فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2822 روز پیش
بازدید 676 بدون دیدگاه

چگونه خانه ای مدرن و جوان پسند داشته باشیم؟

 

دیوار ها

خانه ای جوان پسند

هر چه فرزندان خانواده بزرگتر می شوند و به سن جوانی می رسند نیاز بیشتری به یک خانه ی شیک و جوان پشند احساس می شود. این موضوع حتی برای زوج های جوان هم مهم است و به عنوان یک فاکتور مهم در انتخاب خانه به حساب می آید. سرویس خواب چوبی مورد پسند جوان خود را از ایران میز تهییه کنید.

با ما همراه باشید تا روش های مدرن و به روز چندین متد زیبا و تایید شده توسط متخصصین صنعت دکوراسیون را به شما آموزش دهیم.

دیوار ها

قبل از آنکه به فکر تعمیر دیوار ها و یا تعویض کاغذ دیواری هایتان بیفتید، بهتر است برای انتخاب آثار هنری زیبا برای اتاق تان آماده باشید. چرا که این روش علی رغم هزینه ی کمتر آن نسبت به کاغذ دیواری یا رنگ آمیزی اتاق، زیبایی خاصی به فضایتان می بخشد. بهتر است در کنار آن از مبلمان مناسب هم استفاده کنید تا تاثیر این ترفند به بیشترین حد ممکن برسد.

 

راهرو ها

راهرو ها

بیشتر مردم فکر می کنند که بایدتغییری بسیار بزرگ و چشمگیر ایجاد کنند تا خانه شان متحول شود اما این تفکر غلط بوده و برای تغییر دادن فضای خانه باید با تغییرات کوچک تر شروع کرد، مثلا با تعویض جاکفشی قدیمی تان یا خرید و نصب یک رخت آویز جدید و مدرن، همه ی این ها می توانند باعث شوند که فضایتان به راحتی و با کمترین هزینه ی ممکن تغییری چشمگیر داشته باشد.

 

میز عسلی و جلو مبلی

میز عسلی و جلو مبلی

یکی از راه های ایجاد تغییرات مهم و زیبا در اتاق نشیمن، تعویض و یا خرید میز عسلی و جلو مبلی جدید است. بهتر است در هنگام خرید دقت داشته باشید تا میز عسلی و جلو مبلی تان بیشترین هماهنگی را با فضایتان داشته باشد.

 

صندلی راحتی و کاناپه

صندلی راحتی و کاناپه

یکی دیگر از وسایلی که می تواند در هر چه جوان تر شدن فضایتان به شما کمک کند، اضافه کردن یک کاناپه یا صندلی راحتی به فضایتان است و با این ترفند ساده می توانید فضایتان بیشتر از قبل برای ایجاد خانه ای جوان پسند تر آماده کنید.

 

 

وسایل تزیینی

با وسایل تزیینی مانند آباژور و گلدان هایی با رنگ های شاد و جیغ می توانید فضایی گرم تر و حتی صمیمی تر داشته باشید و در دراز مدت بیشترین رضایت را از فضایتان داشته باشید، پس بهتر است به این مورد بسیار مهم توجه داشته باشید و در انجام آن بیشترین دقت را به خرج دهید.

 

کابینت های مناسب

کابینت های مناسب

در فضای آشپزخانه، کابینت ها بسیار تعیین کننده هستند و میزان صمیمیت، گرمی، زیبایی و یا حتی بزرگ تر به نظر رسیدن آشپزخانه را به عهده دارند، بهتر است در هنگام انتخاب آنها، مناسب ترین و با کیفیت ترین آن را انتخاب کنید هر چند که دارای قیمت گران تری باشد. در آشپزخانه هایی که دارای اوپن هستند، بهتر است از یک صندلی اوپن نرم و راحت هم استفاده شود تا لذت آشپزی و کار کردن در آشپزخانه چندین برابر شود.

 

میز ناهارخوری زیبا و با کیفیت

میز ناهارخوری زیبا و با کیفیت

میز ناهارخوری وسیله ای است که آنرا هم در فضای آشپزخانه و هم در فضای اتاق نشیمن می توان قرار داد و از این نظر هیچ محدودیتی ندارد پس برای فضا دادن به میز ناهارخوری برای خانه تان می توانید در قسمتی از آشپزخانه یا اتاق نشیمن که دارای هماهنگی و زیبایی بیشتری است، آنرا قرار دهید.

 

 

کمد و دراور

کمد و دراور

کمد، دراور و بوفه از جکله وسایلی هستند که کاربرد فراوانی در هر فضای خانگی دارند و داشتن یک نمونه با کیفیت از کمد، دراور و بوفه برای هر فضای جوان پسند و مدرنی لازم است. بهتر است هنگام خرید زیباترین و هماهنگ ترین مدل از هرکدام را خریداری کنید هر چند که دارای طرح و رنگ متفاوت باشند.

 

تختخواب زیبا

تختخواب زیبا

در سال های گذشته تختخواب یک کالای لوکس و اشرافی به حساب می آمد اما امروزه تختخواب یک عضو بسیار مهم و تاثیر گذار در هر هانه ای است و نقش بسیار مهمی در زیبایی و همچنین راحتی فضاها دارد. در کنار یک تختخواب زیبا بهتر است یک روتختی زیبا و با رنگ شاد هم داشته باشید تا اتاق خوابتان بیشترین جذابیت را برایتان داشته باشد.

 

شیرآلات مناسب و با کیفیت

شیرآلات مناسب و با کیفیت

کیفیت و شکل مناسب دو فاکتور بسیار مهم و ضروری برای انتخاب شیرآلات و اتصالات در منزل است به طوری که اگر در انتخاب آنها دقت کافی داشته باشید می توانند فضایتان را زیباتر کنند و در غیر اینصورت می توانند به تنهایی تمام زیبایی و شیک بودن فضای سرویس بهداشتی تان را زیر سوال ببریند.

با مقالات به روز و در عین حال کوتاه و مفید گروه ایران میز همراه باشید تا شما را به سوی فضایی زیبا و لوکس همراهی کنیم. وسایلی که برای هر خانه لازم است و همگان علاقه به دانستن در این باره دارند که با خواندن این مقاله اطلاعات خوبی در این باره کسب میکنید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز