناهار خوری تان قرار داده ودر هنگام صرف وعده های غذاییتان از زیبایی گل ها هم لذت ببرید. شاید برایتان جالب باشد که چگونه دیوار های خانه تان را تغییر دهید که در این باره در اینجا بسیار توضیح داده شده است.

 

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز