فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2421 روز پیش
بازدید 546 بدون دیدگاه

انتخاب مبل کم جا و تختخوابشو

تختخوابشو

مبل کوچک و کم جا علی رغم مزیت های فراوانی که دارد بازهم عده زیادی از خانه دارها و آپارتمان نشین ها چندان توجهی به آن نمی کنند. تقریبا همه ما وقتی تصمیم به خرید مبل راحتی برای اتاق نشیمن و پذیرایی می گیریم بین مدل های بزرگ لوکس یا چند تکه و همینطور مدل های کوچک مردد می مانیم. شاید دانستن این حقیقت که مبل های کوچک تنوع بسیار بیشتری نسبت به مبل های بزرگ و چند تکه دارند، اندکی از این سردرگمی بکاهد. البته منظورمان فقط شکل ظاهری مبل ها نیست، نوع چیدمان و روش های مختلفی که می توان آنها را در اتاق نشیمن و همینطور اتاق خواب و اتاق کار قرار داد نیز نسبت به مبل های بزرگ خیلی بیشتر است. بنابراین وقتی تنوع زیاد مدل ها را با تنوع زیاد چیدمان مبل ترکیب می کنید، نتیجه یک دکوراسیون انعطاف پذیر و جذاب خواهد شد که خواسته بسیاری از خانه دارهای آپارتمان نشین است. در ادامه تعدادی از جدیدترین و جالب ترین مدل های مبل کوچک و کم جا را نشان می دهد که با روشی زیبا و کاربردی هم چیده شده اند. برای اتاقتان از سرویس خواب و مدل های مختلف تخت خواب در ایران میز استفاده کنید.

تختخوابشو

 

مدلی که مشاهده می کنید یک مبل کوچک و ساده با رنگ خنثی است. روکش پارچه ای قسمت نشیمن و تکیه گاه مبل به راحتی قابل شستشو بوده و به همین خاطر می توانید با کمترین زحمت هر از چند گاهی روکش مبل خود را تمیز کنید. مدل بعد بر این موضوع تاکید دارد که مبل کوچک و کم جا هم می تواند جلب توجه کند. این مبل در عین سادگی طوری طراحی شده که جذاب به نظر برسد البته فقط بخاطر رنگش نیست بلکه فرم منحنی شکل مبل هم تاثیر زیادی در زیبایی اثر دارد. همچنین یک مبل مدرن زیبا با روکشی مخملی که بر روی پایه فلزی طلایی رنگ سوار شده را می توان به عنوان یک انتخاب صحیح و زیبا در نظر گرفت. آنهایی که رنگ های خنثی را کسل کننده می دانند و از رنگ های تکراری نیز خسته شده اند احتمالا از مبل هایی با رنگ های شاد طرح نواری استقبال خواهند کرد. مبل با نوارهای رنگی سبز، سفید و خاکستری و میز عسلی و جلو مبلی چرمی و یا طرح چرم می تواند سبکی نیمه مدرن و سنگین را برای فضایتان به ارمان بیاورد. کیفیت و طرح مبلمان را می توان با رنگ غالب دیوار ها، آباژور، صندلی راحتی و حتی قفسه های مدرن فضا همراه کرد.

 

تختخوابشو

این روزها مبل کوچک و کم جا و همینطور مبلمان تختخوابشو در ابعاد و ویژگی های متفاوتی وحود دارند که در محیط های مختلفی مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن و حتی محیط کار نیز قابلیت استفاده دارند. این سبک از مبل بسیار ساده ولی شیک بوده، شاید سادگی خیلی ها را منصرف کند اما این ظاهر ساده باعث می شود تا مبل به راحتی در هر جایی قرار بگیرد. همچنین ویژگی های منحصر بفردی چون تنظیم زاویه و یا تغییر حالت مبلمان با ریموت می تواند شما را شگفت زده کند. با فشار دادن کلید های مختلف بر روی ریموت مبلمان تان می توانید به سرعت آن را به تختخواب  تبدیل کنید و یا زاویه ی آن را کمی باز تر کرده و بر روی آن استراحت کنید. اما نکته ای که درباره ی مبلمان راحتی وحود دارد این است که در هنگام انتخاب و خرید، کوچکی آن نباید شما را از توجه به سایر ویژگی ها مثل راحتی غافل کند. متاسفانه در برخی مدل ها به قدری مبل کوچک و کم جا ساخته می شود که یک فرد بالغ هنگام نشستن بر روی آن به هیچ وجه احساس راحتی نخواهد داشت. از طرفی یک مبل راحتی بزرگ، اگر چه در برخی شرایط مفید واقع خواهد شد، اما برای راحت و صمیمی نشان دادن فضا بهترین انتخاب نیست. مبل کوچک و کم جا بخاطر سایز مناسبش، هم راحت دیده می شود و هم دعوت کننده خواهد بود. بسیاری از افراد خانه های ال شکلی دارند , در مقاله دکوراسیون خانه با نقشه ال شکل را بخوانید.

تختخوابشو

مبل های کوچک هم می توانند چند کاربردی طراحی شوند که هم برای خواب سبک روزانه مناسب باشند و هم این که نقش یک مبل راحتی کوچک اما جالب و جذاب را ایفا کنند. قسمت اضافه فریم چوبی مبل می تواند به عنوان میز عسلی کنار مبل نیز استفاده شود و در هنگام استراحت هم می توانید با استفاده از یک کوسن و قرار دادن آن روی میز کناری، مبل تان را تبدیل به یک تختخواب کوچک برای خواب روزانه تان کنید.

تختخوابشو

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز